Taigis, C4 Picasso 2.0 HDi FAP 16V 138 AJ aptarnavimas (30 000 Km ir 90 000 Km) trunka 1,7 valandos. Darbai ir kainos
(BE PVM):
Salono oro filtras - 60 Lt
Tepalas 5W40 (5,25 litro) - 151,2 Lt
Sandarinimo žiedas - 3,78 Lt
Tepalo filtras - 32 Lt
Itogo:
Detalės - 246,98 Lt
Darbas - 200,60 Lt
Ir galutinė suma - 447,58 Lt + 19 proc. PVM = 532 litukai ir 62 centukai.
60 000 Km ir 120 000 Km be jau aukščiau minėtų darbų dar prisipliusuoja oro filtras (58,19 Lt) ir kuro filtras (53 Lt) ir mokestis už šiuos darbus - 47,80 Lt (čia irgi viskas be PVM).
Priekinės ir galinės kaladėlės keičiamos kas 20-50 tūkst. Km. Kainos atitinkamai 179 Lt + 82.60 Lt už pakeitimą ir 231 Lt + 82.60 Lt už pakeitimą (irgi be PVM). Kiekvienos kaladžių poros keitimas užtrunka 0,7 valandos.
Paskirstymo velenėlio diržas keičiamas kas 240 000 Km arba kas 10 metų. Darbų trukmė - 3,2 valadnos. Diržo kaina - 311 Lt, o pakeitimas - 377,60. Itogo 688,60 plius PVM.
Dėl žvakių ir purkštukų keitimo iki 150 000 Km nieko nerodo, o tolimesnių aptarnavimų aš neturiu.

Pats pats pats brangiausias daiktas yra FAP filtro keitimas, kuris keičiamas kas 180 000 Km. Pats filtras kainuoja 1456 Lt (be PVM) ir pakeitimas 88,50 Lt (dar pridėt PVM'ą reikia). Šito afygeno filtro keitimas užtrunka 0,75 valandos.
