Susimonatvau
Bet nenoredamas gadinti esamu masinos laidu, pasidariau trisaki, nuo kurio padariau atsaka diodui i salona. Itampa ant hidroaktyvo voztuvo 2,65 V, todel jungiant paprasta sviesos dioda, nereikalinga varza.
Gamykliskas sujungimas

Mano pasidarytas sakotuvas

Pajungtas mano laidas

Ir raudonas sviesos diodas salone

Viska susimontaves pasijauciau kaip mazas vaikas gaves dar viena nauja zaisla

Ir isvaziavau pasivazineti.
Mano laimei, hydroaktyvas veikia puikiai, jokiu nesklandumu nepastebeta, kaip kad buvo pas
Deimantuka.
Reziume, jei nieko nepamirsau po 25 km pasivazinejimo:
Pakaba minksta buna tiek su isjungtu HA mygtuku tiek su ijungtu, tik kuomet ijungiama HA knopke hydroaktyvas pradeda astriau reaguoti i visokius pokycius ir sukietina pakaba.
1)
kai HA mygtukas isjungtas - masina plaukia, pakaba minksta, nesvarbu kad ir kokie kelio nelygumai,bangavimai butu. Pakaba sukietinama tik jei - staigiai pradedamas sukioti vairas, staigiai nuspaudziamas gazo pedalas, na ir gan ekstremaliai pradedama stabdyti t.y. smarkiai mazeja autogreitis.
2)
kai HA mygtukas ijungtas - vaziuojant tiesiai lygiu keliu pakaba taip pat buna minksta. Jei prasideda kelio nelygumai/bangavimai - pakaba tam tikrais momentais buna sukietinama. Sukietinama ji ir tada kai vairas staigiau pradedamas sukioti i sonus (reaguojama dar greiciau nei su isjungtu mygtuku), staigiai nuspaudziamas gazas, jei staigiai atleidziamas gazas (atrodo), kai smarkiai stabdoma (smarkiai mazeja autogreitis), na ir sukietinama ant astresniu posukiu, nors vairas sukamas palengva.
Pamacius kaip veikia mano hidraulika, kad ji visgi buna visada minkstoje padetyje, mane vel aplanke "Citroeniska dvasia"

, pajutau, kad mano Citroenas vel minkstas (pastaruoju metu atrode, kad jis per kietas), ir vel sugryzo dziaugsmas juo vaziuoti
