WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 17 2025, 21:40

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 09 2009, 20:05 
Noreciau pagvildenti tema apie Picasso sauguma, juo vaziuojantiems, avarijos atveju.. Gal kas zinote kokiai saugumo klasei sis auto priskiriamas. Gal kas nors esate pateke i rimtus autoivykius su siuo automobiliu.. gal nuotrauku turite? dziaugiates like gyvi... nes vairavote butent si automobili..? :) Na ar protingai sukonstruotas sis automobilis? gal kur nors galima pamatyti crash testu? kokie rezultatai? siaip kokie nors pastebejimai sia tema.. ar lengvai virsta? sunkiai suvaldomas? ....


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 09 2009, 20:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 07 2007, 19:40
Pranešimai: 226
Miestas: Alytus, Vilnius
http://www.euroncap.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 10 2009, 10:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 04 2005, 11:35
Pranešimai: 236
Miestas: Panevėžys
vaidolfas rašė:
siaip kokie nors pastebejimai sia tema..

prisimenant nesenus įvykius ir grand džipai nesaugūs... bet gali guostis tuo, kad į picasiką telpą daug žmonių ir, nelaimės atveju, apie jus sužinos visa Lietuva... čia juodas humoras, jei ką :) nuo likimo nepabėgsi... :!:

_________________
Panevėžys, c3-07;yeti-14...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 10 2009, 10:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 14 2007, 20:22
Pranešimai: 57
Miestas: Vilnius
Na testus manau persiziuresi euroncap'e, o del ispudziu tai bent man i Picassa persedus nuo Seat Toledo su zeminta vaziuokle, pradzioje ta vertimosi baime tikrai buvo, kadangi vairuotojo pozicija Picasse, palyginus su "normaliomis" masinomis, randasi gerokai auksciau, taigi posukius iveikdavau zymiai ramiau nei su tuo zemintu Seat'u :D vienok greit su tuo apsipratau, o ir Picassas toli grazu ne lakstymams skirta masina :) Pradzioje budavo keista parkuotis, ypac priekiu- turbut del netipiško sios masinos priekio, bei neiprastos priekines paneles objektas esantis pries masina visada atrodydavo esantis arciau nei realiai budavo :) Valdomas Picassas, mano nuomone, lengvai, o ir tas placiai isdiskutuotas "burės" efektas tikrai nera taip stipriai jauciamas, kaip daugelis bando isivaizduoti.

_________________
Kibirinės spalvos 2000 metų Xsara Picasso 1,8i 16v


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 10 2009, 17:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
villmants rašė:
Valdomas Picassas, mano nuomone, lengvai, o ir tas placiai isdiskutuotas "burės" efektas tikrai nera taip stipriai jauciamas, kaip daugelis bando isivaizduoti.

Tas "lengvas valdomumas" susijęs su palyginus trumpa nosimi (atstumu tarp priekinės ašies ir tolimiausio nuo jos priekinio buferio taško), ir parkuojantis tai iš tikrųjų labai patogus automobilis. Bet jo realus pasukamumas (posūkio spindulys) niekuo neišsiskiria iš panašių automobilių. Viso labo lengviau pranešti nosį pro kliūtį, palyginus kad ir su XMiniu virš metro ilgio "snapu" :) .

Kas dėl "burės efekto"- priklauso, su kuo lyginsi, ir su ant kiek apleista mašina važinėji...
Lyginant su tos pačios klasės (t.y. panašaus bendro ilgio ir panašios bazės) sedanu, tai kampinis Pikasiko posvyris nuo tokio pat stiprumo vėjo maždaug triskart didesnis. Bet tai vairuotojams dar nekelia didesnio streso (manau, toks ir paties atvejis), jei važiuoklėje nėra ničjokių laisvumų, ir ji tinkamai sukompensuoja tą šoninį posvyrį. Bet jei parėję sailentai, šarnyrai, ir dar pridusę amortizatoriai- autostradoje, esant stipriam šoniniam vėjui, maksimalus saugus greitis tampa palei 80km/h. Su Pikasiku, testuodamas išbaladotą važiuoklę, gal penketą kartų vos nesu apsivertęs ir mieste, nors greičiai posūkiuose tebuvo 20-30km/h.
Mašinos masės centras, esantis palyginus aukštai virš ašių, plius didelis vėjams jautrus šoninis plotas kartu su išbaladota važiuokle ekstrymo mėgėjams gali suteikti nepakartojamų pojūčių :) .
Bet kad normaliai eksploatuojamas Pikasikas dėl konstrukcinių nedadielkų būtų iš esmės nesaugus, nesusidūriau ir net negirdėjau.
Teorijos gerbėjams siūlyčiau atsigręžti būtent į NCAP testus; jų testai, kad ir primityvūs, bet iš šiandien egzistuojančių ir palyginus pigiai atliekamų yra patys tiksliausi.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007