WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 11 2009, 10:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 30 2009, 12:20
Pranešimai: 10
Miestas: Kaunas
Besidomėdamas dyzeliniais varikliais, forume radau labai teisingą pastabą:
"Naudinga žinoti,kad 1400kg sveriantis automobilis su Cx0,30 judėdamas tolygiu 100km/h greičiu naudoja tik ~16AJ variklio galios."
Kas labai susišaukė atmintyje su ~1980m tokio Steve Marko darytais eksperimentais: (Atsiprašau dėl anglų kalbos- tingėjau išversti :oops:
................................................................................................
The idea was simple and elegant at the same time.
I found my first experiments very encouraging.
I took a 20 hp 4 stroke gasoline engine coupled to a 48 volt generator
coupled to two banks of storage batteries coupled to a 48 volt aircraft
starter motor connected to the transmission of a ford Fairmont
automobile.
The Ford worked well.
It did not have blazing acceleration but was definitely adequate.
You could drive it around town all day and on the highway at 60 MPH it
would burn 1 gallon of fuel for every 50 miles you traveled.
That is very good for a 3800 Lb. Ford at 60 MPH which on it's best day
would have only achieved about 18 mpg.
I had proven my idea would work so I set out to refine it.
I needed a more efficient primover and I needed a more efficient electrical
conversion system.
I found a wonderful 2-stroke gasoline engine that would put out 25 hp on
one gallon for 3.5 hours.
I then coupled that engine to 4- twelve volt automotive alternators run in
series into 4-12 volt banks of batteries.
Now I had a super efficient gasoline engine with a very efficient electric
energy conversion system.
The car now accelerated very well using the extra power stored in the
battery banks and cruised at 65 MPH using 18 HP and leaving an extra 5
to 7 HP output from the 25 hp Gasoline engine to keep the batteries
charged up to capacity for acceleration when necessary.
I added a governor to control the gasoline engine to throttle back when
necessary and save fuel.
You could drive it over town and high way all day.
It worked wonderfully and achieved 320 MPG when driven on a trip from
Los Angeles to Las Vegas Nevada, a distance of several hundred miles.
The car was a great success publicly and I invited Chrysler, Ford and
General Moters to come to see the car.
They all sent representatives to see the vehicle, but I was surprised
because they did not seem very impressed at all.
I thought I had discovered the solution to the energy crises and they
didn't even want to study the car I built.
They were polite and they all asked me if I wanted to work for their
companies but none of them were excited at all.
I couldn't understand why until I met a very impressive fellow.............

_________________
Lancia Z 2,1 Turbo D, greit bus istorinė :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2009, 11:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 30 2009, 12:20
Pranešimai: 10
Miestas: Kaunas
Kas tingės skaityti:
Imame ~20Aj, sakysim, "Hondos" pramoninį varikliuką, pritaisome ant jo 4 ar 8vnt. 12V generatorių, kuriuos sujungiam su tokiu pat skaičiumi , pvz. 100 Ah akumuliatorių. Sujungę nuosekliai, turim 48V ar 96V laaabai didelės impulsinės galios elektros šaltinį. (kurio didžiulis pliusas- savireguliacija, priklausomai nuo apkrovos)
Visą tą gėrį sudedam, išmetę variklį, gr. dėžę, kuro baką ir kt., į pvz. Jaguarą XJ12 (Čia labiau prie širdies gal visiems į EAVASION ar XM :)
Prie kardano jungiam tiesiai pvz. tokį varikliuką: http://cgi.ebay.com/150HP-DC-ELECTRIC-M ... 2|294%3A50
Nedalyvaujant draguose, galima dėti ir panašų:
http://cgi.ebay.com/97V-29-HP-DC-ELECTR ... 2|294%3A50
...
Toliau-technikos reikalas- važiuojant geru keliu 80-tais metais tilpo į 4,7...0,8 l/100km.

Kaip ir visuose forumuose, tikiuosi laabai karštos diskusijos ir minimalaus užpakalių pakrutinimo, kad ką nors pabandyti :wink:
Nors, labai džiaugčiausi klydęs... :labas:

_________________
Lancia Z 2,1 Turbo D, greit bus istorinė :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2009, 11:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Na jei det normalu elektros motora, normalius akumuliatorius, normalius generatorius ir benzinini varikli jiem sukti ne nuo senos zoliapjoves prireiktu turbut 20k$ jei ne daugiau, neskaitant dveju metu praleistu garaze po darbo, isgerto alaus ir kitu sanaudu. Gal tuomet biski pasitaupyt dar labiau, na iki varganu 50k$ ir iskart uzsisakyti Tesla model S?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2009, 12:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Temos pradžioje "užvedimui" įmesta mano citata iš viewtopic.php?f=17&t=9407 , bet aš anaiptol neturėjau omenyje kapitalinio automobilio perdarymo :) . Čia aprašytos transporto priemonės atveju, paprasčiau būtų sukurti naują automobilį, nei perdaryti seną. Galima, aišku, ir salono apšildymo pečiuką statyti elektrinį, ir netgi stabdžiams elektrinį siurbliuką, bet tiejie minėtieji ~16AJ, reikalingi kreiserinio greičio palaikymui, daugsyk pigiau ir paprasčiau gaunami http://www.popmech.ru/article/3649-gibr ... ire-chasa/ . Pilnas automobilio perdarymas į elektromobilį pernelyg sudėtingas ir brangus, o toks monas kaip paskutinėje nuorodoje galimas bemaž kiekvienam. Kaip alternatyva, veiksianti daugiau mieste nei užmiestyje, yra ir http://www.membrana.ru/print.html?1094492700 .


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2009, 18:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 07 2007, 19:40
Pranešimai: 226
Miestas: Alytus, Vilnius
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/svie ... riu-137881
http://www.youtube.com/watch?v=Yckz5jZdb08

tereikia generatoriaus ir variklio komplekto. Manot studentai išleido 30-50 tūkstančių? į tokią sumą įmanoma ir su generatorium sutilpt.

_________________
Xantia break, Škuna
Xantia break, veidrodis
Xantia 1,9 TurboD, zelionke
Xantia lavonėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2009, 18:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ori0n rašė:
Manot studentai išleido 30-50 tūkstančių?
Nemanom; nes studentai išleido vos 20 gabalų :D .
viewtopic.php?f=23&t=10109&p=186740#p186740
Kai babkės greičiausiai ne savos, ir statomas grynai eksperimentas, tai bepigu, bet kasdieniam vartojimui tokie perdarymai vis dar žvėriška prabanga.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2009, 18:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 07 2007, 19:40
Pranešimai: 226
Miestas: Alytus, Vilnius
Noriu parodyt, kad viskas įmanoma, reikia tik noro, užsidegimo ir palaikymo žinoma ;]

čia diskusijos apie matyto triračio ir espace vystimą
http://forum.elektronika.lt/viewtopic.p ... sc&start=0

_________________
Xantia break, Škuna
Xantia break, veidrodis
Xantia 1,9 TurboD, zelionke
Xantia lavonėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2009, 20:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
na uz 20000Lt galima susipilti 6000Ltr benzino ar saliarkos ir nuvaziuot 60-120kkm nesukant sau galvos. Jei ivertinti kiek kainuoja keliu zmoniu keleriu metu darbas, diskomfortas (del max greicio, galios, uzimtos bagazines ir t.t.), bei tai kad elektra irgi kainuoja o akumus reikia periodiskai keist, tai toks projektas niekaip nepateisina zodzio "taupyti". Tai galima daryti nebent is idejos (apie svaresne gamta ir pan. ekologinius marazmus), bet tikrai ne del to, kad kazka sutaupyt. Taupyt butu galima persedant is v6 XM'u i 1.5D ar 1.1 LPG Saxo arba dar geriau - ant dviracio. Bent jau is ekonomines puses tai taupymas pasijus :) Kol elektra varomi automobiliai nebus masiskai gaminami is unifikuotu daliu, tol apie ju ekonomine nauda kalbet nera prasmes.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2009, 20:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Gal jus manot kad derinio variklis + generatorius + el. variklis naudingumo koeficientas bus geresnis negu vien variklio? Tai apie koki taupyma tada aplamai galima kalbeti?

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2009, 21:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Gerai ten uzsienieciams. Ten tu generatoriu ir varikliu kiekvienas ukininkas turi. Ir pasiula didesne ir kainos mazesnes nei pas mus.

Idomu kiek tas prietaisas kainuoja, kuris leidzia 380v el varikli akumais maitint :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=sbiVlXesvDw

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2009, 09:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Lyncas rašė:
Gal jus manot kad derinio variklis + generatorius + el. variklis naudingumo koeficientas bus geresnis negu vien variklio? Tai apie koki taupyma tada aplamai galima kalbeti?
Tai mintis čia tokia, kad užmiestyje visiškai nereikalingi tie šimtai arklių po kapotu, nes kreiserinio greičio palaikymui panaudojama vos maža dalis jų. Amerikonai tam išvis atjungia pusę variklio; pagrindiniai autogamintojai didina pavarų kiekį dėžėse, kad važiuoti mažesnėmis apsukomis (kas daugumoje atvejų automatiškai reiškia mažesnes sąnaudas); dar kiti prisitaiso elektrinius pagalbinius varikliukus, kurių galios užtenka palaikyti pastoviam greičiui.
Esmė ta, kad važiuojant su V12 ir naudojant iš jo tik tuos 15-20AJ, variklio sąnaudos visvien bus žvėriškos vien jau dėl cilindrų kubatūros ir optimaliam degimui reikalingo kuro kiekio. Panaudojus kažką ala hibridą su mažu kad ir benzininiu varikliuku ir pilnai išnaudojant jo galią, bei generatoriumi, ir ratus sukančiais el.varikliais, važiuojant tuo pačiu greičiu sąnaudas galima sumažinti keleriopai, palyginus ne tik su V12, bet ir su paprastu keturcilindriu dvilitriu. Bet tokiu atveju laukiančių perdarymų kiekis toks, kad lengviau susikonstruoti tokią mašiną nuo nulio, nei perdarinėti esamą. Ir ji niekada neatsipirks; ypač, jei pagrindiniai atstumai sukami mieste.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2009, 14:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Idomu butu ta hibridine toyota pabandyti, berods PRIUS ?
Gal kas esat vaziave ? Kokios realiai sanaudos ir pojutis vaziuojant, kaip ten tie varikliai "gudrauja" kada benzinu kada elektra.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2009, 17:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
kestukas prieš porą metų su priusu važinėjo (gal ir dabar tebevažinėja); jei domina, susirask jį forume ir užklausk AP.
Tos oficialiai Priuso deklaruojamos "mažutės" sąnaudos palei 6/100 galėjo sužavėti nebent paikus amerikiečius, įpratusius supilti porą kibirų benzo šimtui kilų. O privalumus, jei jų yra, iš tikrųjų gali papasakoti tik su minima mašinėle patys važinėję.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2009, 18:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 30 2009, 12:20
Pranešimai: 10
Miestas: Kaunas
:gele2: Su Margučių Šventėm visus, kurie prie kompo tokiu metu !
Kaip matau, ledai po truputį pajudėjo: įpilsim dar, kas nori pigiau taupyti, plazmos į benziną:
http://www.youtube.com/watch?v=I3kueRyzvlY
Na, o jeigu patentą nupirkti brangu, galima susivirinti GEET`ą ( deja, tik į pirmą "Golfą" su karbu) :
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1428116315
- bent iki trečdalio pažiūrėjus jau galima suprasti, apie ką eina kalba.

_________________
Lancia Z 2,1 Turbo D, greit bus istorinė :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2009, 19:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
GEET veikia ne vien su karbais, o ir turbūt dar daug kas iš galimo pasiūlymų meniu jau senokai aptarti kad ir viewtopic.php?f=23&t=10109 . Temų apie sąnaudas pas mumim forume ne viena; šnekam juk ne vien apie hidraulikas... :roll:
Visa eilė "variantų" yra aptarta ir viewtopic.php?f=15&t=14863 :)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007