Nestebina manęs tokie komentarai, apie šį servisą, tiek teigiami, tiek neigiami. Žmonės visur panašūs. Greičiau mane stebina, kad važiuoja iš Klaipėdos !
Negi ten nieks apie Citroną neraukia. Buvau keliuose servisuose (ne su citronu) ir ką gi. Nuo vienų peregaras eina ir visas piktas, juo labiau auto dievą vaidina
, nedrysk jo sprendimais abejot, o jei kas nepasiseka susilauki komentaro: "Na ir kodėl žmonės perka tokį šūdą, negi VW ar Audi negali nusipirkt". PVZ pas mus kemyje vadybininkai sėdi už baro registratūroje, knisasi kompuose ir kataloguose, o auto šaltkalviai tuo metu nutaisę protingas minas su raktais krepšinį žaidžia, ar su kuvalda pusašį dubasina
ir už valandinį vistiek paima. Variau Chryslerį į Klaipėdos Embervestą. Ten nieks neleido žiopsot kaip dirba. Vos tik pradėjo krapštytis, meistras pasakė turi 4val laiko, paplojo per petį ir linktelėjo link priimamojo- tipo čiuožk relax
.
Apie PasAudro komentarai tokie:
1.trūksta įvaizdžio, paskysit kam jo reikia, jei klientų ir taip netrūksta, patikėkit reikia, pradedant nuo rodyklių, baigiant iškabomis, klientų niekada nebus per daug, daugiau klientų daugiau pinigų, daugiau pinigų galima daugiau darbuotojų ir geresnių nusamdyt, patalpas geresnes išnuomot ir t. t.
2 patalpų tikrai reikia geresnių, graudu žiūrėt kokiomis sąlygomis dirba, žiemą tai visai šakės, darbuotojai ilgai neišlaikys jei patys neišeis, tai sveikata užleks, turėtų būti koks kampelis nors atsipūst, pusę paros, tarp skersvėjų, prieblandoj šliaužiot apie mašinas tikrai nėra lengva
3 mane nuliūdino faktas, kad neturi elektriko, nes prancūziška elektrika turi savų ypatumų tuo teko įsitikinti pačiam, nieks nenori imtis, o čia būtų papildoma šaka serviso lygiui pakelt
4 čia kurie išsakė dėl nepatenkintų terminų taip jau yra, visiems geras nebūsi tenka arba turėt nepatenkintų pažystamų
kurių neaptarnavai be eilės arba nepatenkintų klientų kuriuos pavedei. Mano nuomone klientai biznyje svarbiau, nes jie realia naudą atneša, o draugai suprtę principus neįsižeis ir anksčiau į eilę užsirašys
Šiaip mano įspūdžiai sakyčiau vidutiniški. Priėmė sutartu laiku, atidavė- beveik, ką reiškia beveik? ogi tai, kad padarė ne viską- užmiršo
, taigi vėl per didelis krūvis, arba reik normaliai priimti kliento užsakymą, nes tikrai užsakymo blankas net per mažas pasirodė
, kad normaliai užrašyt, ko aš noriu. Be to po jų remonto buvo jiems patiems iškilę abejonių dėl kokybės, bet pažvelgta pro pirštus ir palikta taip kaip yra, todėl teko papildomai 160km pavažiuoti ir pasinervinti. Ir visgi rūpinimasis visu tuo metu, kol buvo nepašalintas gedimas mane nuteikė palankiai, tarsi pacientui skambino ir klausė, kaip "sveikata"
. Laikas - pinigai, bet skubant pridaroma klaidų, kenčia sveikata, klientai lieka nepatenkinti ir tenka taisyt ir vistiek tas laikas suryjamas veltui. Taigi tiek moralo
.
Linkiu Audriui sekmės. Įgyti daugiau patirties ir kad citrina būt saldesnė