Apibendrinant visą pusketvirtų metų besitęsusią temelę "kas vyksta nusipirkus seną XMą", galima neklystant pasakyti tik tiek, jog vyksta pinigų kišimas

.
Kiek teks sukišti, ir už ką, ir ar tam noro yra- tai jau atskiras klausimas. Būna reti atvejai, kai po ilgų paieškų kišti tereikia porą tūkstančių (
Kozmoz'o behidraktyvinis antrokas); būna, kai kišti "nereikia" (tiksliau, gaila) absoliučiai nieko, jei mašina vis dar važiuoja (
Power'io visutėlės mašinos). Bet dažniausiai, jei nori važinėti normaliu (ir ne šiaip normaliu, o artimu naujam) automobiliu, į XMą, jauniausiajam iš kurių tuoj stuktels 9 metukai (o automobiliui tai jau bemaž pensijinis amžius), tenka iškart įsūdyti nuo 2000lt iki 8000lt virš pirkimo kainos. Dauguma tam būna nepasiruošę.
Ir tada prasideda aimanos; arba mašina šūdas, arba labai brangu remontuotis. O ko tikėtis, įsigijus pensininką (paklauskit patyrusių žmonų apie pensininkus, galų gale)?...

XM jau nebe ta mašina, kuri vežtų bet kurį jon užsėdusį; dauguma jų jau svajoja apie eutanaziją, o ne apie lakstymą.
Jei jums visgi pavyko įsigyti tik paviršinio remonto iki 2klt reikalaujantį egzempliorių- mėgaukitės tuo iškart; nes bet kada gali ateiti kas žinantis tuos XMus, ir sušikti visą šventinį vakarėlį, pranešęs apie realų mašinos stovį.

Todėl ir toliau manau laikytis ankstesnės politikos; bet kokia kaina atkalbinėti norinčius įsigyti prieštvaninį XMą nuo tokio beprotiško žingsnio, jei jie nėra užgrūdinti daugiamečio bendravimo su hidropneumatika, o jei jau bus atvejis ribinis- atkalbinėti nuo bet kokio remonto, pakol pacientas neatsidurs po presu.
Tada jau ir galima savininkui pasakyti, ką jis prarado, bet jis visvien nepatikės, todėl jam ir neskaudės.

O galima, pajutus tikrąjį XMo skonį ir kad jis atitinka poreikius, nebegailėti jo atstatymui jokių protingų pinigų; kaip kad daro
Polė,
xmindė,
Šernas,
EEO090,
Ramutis, ir dar geras desėtkas juzerių visoje Lietuvoje. Bet šis iškrypimas irgi anaiptol nerekomenduotinas kaip sektinas pavyzdys; kiekvienam savo. Jei ką tenkina golpas- juo reikia ir važinėti, o ne stengtis hidrocitrą priversti būti tokiu pat kietu kaip tiuninginį golpą

. Tauta visvien nesupras, o jei jums svarbus tautos supratimas ir pritarimas- tada, paprastai šnekant, ne ten pataikėte; čia citroenų forumas...
