Aga; vėl palei 93proc per savaitę įvykusių avarijų ir 100proc žuvusiųjų- blaivų vairuotojų kūrinys.
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/ar ... d=21728908Berods, Seime sutūpusiems dundukams be gero spyrio užpakalin taip ir nedaies, kad problemą spręsti reikia ne maskuojantis "nuliais promilių", o iš esmės, keičiant visą dabartinę pakankamai paiką teisių išdavimo, vairavimo stažo, PCAD kainos etc. tvarką.
Dabar kyla klausimų, ar tikrai per du metus po teisių įsigijimo 100kkm be autoįvykių nuvažiavęs "klevinukas" yr prastesnis vairuotojas už 60-metį dėdulį, kuris per gyvenimą, nors ir turi 40m teisių turėjimo stažą, tenuvažiavo vos 80kkm, ir ar tikrai pagrįstai tokiam "klevinukui" paskaičiuota gerokai didesnė draudimo įmoka.
Valdžiai daug lengviau "joti" ant "pijokų" ir klykauti apie 0,00 promilės- tas nereikalauja jokios atsakomybės, o formaliai logikai niekaip neprieštarauja. Bet kad, ryte įkalę kad ir šaukštą paprasčiausio "Pertusino" (yr toks sirupėlis nuo kosulio; šiaip, tokių vaistų yra daugybė, nes kai kurios veikliosios medžiagos iš vaistažolių tegali būti ekstrahuotos spiritu), jie sėdę už vairo ir patys pripūs jau anaiptol ne 0,00, ir baigsis viskas arba kyšiais, arba teismais. Ar dar kam nors, išskyrus samdomus advokatus ir žaliakepurius, to reikia?...
Mano logikos blokas kažkodėl siūlo "karo keliuose" paliaubų sprendimą, kad kiekvienas (ir potencialus; gerokai sugriežtinant teisių laikymo ir išdavimo tvarką) vairuotojas būtų vertinamas, o taip pat ir draudimo įmokas mokėtų pagal metinę ir bendrąją savo ridą, atsižvelgiant ir į sukeltas avarijas, o ne vien pagal vairavimo teisių turėjimo stažą ar promiles. Ir kai kuriems "klevinukams" skustomis galvomis už BMW vairo tos draudimo įmokos taptų mažesnėmis, nei kai kuriems dėduliams su Lenino kepuraite už Žiguliuko vairo. Nes lakūnas už BMW vairo, jei jis per 100kkm nesukėlė nė vienos avarijos- vadinasi, tikrai moka vairuoti. Dėduliai su žiguliukais, išlendantys pasivažinėti triskart metuose, irgi paprastai nepadaro avarijų, bet dėl savo nesiorientavimo eismo sraute ir senatvei būdingo atsargumo pvz. dažniausiai velkasi kairiąja kraštine juosta, tuo sukeldami avarines situacijas. Tai kuriems draudimo įmokos turėtų būti didesnės, o leidžiamos promilės- mažesnės?...
Visa procedūra reikalautų metinės ridos patikrinimų, kurie turbūt būtų atliekami TA metu, ir tam TA reiktų praeidinėti jau kasmet, o ne kas porą metų, bet tokiu atveju, jei kasmetinė TA būtų grįsta ridos patikrinimu, o ne debiliškais "mašinos būklės patikrinimais", kurie avaringumui turi dar mažesnę įtaką nei "pijokai", tikrai neprieštaraučiau. Kasmetinis ridos patikrinimas bei jos įrašymas TA pažymon turėtų ir labai malonų šalutinį efektą- baigtųsi bent jau Lietuvoje eksploatuotų mašinų ridos atsukinėjimas, ir tiksliau žinotum, kokį laužą perki.
Tik kada ir kokiam Seimui tai paskaičiuoti ir įgyvendinti šaus galvon, kai visada buvo ir bus "pijokų", pripučiančių daugiau nei 0,00- dievai žino

. Tokie pakeitimai reikalauja jau mąstymo ir stereotipų laužymo, o ne vien skanduočių "nu-lį, nu-lį!

" .