WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 07 2025, 00:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 186 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 13 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 28 2009, 20:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Bet tu, idomumo delei, tuos skaiciukus nuo dezes lenteles visdelto nurasyk. Siaip, del sportinio intereso. Pas V6 tos lenteles tik kampa tematau, pas D12 turetu aiskiau matytis.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 28 2009, 21:16 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Jaučiu man teks akumuliatorių ir jį laikančią dėžę lupti lauk, bo nieko aš ten nematau per visus autopilotis ir kondicionierius.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 28 2009, 21:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Ne toj vietoj ieskai. Jeigu ziureti nuo sparno puses, tai butu virsutiniame desiniame dezes kampa, po oro paemimo slanga. Prie pata variklio. Tame faile pkankamai aiskiai vieta parodyta.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 28 2009, 21:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
keisk padangas nekeites, nieko kito nesuzinosi. Tikrai deze nesigliucina del kazkiek per mazos apkrovos. jei uz vairo atsisesciau as o ne xminde, del svoriu skirtumo apkrova ratam sumazetu labiau nei nuo 205/65 perejus ant 195/65 :lol:

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 28 2009, 21:59 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Lyncas rašė:
Ne toj vietoj ieskai. Jeigu ziureti nuo sparno puses, tai butu virsutiniame desiniame dezes kampa, po oro paemimo slanga. Prie pata variklio. Tame faile pkankamai aiskiai vieta parodyta.


teks šlangas nuiminėti :D, ale ko nepadarysi vardan TEISYBĖS :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 29 2009, 05:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
Tikrai deze nesigliucina del kazkiek per mazos apkrovos
Na, prisižiūrėjau aš jau, kaip vyksta tai, ko lyg ir negali būti, todėl šiuo klausimu išsireiškiu atsargiau.
Nei dėžės hidromechaniniai smegenai, nei siurblio kompas neturėtų niekaip gliučinti dėl kelių procentų rato masės ir apimties skirtumo, bet patikrinti nepakenks. Juolab, kad tai bus vienu metu dar ir spidometro kalibravimas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 29 2009, 12:18 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Bandymas pažiūrėti kas užrašyta ant tos bliekutės, pasibaigė fiasku - namų salygom tai pernelyg ilgai trunktantis užsiėmimas :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 29 2009, 17:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Dar vieną faktą prisiminiau - Brigittkos max greitis yra prie 4300 rpm, taip kaip ir nurodyta techninėse salygose :), tik tas greitis vos vos 170 km/h :).

Vadinasi, su varikliu ir tachometru viskas OK- tai yra maksimalios galios apsukos, tiek ir turi būti, einant maksimaliu greičiu aukščiausia pavara.
Tada dienotvarkėj lieka du klausimai: arba meluoja tavo spidometras, arba per maži dėžės perdavimo skaičiai. Jei spidometras ir prie tokių greičių su GPSu eina 1:1, vadinasi, dėžė (krumpliai) greičiausiai nuo silpnesnio ir dar benzininio variklio. :roll: Kad nuo benzininio, spėju pagal pavarų perjungimo apsukas. Tas paaiškintų ir kiek per gerą šiam varikliui trauką, ir kiek žvėriškas kuro sąnaudas.

Neišvengiamai reikia rasti dėžės identifikavimo numerius, bo kitaip strigsim amžinų spėliojimų taške. :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 29 2009, 22:34 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Šiandienos "tyrimų ir apmastymų" rezultatai - ramiai važiuojant pavaras turi permetynėti prie ~2300 rpm, nukristi jos turi iki maždaug 1900-2000 rpm, tam, kad dyzelis nesitasytų. Maniškė beveik panašiai dirba išskyrus 2->3 kuris jungiamas prie ~3000 rpm. Peršasu mintis, kad yra kažkas sugedę valdymo bloke kas apsprendžia šį veiksmą, o tai yra - prie 2300 rpm nesukeliamas pakanakamas tepalo slėgis, kad įvyktų perjungimas, todėl apsūkos kylą net iki 3000, gal susidevėjęs šią operaciją valdantis guvernorius.
Grįžtan iš Kaunadieninio meetuko pas Arixą sodyboje, važiuojant tuo pačiu greičiu, palyginau mano ir jo C5 spidometrų parodymus maniškis rodo 4-5 km/h mažiau.

Beje dar Power testavo maniškę, dėl 2->3 jis pasakė vienareikšmiškai - visiška nesamonė toks darbas :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 29 2009, 22:52 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:04
Pranešimai: 85
Miestas: Pabrade
xminde rašė:
Ačiū Power, bet kol nesurinksiu visos reikiamos teorinės informacijos, jokių ardymų nebus :).
Šiandiena susižymėjau kokiu greičių mano XMas juda kiekviena pavara prie 2000 ir 3000 rpm.
Ir taip, protinga literatūra (tiesa tai apie XM su mechaniniu kuro siurbliu) sako, kad prie 1000 rpm Xmas turi važiuoti:
1 pavara - 12,80 km/h
2 pavara - 23,46 km/h
3 pavara - 33,01 km/h
4 pavara - 44,46 km/h

Kadangi prie 1000 rpm su APD galiu tik 1 pavara pavažiuoti :), tai pirmoje lentelėje esamus skaičius dauginame iš 2 ir žiūrime kas bus prie 2000 rpm (pirmas greitis teorinis, antras mano XMo spidometro parodymai):
1 pavara - 23,60 km/h, mano ~ 22-23 km/h
2 pavara - 46,92 km/h, mano ~ 40-42 km/h
3 pavara - 66,02 km/h, mano ~ 60-62 km/h
4 pavara - 88,92 km/h, mano ~ 80-82 km/h

Prie 3000 rpm:
1 pavara - 38,40 km/h, mano ~ 35 km/h
2 pavara - 70,38 km/h, mano ~ 60 km/h
3 pavara - 99,03 km/h, mano ~ 86 km/h
4 pavara - 133,38 km/h, mano ~ 120 km/h



Patikrinau as savo greicius taigi jie labai artimi Mindaugo:

2000 apsuku
1 pavara - 23
2 pavara - 42
3 pavara - 60
4 pavara - 79
3000 apsuku
1 pavara - 37
2 pavara - 62
3 pavara - 87
4 pavara - 118

Naujos vasaines padangos 205/65

_________________
C5 2002
Xsara Picasso 2005


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 29 2009, 23:05 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O kaip seneli su 2->3 pavarų perjungimu? Prie kokio greičio ir kokių apsukų tai įvyksta?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 30 2009, 14:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Peršasu mintis, kad yra kažkas sugedę valdymo bloke kas apsprendžia šį veiksmą, o tai yra - prie 2300 rpm nesukeliamas pakanakamas tepalo slėgis, kad įvyktų perjungimas, todėl apsūkos kylą net iki 3000, gal susidevėjęs šią operaciją valdantis guvernorius.


Nu va, čia jau panašiau į tiesą :wink:
Beje manau pas Arix'ą spidometras rodo normaliai (visose mašinose turi rodyti ~ +5% nuo tikro greičio), o pas tave matomai dėl ratų atitinka 1:1 su realiu greičiu. Kai savo matavau su GPS'u irgi rodė +3..+5 nuo GPS parodymų.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 30 2009, 16:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Maniškė beveik panašiai dirba išskyrus 2->3 kuris jungiamas prie ~3000 rpm. Peršasu mintis, kad yra kažkas sugedę valdymo bloke
+ nenormalus max.greitis :roll: .
Ant 2->3 guvernioriaus to suversti nepavyks. Esant realiems 4300rpm aukščiausia pavara, netgi su nominaliomis padangomis spidometras turi rodyti kur kas daugiau ant spidometro, nei "knygutinis" greitis, t.y. palei 200km/h, o ne 170.
Neginčyjamai, trablas ne (vien) guvernoriuje.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 30 2009, 19:39 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:04
Pranešimai: 85
Miestas: Pabrade
xminde rašė:
O kaip seneli su 2->3 pavarų perjungimu? Prie kokio greičio ir kokių apsukų tai įvyksta?


2 -> 3 jungiasi prie 2400 apsuku, iskyrus kai vaziuju i kalna persijungia prie 3000 apsuku

_________________
C5 2002
Xsara Picasso 2005


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 30 2009, 23:12 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Va čia tai ko gero taip kaip turi būti, o pas mane be apkrovos kol šalta dėžė, tai prie 2900 galiu sustūmti iš 2 į 3 pavarą, bat kai sistemos sušilusios, tempia lyg 3000 nor tu ką, o kai yra įkalnė tai ir iki 3100.
Apart valdymo bloko nelabai daugiau kam yra ten būti sugedusiam jei pavaros mechaniškai jungiasi gerai. Jei kvailiotų mechaninės dalys tai ta dėžė visai nebeveiktų.

Šiandiena važiavau į Vilnių, GPSu įrašinėjau visą mano maršrutą - anot GPSo susukau 299 km, pagal gimtąjį odometrą - 284 km :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 186 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 13 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007