EEO090 rašė:
Paaiškinu:1) 4x4 yra toks parkavimo būdas, kai priekiniais ratais varomas automobilis paliekamas parkavimui su įjungta pavara ir užtrauktu galinius ratus veikiančiu stovėjimo stabdžiu. Užstabdyti visi ratai.
2) Scorpas, parkuojamas kaip ir XM- pavara ir stovėjimo stabdžiu užstabdomi tik du varantieji ratai ( 4x2).
3) Jei bandai Scorpą palikt parkavimui neįjungęs P, atidarius duris iškart signalas pradeda pypsėt, kaip ir neišjungus šviesų- suprask: įjung padėtį P.
Išvada: gamintojas numatė parkavimui palikti auto su APD tik pozicijoje P.
Man tikrai pasidarė smalsu, kaip palikinėja APD tie kolegos, kurie sąžiningai įjungia stovėjimo stabdį. Galimi variantai N arba P.
1) ka norejai pasakyt savo 4x4 parkavimo budu as supratau, bet tai nera nei gerai, nei blogai, tiesiog taip yra.
2)tai ne vien citroeno ir scorpo pavaros ir parkavimo stabdzio tandemas blokuoja viena asi, yra gi eile masinu su galiniais varanciais ratais, kuriu rankinis stabdis blokuoja tuos pat galinius ratus.
3) scorpas verkia, kai palikti bandai ne ant P, kitose masinose net raktelio neistrauksi nepastates pavaru svirties i P pozicija. P ir reiskia parking, o ne [sioje vietoje buves necenzurinis zodis pasalintas], del to ant jo ir reik palikinet, nesvaigstant apie visokius N. o ar palikus ant P uztraukti parkavimo stabdi ar ne - priklauso nuo reljefo. jei nuolydis status - geriau traukti parkavimo stabdi, bet kas bebutu - pavaru svirti statyti ant P.