WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 10:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 21 2009, 22:09 
Iskilo beda, neseniai mano xantiai, 2.0l., benzas, 95m., prasidejo galo nukritimai, kitaip tariant ryte salta uzkuri, pakyla viskas kaip ir turi buti, uz poros minuciu isleki i trasa ir tik staiga krenta galas zemyn kokiom 5 sekundem ir vel pakyla, bet tai nesikartoja, gali sustoti akstelei palikti kokiom porai valandu bet tai nesikartos vel islekus, taip buna tik gera pusdeni ar para masinai pastovejus. Gal pas ka nors yra minciu del sios problemos? :bum:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bir 21 2009, 22:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Mano Xantijos galas kelioms sekundėms krisdavo sustojus prie sankryžos ir laikant stabdžius arba (ir) staigiai vairą sukiojant. Papildžius hidroakumuliatorių azotu problema išnyko.

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2009, 07:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Sitas klausimas kyla kiekvienam naujam xantijos turetojui :D
Po to supranti, kad nebeda tas galo tupciojimas laikas nuo laiko. Vat kai prades masina pritupimus daryt vietoje stovint ir nieko nelieciant (vienas pritupimas sustojus sankrizoj nesiskaito) tada gal ir susirupink.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2009, 10:13 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 06 2008, 20:14
Pranešimai: 131
Miestas: Druskininkai
prie tos pačios panašios temos norėjau paklaust, kas per bėda gali būti su activos pritūpimais. Nuspaudus stabdį karts nuo karto persireguliuoja aukstis tai priekis atskirai, tai šonai? Ar čia normalu?

_________________
Xantia Activa V6 '99m- parduotas
AX 1,5D '94m Paveikslėlis - parduotas
C5 2.0 HDI VTR '03m - parduotas
C5 3.0 24v V6 Exclusive 05m


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2009, 11:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Jei vietoje stovint kuri laika ir paspaudus stabdi kaitaliojasi aukstis tai nera normalu.
Bet jei tu vaziuojant sustoji ir laikai nuspaudes stabdi, tai paprastai stabdant galas siek tiek pakyla, O nuspaustas stabdis neleidzia pasisukti galiniams ratams ir masina nenuseda. tadu sistemoj sumazinamas slegis ir galas krenta. kartais tai labai pasijaucia atleidus stabdi. Bet is kart po to atsistato.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2009, 11:16 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 06 2008, 20:14
Pranešimai: 131
Miestas: Druskininkai
pas mane pagrinde šonai atskirai karts nuo karto palinguoja. Kartais priekis. Galas niekada netūpčioja.

_________________
Xantia Activa V6 '99m- parduotas
AX 1,5D '94m Paveikslėlis - parduotas
C5 2.0 HDI VTR '03m - parduotas
C5 3.0 24v V6 Exclusive 05m


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2009, 14:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
pasirazo masina pries starta :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2009, 19:31 
Ne vyrai netaip supratot galas ne stabdant ir ne stovint prie sankrizos krenta, o vaziuojant, be to ne truputi priseda o iki dugno krenta staiga ir vel pakyla, beja xantia pas mane ne pirmus metus ir tokiu bajeriu nekrete jau penketa metu, bet zinoma nesu as specelistas todel ir klausiu uz save sumanesniu, kokia liga galejo i Citruske isimesti :?:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bir 22 2009, 19:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
na tokiu atveju as pradeciau nuo galinio aukscio korektoriaus praplovimo.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2009, 20:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
traukuliai, blyn, kazkokie. senatve gal? :) :) :) o hidroaktyva tavo xantia turi?

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2009, 20:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Galinis korektorius, o ne gliukai ar kita xernia.
Galima imti nurašinėti ir galinius amortikus, jei jau tokie nuotėkiai, bet greičiausiai problemsas- galiniame aukščio korektoriuje. Jei jau tiksliau, tai net ne korektoriuje, o tame puskibiryje jame strigusio šūdo. O jei jau visiškai kašpirovskinti, tai pasidomėk, ar galinio korektoriaus ašelė nors kiek sujuda, keičiant aukštį pvz. iš normalaus į paaukštintą. T.y. ar mašinos aukštis kinta sinchroniškai su svirtelės padėtimi; jei jau mašinai liepei keltis, ar ji bent pusminučio bėgyje ima kilti? :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2009, 20:42 
Manoji be hidroaktyvo, pastacius i aukstesne padeti pakyla per minute kazkur, reaguoti pradeda po 10 - 20 sek., hidraulinio skyscio nuotekio nepastebeta, dar butu idomu kiek koregtoriaus praplovimas kainuoja, ar galima si praplovima ir paciam pasidaryti?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bir 23 2009, 07:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kainuoja kaip kur, 40-80lt ribose, o pasidaryti pačiam aišku galima viską. Ypač, kai turi įrankius ir žinai ką darai.
Šiaip, tas kritinėjimas gali būti ir siurblio sudilimo (ar oro gaudymo) pasekmė; kai siurblio produktyvumas tam tikromis sąlygomis (prie tam tikrų apsukų, pvz.) krenta vos ne ligi nulio. Bet pradėk visvien nuo korektoriaus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2009, 08:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 06 2008, 20:14
Pranešimai: 131
Miestas: Druskininkai
Proffanai, tavo kaip specialisto nuomonė įdomi, ar normalu mano activos auksciau isvardinti kilnojimaisi į šonus? Priekis pasikelia intensyviau sukiojant vaira, parkuojantis.

_________________
Xantia Activa V6 '99m- parduotas
AX 1,5D '94m Paveikslėlis - parduotas
C5 2.0 HDI VTR '03m - parduotas
C5 3.0 24v V6 Exclusive 05m


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2009, 13:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu taip; tik Activos gedimus inetu ir spėlioti...
Pasitikrink visų trijų korektorių traukutes ("kauliukus") ar neišdilę ir ar nėra laisvumų, pasitikrink, ar stabilizatorių įvorės neišbaladotos. Panašiau čia į korekcijos mechanizmų gliukus, bet ar čia tikrai jie kalti- biesas žino. Gal čia tik pasekmė pvz. didelių vidinių nuotėkių hudrocilindruose, kuriuos korektoriai bando kompensuoti, su nedideliais persistengimais (kas vėlgi rodytų į korekcijos mechanizmų išdilimus).


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007