WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 08 2025, 17:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 13 14 15 16 17 ELLIPSIS 29 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 29 2009, 22:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
proffanas rašė:
[...] pasiūlyti važinėti ant bezdalų (nes vis daugiau nei dvigubai pigiau), jis iškart įprūdino savo fintikliuškę [...] .


Na, dujų idėjimas esant tokiam varikliui nebutinai bus pats pigiausias sprendimas... Tokiam automobiliui dujos kainuotų bene 4000 - 5000 LT...? Priedo, kiltų tradicinės problemos dėl baliono dydžio, montavimo vietos (t.y: didelis balionas = didesnis nuvažiuotas atstumas = maža bagažinės erdvė; ir atvirkščiai - mažas balionas = mažas nuvažiuojamas atstumas, bet = didesnė erdvė kroviniams...) Tuo tarpu tas HAFC (jei tik jis veikia) - išsprendžia visas problemas... Už sistemą moki tiek pat kiek ir už dujinę įrangą, erdvė mašinoje išlieka nepakitusi, o važiuoji taip pat pigiai kaip ir dujomis...

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 29 2009, 22:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
lt079if rašė:
proffanas rašė:
[...] pasiūlyti važinėti ant bezdalų (nes vis daugiau nei dvigubai pigiau), jis iškart įprūdino savo fintikliuškę [...] .


Na, dujų idėjimas esant tokiam varikliui nebutinai bus pats pigiausias sprendimas... Tokiam automobiliui dujos kainuotų bene 4000 - 5000 LT...? Priedo, kiltų tradicinės problemos dėl baliono dydžio, montavimo vietos (t.y: didelis balionas = didesnis nuvažiuotas atstumas = maža bagažinės erdvė; ir atvirkščiai - mažas balionas = mažas nuvažiuojamas atstumas, bet = didesnė erdvė kroviniams...) Tuo tarpu tas HAFC (jei tik jis veikia) - išsprendžia visas problemas... Už sistemą moki tiek pat kiek ir už dujinę įrangą, erdvė mašinoje išlieka nepakitusi, o važiuoji taip pat pigiai kaip ir dujomis...

tu durnas ar tik apsimeti? sakai veikia tas aparatas?
O del duju irangos montavimo, tai maziau tikslinga montuoti iranga uz 2500-3000 i toki siknarati kaip tavo, su litriniu varikliu, kur per simta kilometru eina sutaupyt 7-9 litus, nei i dideli V8 uz 4500 pinigu, kai kekvienam simtui km taupysis tris kart daugiau del trigubu sanaudu.

Sorry uz netaisyta kalba, bet nebegaliu skaityt to istoriko sapaliojimu apie technika ir jo matematiniu analiziu apie atsipirkimus.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 29 2009, 23:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 16 2004, 12:21
Pranešimai: 1656
Miestas: Kaunas
V8 Range Roveriui dujos kainuoja 3500 Lt, bent prieš porą savaičių tiek man skaičiavo.
O kas dėl dujų ir magnetukų: tai jei aš per 17 mėnesių dujoms išleidau 11800Lt, tai benzinui būčiau išleidęs maždaug 25000Lt. Ir kolega lt079if man dabar bandai įteigti, kad aš, ***, galėjau sumokėti 4000-5000Lt už mistinį įrengimą, ir benzinui išleisti tuos pačius 11800Lt?

Kuris iš mūsų tada :lapux: ?

_________________
Land Rover Range Rover 3,6 2010
ex XM 98' 2.9 V6 24v LPG APD
ex XM 98' 2,1td APD Break
ex XM 92' 3.0 V6 APD Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 00:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
na ir užknisa tas lietuviškas charakterio bruožas, kada nesugebama įsigilinti į tai kas sakoma, o triedžiama toliau nei matoma... aiškiai parašiau, kad: "jei veikia"... :!:

O dėl paskaičiavimų, tai, jei:

15 l. benzo = (apytiksliai) 56 litams/100 km.
150 l. = 560 lt./1000 km.
1500 = 5600 lt./10 000 km.

dujų, imam 17-18 l./100 km. ? = (apytiksliai) 30 lt./100 km. ...
180 l. = 300 lt./ 1000 km.
1800 l. = 3000 lt./10 000 km. ...
Jei dujų imsim 17 l./100 km.= (apytiksliai bus) 27 lt. ir 270 lt./1000 km. ir 2700 lt/10 000 km. ...

jei su HAFC tauposi 50 proc. (pagal reklamą) kuro, iš 15 litrų lieka (teoriškai) 7,5 litro 100-ui km. ...
7,5 l. = (apytiksliai) 28 lt./100 km.
75 l. = 280 lt./ 1000 km.
750 l. = 2800 lt. / 10 000 km. ................

ir kame čia klaida :roll:
p.s.: beje, kiekviena kontora dujų įrangos kainas skaičiuoja skirtingai... garažas nelygu garažui... Pvz., mano prašymu, prieš mėnesį, skaičiavo įrangos kainą amerikonui Mitsubishi Galant (6 cilindrai)... ir kaina buvo nuo 4000 lt. ... Tad, tvarka ir teisingume, nesitapšnokim... :wink:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 01:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Kosmoz rašė:
[...] del duju irangos montavimo, tai maziau tikslinga montuoti iranga uz 2500-3000 i toki siknarati kaip tavo, su litriniu varikliu, kur per simta kilometru eina sutaupyt 7-9 litus, nei i dideli V8 uz 4500 pinigu, kai kekvienam simtui km taupysis tris kart daugiau del trigubu sanaudu.


kokia tryda :lol:

9 lt./100 km. - tai jau ne mizeris... tai 2700 lt./30 000 km. (t.y: 900 litų/10 000 km.). Kai už tuos pačius kilometrus ir benzino baką moki 137 litus, o už dujas - tik 68 litus, tai jaučiasi iš karto... O dėl to, didesnio šiknaračio sąnaudų variantų, atkreipk dėmesį į teorinius paskaičiavimus aukščiau... :lol:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 07:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 16 2004, 12:21
Pranešimai: 1656
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:

O dėl paskaičiavimų, tai, jei:

15 l. benzo = (apytiksliai) 56 litams/100 km.
150 l. = 560 lt./1000 km.
1500 = 5600 lt./10 000 km.

dujų, imam 17-18 l./100 km. ? = (apytiksliai) 30 lt./100 km. ...
180 l. = 300 lt./ 1000 km.
1800 l. = 3000 lt./10 000 km. ...
Jei dujų imsim 17 l./100 km.= (apytiksliai bus) 27 lt. ir 270 lt./1000 km. ir 2700 lt/10 000 km. ...

jei su HAFC tauposi 50 proc. (pagal reklamą) kuro, iš 15 litrų lieka (teoriškai) 7,5 litro 100-ui km. ...
7,5 l. = (apytiksliai) 28 lt./100 km.
75 l. = 280 lt./ 1000 km.
750 l. = 2800 lt. / 10 000 km. ................

ir kame čia klaida :roll:


Klaida tame, kad jei benzo ima 15, tai ir dujų ims 15-16. O toliau jau kiekvieno tikėjimo/netikėjimo reikalas.

_________________
Land Rover Range Rover 3,6 2010
ex XM 98' 2.9 V6 24v LPG APD
ex XM 98' 2,1td APD Break
ex XM 92' 3.0 V6 APD Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 08:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
nepajusi nieko nuo to castrolio :lol: tik lengvesne pinigine :)

Nori lažintis? :)
Kad tuščiai nepliaukšti, patrink tarp pirštų analogišką 10W40 tepaliuką kokios pvz. Nestės ir Castrolio gamybos. Paskui pasidomėk, kiek procentų variklio energijos sunaudojama nugalėti vidinei trinčiai.
Aptariamoj mašinoj diduma sąnaudų sąlygoja pulimiotas, bet dar nemačiau dešimtmečio variklio, kuris nuo Castrolio nesisuktų žvitriau. O tie 0,1-0,3/100 yra išmatuotas dydis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 08:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Reikia pradėti nuo to kad HAFC nesumažina kuro sanaudų, todėl jokio ekonominio taupymo būti negali. Nelabai turiu kada rašyti kodėl, bet labai daug gerų minčių išssakyta sekančiame dokumente http://www.ftc.gov/os/caselist/0823203/ ... mtnmem.pdf
deja anglų kalba.
Šiaip imu suprast kad univere smegenų džiovinimas chemija fizika ir matematika nenuėjo veltui - bent jau užtenka proto neužsirauti ant tokių *** produktų.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 08:51 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Jorgette 50 000 su Castrol pravažinėjo + šmieras metalokeraminis :), sanaudos buvo tobulos.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 08:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
proffanas rašė:
Kosmoz rašė:
nepajusi nieko nuo to castrolio :lol: tik lengvesne pinigine :)

Nori lažintis? :)
Kad tuščiai nepliaukšti, patrink tarp pirštų analogišką 10W40 tepaliuką kokios pvz. Nestės ir Castrolio gamybos. Paskui pasidomėk, kiek procentų varijklio energijos sunaudojama nugalėti vidinei trinčiai.
Aptariamoj mašinoj diduma sąnaudų sąlygoja pulimiotas, bet dar nemačiau dešimtmečio variklio, kuris nuo Castrolio nesisuktų žvitriau. O tie 0,1-0,3/100 yra išmatuotas dydis.

Siaip neste nera blogi tepalai, o jie ir nera pigus, kaip gali pasirodyti :) Kurie is duotuju specifikaciju duomenu nurodo jo tepimo savybes?
Densitykg/m3 15oC
Flash Point oC (COC)
Pour Point oC
Viscosity Index
ViscositycSt/ 40 oC
ViscositycSt/ 100 oC
Viscosity cP/ -30 °C
Siaip pats visad pildavau total quartz 9000, 5w30 arba 5w40. Maximoj per akcija radau uz ta pacia kaina Valvoline full synth 5w40, tai nupirkau tu, guli lentynoj, nes dar ne laikas keist. Abebjoju ar pajusiu ten kokia tai papildoma ekonomija :)

bejem castrolis turi bene tris tepalu linijas, EDGE, MAGNATEC ir GTX. kuri pilsi?

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 10:14 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
tai gi rašiau - su magnetukais :)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: HAFC...
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 11:13 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Aurimas rašė:
[...] Klaida tame, kad jei benzo ima 15, tai ir dujų ims 15-16. O toliau jau kiekvieno tikėjimo/netikėjimo reikalas.


O automobilis (su V8) gali imti dujų tik litru daugiau nei benzino? Juk paprastai dujų skaičiuojama bent 1,5 l. daugiau... Jei benzinu - 15 l./1oo km., ar dujomis nebus, bent, 16,5 l./100 km., o gal net ir 17l./100 km.? O kas dėl tikėjimo ir veikimo, tai hm, magnetukai kainuoja mažumėlę mažiau nei ši sistema... (t.y 20-500, 600 litų prieš 5000...)

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HAFC...
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 11:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 16 2004, 12:21
Pranešimai: 1656
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:

O automobilis (su V8) gali imti dujų tik litru daugiau nei benzino? Juk paprastai dujų skaičiuojama bent 1,5 l. daugiau... Jei benzinu - 15 l./1oo km., ar dujomis nebus, bent, 16,5 l./100 km., o gal net ir 17l./100 km.? O kas dėl tikėjimo ir veikimo, tai hm, magnetukai kainuoja mažumėlę mažiau nei ši sistema... (t.y 20-500, 600 litų prieš 5000...)


Nežinau, kas kur skaičiuojama, bet man benzino rijo 14,5, dujų ryja 15.

_________________
Land Rover Range Rover 3,6 2010
ex XM 98' 2.9 V6 24v LPG APD
ex XM 98' 2,1td APD Break
ex XM 92' 3.0 V6 APD Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 15:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lt078if, bezdalų atveju matematika čia būtų paprasta.
30ltr benzo dabar kainuoja ~115lt, tikėtina, kad analogiškomis sąlygomis tas variklis naudotų ~32 dujų, kas šiandien tekainuotų ~55lt. Perskaičiavus tavo mėgiamu stiliumi, per 10kkm mieste kurui susitaupytų ~6000lt. Ar su vandeniline sistema skaičiai bus panašūs į šiuos? Nė velnio. Be to, dar štuka susitaupytų ir ant dujų instaliavimo, lyginant su vandeniliniu pribumbasu.
Paprastai šnekant, žmogelį Vytautas pasigavo ir išmelžė. Apie tai, kad sąnaudos 30/100 anam varikliui yra aplamai nerealios, jau minėta. Bet Vytautas nė nemėgino aiškintis to priežasčių :) . Dar yra toks aspektas, kad dedant dujas, visvien būtų sureguliuotas variklis, ko Vytautas garantuotai nedarė, nes antraip atpultų ir jo pribumbasų poreikis :) .

kosmoz, aš pats N metų į eilę mašinų pyliausi būtent Nestės pusiausintetiką 10W40, ir šiai alyvai pretenzijų neturėjau. Bet atsitiktinai pavyko sulyginti (būtent- patrinant tarp pirštų) tą nestės tepaliuką su pilnai sitetiniu Castrolio GTX Magnatec 10W40, ir dabar manęs nuo šios alyvos nieks nenukels :) . Įsisąmoninau, kad mokėdamas už kastrolį, moki ne vien už vardą. O kuro ekonomija dėl tos alyvos mieste praktiškai nulinė, bet plente, judant tolygiu greičiu (ir priklausomai nuo greičio bei variklio sudilimo) siekia iki 0,4/100. Ekoralin- tik su Castroliu ;) . Ir gal netgi su dar skystesniu; 5W40 įtakos dar nematavau.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 21:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
proffanai tu irgi geras, lygini pusiau sintetika su pilna sintetika :) net ant popieriaus matosi, kad castrolio visokie "viscosity" indexai geresni, druciai :) bet paemus ant popieriaus nestes, totalio ar kokio valvoline duomenis ir palyginus su castrolio - nesimato to skirtumo. O plius dar ne viena atsiliepima skaiciau, kaip nuo castrolio lieka {organas} nagaro. Cia droziantiems masinas.


Del duju irangos kainu ir panasiai, tai nzn pas kokius kalvius ir kokia ten yranga galantui v6 norejo idet uz 4000 gabalus paimti ar kiek ten, bet vat pas dujininkus, kur as dejau iranga, kainos tokios: 4 cilindru motoras - 3100 litu, V6 - 3700Lt, V8 - 4200Lt. taigi, iranga tarp 4 cilindru varikliuko litrinio ar koks ten pas tave tame C2 yra, ir V8 dzipo skiriasi 1100 litu, procentine israiska 35% brangiau. bet tas V8 tankas ima tris kartus daugiau kuro, del ko ir tauposi tris kartus daugiau. "permokejes" 35% taupai 300%, logycna?

O apie tas vytauto montuojamas nesamones net kalbet neverta, apgaudineja zmones ir nieko daugiau.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 13 14 15 16 17 ELLIPSIS 29 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007