WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 08:26

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 10 2008, 09:47 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 28 2005, 09:02
Pranešimai: 86
Miestas: Vilnius
Tai va, kaip paiaškino man vienas meistriukas, kad auto ventiliatoriai sukasi, kad ir šaltas variklis, jei yra įjungtas kondicionierius.

_________________
C5, 2002 m. 2.2 HDI Exclusive (mechanika)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2008, 20:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 08 2008, 23:23
Pranešimai: 74
sveiki.pas mane xantia 19 td su kondiske.varikliui uzkaitus isijungia tik vienas ventiliatorius is dvieju.ar taip turi buti, ta prasme jei per karsta tai ir antras isijungs, ar turi abu kartu dirbti???? aciu


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2008, 10:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Pas mane abu sukasi, sukasi užkaitus. o tu pasižiūrėk kuris sukasi įjungus kondyškę.
Žiūrint į mašiną iš priekio dešinys įsijungia veikiant kondyškei (bent jau Xantiai).

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 11:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 30 2005, 16:55
Pranešimai: 22
Miestas: Mažeikiai
pas mane kai užkaista aušinimo skystis iki 100 laipsnių kartais jungiasi kartais nesijungia radiatoriaus ventiliatoriai,
kai nesijungia išlipęs iš auto su ranka pasuku sparnuotę ,tada tai veikia, manyčiau kad varikliukų angliukai baigiasi,gal kam taip yra buvę,gal tai ne angliukai. Kiek supratau varikliukai yra užvalcuoti kad pakeist angliukus reik ardyt išardžius ar beina atgal surinkt .ar geriau šrote kitu ieškot.buvau girdėjas kad nuo xm tinka ir jie geresni. Klaba eina apie Xantia 2,0 benza


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2009, 11:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 05 2007, 20:26
Pranešimai: 201
Miestas: Kaunas
Mažeikiai rašė:
pas mane kai užkaista aušinimo skystis iki 100 laipsnių kartais jungiasi kartais nesijungia radiatoriaus ventiliatoriai,
kai nesijungia išlipęs iš auto su ranka pasuku sparnuotę ,tada tai veikia, manyčiau kad varikliukų angliukai baigiasi,gal kam taip yra buvę,gal tai ne angliukai. Kiek supratau varikliukai yra užvalcuoti kad pakeist angliukus reik ardyt išardžius ar beina atgal surinkt .ar geriau šrote kitu ieškot.buvau girdėjas kad nuo xm tinka ir jie geresni. Klaba eina apie Xantia 2,0 benza



Taip tai tikrai anglikai, ar siaip strigimas per guolius... tinka ventiliatriai ir nuo peugeoto 406 ir nuo zx...gal dar ir nuo kitu modeliu, nes daug ju vienodu ejo... Ardyti abejou ar verta nes bent jau as uz varikliuka mokejau ar 15 ar 20 ltl, tiksliai nepamenu, bet jo ir metai l. geri buvo...lyg virs 2002 metu...

_________________
C5 Break 2.0 HDI 02 m.
868649880


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2009, 23:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nu skaitau ir neviltis ima :bum: Artai man čia kažkas man visiškai nesuprantamoj sferoj vyksta ar jūs visi šiknoj sliekų ieškot?
Termostatai, relės, saugikliai, trūkusios galvos ir tarpinės... :drunk:
Kaip supratau radiatorius tau šyla?
Iš VW patirties, jei nesisuka propeleris, visada pirma reik žėt tą radiatoriuj stovintį dačiką/įjungėją. O dar jei nuėmei nuo jo fiškę, užtrumpinai ir sakai sukasi. Tai jei tas daiktas tau netrumpina automatiškai, reiškia jį ir keisk.

Šlangas dar pučia, kai vanduo virt pradeda, kamštis tada šauna, ir būtent nuo ventiliatoriaus nesisukimo.
Jei radiatorius šyla, prie termostato nelįsk net, nebent žiemą sunku variklį sušildyt (bet labai retai atidarytas stringa)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 13 2009, 06:55 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
...O dar jei nuėmei nuo jo fiškę, užtrumpinai ir sakai sukasi...

Ne visi davikliai dirba trumpinimo principu, dauguma veikia grandines nutraukimo principu.
Ir skubeti keisti daviklio visiskai nera prasmes, reiketu pirmiausia issiaiskinti, ar tikrai daviklis kaltas (dazniausia buna visai ne jo kalte)

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 13 2009, 15:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nutai gerai. Bet jei ranka sutrumpinus veikia, reiškia kitur sistemoje elektros problemų nėra. Reiškia arba neveikia daviklis arba jam nesukeliamos sąlygos suveikti (visai arba dalinai nešyla radiatorius)

O davikliai tegu ir būna atjungiantys, bet jei fiškėj sutrumpinus veikia, reiškia daviklis čia sujungiantis. Kitaip suktųsi visąlaik, kai neįkaitę.
Arba kaip ir sakiau, tai gal man kokia neliesta sistema ir daviklis ten ne paprastas (1 ar 2 greičių), o koks nors reostatinis su tiesiogiai reguliuojamom apsukom...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 15 2009, 14:54 
tadas1991 rašė:
Nutai gerai. Bet jei ranka sutrumpinus veikia, reiškia kitur sistemoje elektros problemų nėra. Reiškia arba neveikia daviklis arba jam nesukeliamos sąlygos suveikti (visai arba dalinai nešyla radiatorius)

O davikliai tegu ir būna atjungiantys, bet jei fiškėj sutrumpinus veikia, reiškia daviklis čia sujungiantis. Kitaip suktųsi visąlaik, kai neįkaitę.
Arba kaip ir sakiau, tai gal man kokia neliesta sistema ir daviklis ten ne paprastas (1 ar 2 greičių), o koks nors reostatinis su tiesiogiai reguliuojamom apsukom...



"kosmosas" jei esant darbinei temperaturai radiatorius karstas ir uztrumpinus jungti pradeda suktis tai vienintele beda yra daviklis. jei nori isitikinti visu 100procentu tai jungi testeri prie daviklio isvadu ir sildai varikli iki darbines temperaturos, jis tuomet tampa labai mazos varzos jei to nenutinka davikliui kaput


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lie 15 2009, 14:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
SAULENS rašė:
sildai varikli iki darbines temperaturos, jis tuomet tampa labai mazos varzos jei to nenutinka davikliui kaput

Šiuio konkrečiu atveju- būtent taip.
Kai kuriose mašinose stovi ir davikliai, veikiantys atvirkščiu principu (t.y. kylant temperatūrai, varža auga).


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 18 2011, 21:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Nezinau kur tiksliai rasyt,bet bandau cia.....visdar kovoju su savo ventiliatoriais ausinimo....isijungia kada tik nori,tuo paciu dazniausiai ir sumirksi STOP su ausalo temp lempute...pakeistas buo daviklis,proffanas parupino davikli,is pradziu lyg ir viskas neblogai buvo,o dabar vis dazniau isijungia ventiliatorius Max rezimu prie normalios temperaturos arba dar mazesnes...siandien ant bajerio istraukiau fyske is issipletimo bakelio,ventiliatoriai pradejo suktis be sustojimo?ar tai normalu ir ar tai susije kazkaip?nes man atrodo kad tai tera ausalo lygio daviklis....siaip jau dakase sitas reikalas per penketa metu beveik....ka siulot dar daryt?

X1 2.1TD

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 18 2011, 21:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
http://www.peugeot-klubas.lt/forum/inde ... =4&t=32833
Radau dar toki dalyka,daviklis mano identiskas...lupciau davikli su ta salyga jeigu nuo jo turetu ir ventiliatorius isijungti atjungus fyske,jei kas zinot paporinkit...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 18 2011, 22:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Beje ir koki velnia atlieka tas blokelis esantis po vairuotojo priekine fara pavadinimu BITRON????

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 19 2011, 23:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Bitronas ir atsako už tavo ventiliatorius, jei jau ėmei gilintis. Ir aš tau parūpinau ne daviklį, o viso labo fyškę... Turiu ir to bitrono schemą, ir t.t., bet be aprašymų, ir jei kerti rusiškai- pasiskaitinėk paC Podolsko puslapyje (failuose, o ne debiliškame dabartiniame jų forume). Angliškai tekstą irgi buvau sutikęs, bet nebeatmenu adreso. Paprasčiausiai pasigūglink, jei reik. Kodinis žodis- Bitron. O jei jau visiškai užknisi, turiu ir pilną schemą ;) :butel:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2011, 21:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
fsio,ventiliatoriai po 5metu nesamoningo darbo buvo sutvarkyti,nulupau visa prieki ir emiausi darbo pradziai su testeriu ir schema,prazondavau viska ka galejau ir pavyko rast kad i viena rele nera minuso,ta rele atsakinga uz antro ventiliatoriaus sukimasi,pakeiciau bitron'a,nulis emociju,tada jau lindau i pravodke,sekiau is reles laida misusin ir radau kad jis nutrukes,viska sulitavau,surinkau ir net asara vos neispaudziau kai pamaciau kad abu ventiliatoriai sukasi pirmu greiciu,vos girdisi...cia su ijungta kondiske....viska surinkes lekiau i gatve isbandyt,variklio temp 80 laipsniu ir nekyla niekaip,isjungus kondiske ir pasimalus po miesta temp uzkilo iki mazdaug 87 ir isijunge abu ventiliatoriai pirmu greiciu,variklio temp iskart nukrito iki 80 laipsniu,laimes pilnos kelnes vel :mrgreen: gal kas zino prie kokios temp turi isijungt max ventiliatoriu rezimas? X1 2.1td...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007