Baikit jus juokus, dar negirdejau, kad balionas nuo senatves prakiurtu...
suprsciau, dugne 10m. imontuotas, rudyja...o maniskis bagazineje, sausai guli, ir is paziuros liuks atrodo. suprasciau, dar suvirinimo brokas per siules islystu, bet brokas jau gali islyst jau po savaites eksploatacijos pradzios....prie ko cia ta patikra po 10m...???
eilinis babkiu surinkimas....o jei dar patikra vykdoma net "nenuemus baliono" daznu atveju, suprask lysna 20 damokejai, aki pamerkei, ir ok...tai kokia gi firma apsiimtu tikrinti sitaip baliona ir ant saves atsakomybe prisiimti, jei balionai , esantys bagazineje ir atrodantys kaip nauji, turetu tendencija prakiurti...?????
Beje, net patsnustebau, kaip vakar taip lengvai su 91m. Xm praejau...maniau, bus problemu, o pasirodo ledine masina....
Tiesa, bande ten vienas vakar kazka porint apie klibanti vairo traukes antgaly.
As sakau, taigi variklis isjungtas, cia gi V6 vairo kolonke laisvuma turi kol neuzkurta...
Nieko jam tai nepasake, bet dar varikli liepe uzkurt, ir draugeli pasikviete...
-"jo, jo, antgalis", sako tas....
Och tu bl....koks dar bl antgalis, galvoju, jei pries diena visus 4 ratus buvau nuemes ir viska rankomis scyrai istikrinau...
As taip ir pasakiau:
-"Jei parasysi man antgaly kaip trukuma, as cia pat, aiksteleje ant domkrato pakelsiu, rata nuimsiu, ir tada pats galesi pasiziuret, kaip ten tas antgalis prie gero priejimo..."
Pamate ciuvaks, kad ne blondine ir ne asilesis cia...
-"gerai, nenoriu pyktis...."
tavo laime, kad nenorejai...

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..

; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...