grįžus iš Szawli ir kažkaip dar kartą peržiūrint šią diskusiją, minčių kilo, perskaičius
Neveziss rašė:
ir išviso, pagal daugeli jusu citriniečių nuomonių jei

be hidraulikos tai jis š... manau ne bereikalo tos hidraulikos vis mažiau naudoja

inžinieriai.
hmmm... indomiai čia kolega samprotauji

šeip su tais drąsiais teiginiais aš padiskutuot norėčiau
a) esi neteisus, jog
dauguma citriniečių niekina nesantechninius

šeip tie citriniečiai, kurie mato bent kiek toliau nei savo santechninio

kapoto priekis, žino apie nesantechninių

vietą firmos istorijoje ir tą vietą atitinkamai vertina. taip kad tuos niekintojus tiesiog reiktu priskirti prie

-juzerių, kuriems neužteko pinigų nuspirkt awdzi bulkai, tad nusipirko XMą - no offence, just comment

(a propos - tuo pačiu nereiktu niekinti ir awdzi ar golpų, nes ir tie awto turi įdomias bei pamokančias istorijas) o jei kalbėti apie patį gaidiškiausią

, tai ne vienas

-fanas tokiu išvadins nerestylintą C5
b) esi neteisus, kad santechnikos naudojama
vis mažiau - iš esmės tas naudojimas niekad nebuvo labai platus dėl sistemos sudėtingumo ir kainos, o vienu metu buvo gaminama vidutiniškai pora modelių:
1955-70 DS/ID - pati santechnikos pradžia, vienintelis dviejų modifikacijų modelis
1970-74 DS/ID, SM, GS/GSA - SM-kupe, GS-šeimyninis awto
1974-75 DS/ID, SM, CX, GS/GSA - CX keičia DS/ID
1975-82 GS/GSA, CX - standartas - vidutinis ir didelis awto
1982-84 GS/GSA, BX, CX - standartas - vidutinis ir didelis awto
1984-1989 BX, CX - standartas - vidutinis ir didelis awto
1989-1994 BX, XM - standartas - vidutinis ir didelis awto
1994-2000 Xantia, XM - standartas - vidutinis ir didelis awto
2000- C5 - vienintelis, tas pats ir Peugeot - tik P406/407, nėra P606, o P607 neleidžia paleist C6 gamybos iki 2005
a propos - santechnika buvo kuriama panaudoti 2CV, bet jos sudėtingumas ir brangumas tą idėją palaidojo. šeip buvo toks Projet F, kur buvo numatyta tą patį awto gamint su santechnika ir be jos, ale ta idėja užlūžo su baisiu trenksmu ir

bankrutavimu