xavieras rašė:
Kai mašina išyla iki darbinės temperatūros, tai rodosi, kad dėžė vos atleidus gazo pedala imeta laisvą apsukos 800-1000 tr/min. Kai vėl akseleruoju labai šiurkščiai jungia (buna stiprus smugis). Arba būna, kad akseleruojant tarpe tarp pavarų perjungimo dar įkala lasvą ir staiga pakyla apsukos, mašina susitampo ir tik po to perjungia aukštesnę pavarą. Tai va kas darosi. Diagnozuotis buvau "Autobeloj" ir ACSuose. Pirmi sakė, kad dėl visko kaltas EGRas, o ACS nekonkrečiai kaltino tam tikrus arba kitus dėžės elementus (hidrodinaminį transformatorių, ir vožtuvų bloką), bet negarantavo, kad tikrai juos pakeitus bėda dings.
Abiejų diagnostikų metu jokių dėžės gedimų kompas neparodė...
Jokios lemputės ir užrašai nemirkčioja.
Na zinkite ponas jums tikrai su deze problemos...
Maniciau kad gidrotransformatorius,ir arba juo slegio reguliavimo voztuvelis, -siu daiktu darba kompas stebi skeptiskai, gali klaidu ir nebuti, patikieciau likima ACS'am i bala krites sausas nebusi... Taip zinau kokia kaina

Bet turetu buti gerai...
Pusle susilus tepalui turetu buksoti t.i. greitejant apsukos sukila greiciau nei begejesi tarkim saltu varykliu. Voztuvelis pablludes smugiuoja perjungiant pavara, arba pasimeta ka daryti kuria pavara mest...
tokios tokeles. Dar gal griba pjauna slegio matuoklis bet, del sio gal inmestu klaida,o gal ir ne...Sekmes, suremontaves dziagses bevaziujant,o dabar pinigine tustink
