4. Pagrindinis įtariamasis- stabdžių kranas; antras- centrinė sfera.
5. Arba hidrocilindrai ("amortikai"), arba šakių guoliai, arba tilto pagalvės. Daugiau gale nėra kam girgždėti. Ir faktiškai nė vieno devaiso nepatikrinsi pilnai neišardęs, kam prireiks ne vienos valandos. Galima bandyti burti pagal garsą "iš klausos", bet maždaug 50proc atvejų diagnozė pasirodo buvusi neteisinga. Pernelyg ten arti vienas kito girgždesio šaltiniai, kad taip iš klausos tiksliai identifikuoti. Stetoskopas padeda ryškiai, bet irgi ne 100proc.
6. Aš nieko nerašiau apie srautų skirstytuvą.
Bandau dabar projektuotis, o vėliau ir tversiu reguliuojamą srautų skirstytuvą, bet gamykliškai šis devaisas nėra niekaip reguliuojamas, išskyrus gamyklinį spyruoklių įtempimą .
Slėgio reguliatorius yra reguliuojamas tik pilno pabėrimo ir spyruoklių įtempimo reguliavimo būdu. Būtina turėti ne vien kelis raktelius, bet ir manometrą, slėgio šaltinį (siurblį), naujus manžetukus ir dar žinoti, ką darai. Pats nenustatysi.
arunasgsxr rašė:
Seda tik galas o vaziuojant kai siurblys isijungia kartais net gazo pedalas stipriai vibruoja...

Tas gali reikšti, kad stringa vienas ar keli siurblio plunžeriai arba pagrindinis siurblio veleno guolis, ir varikliui duoda papildomą biešeną apkrovą, bet gali ir nereikšti. Neišbursim inetu.