WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 06:16

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 21 2009, 13:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 14 2009, 10:53
Pranešimai: 70
Miestas: Anyksciai
proffanas rašė:
... Groja tik jų žiklerio diametras bei slėgis.

O ar skiriasi sferu su hidroaktyvu ir be HA amortizacines ploksteles ?

_________________
ZX 92m. 1,9D
Xantia 95m. 1,9TD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 21 2009, 17:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2009, 17:08
Pranešimai: 17
Miestas: Skotija
o kas is citroligoniubazuojasi mazeikiuose? (be Nedo)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 21 2009, 19:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
_Domas_ rašė:
proffanas rašė:
... Groja tik jų žiklerio diametras bei slėgis.

O ar skiriasi sferu su hidroaktyvu ir be HA amortizacines ploksteles ?

Privalo skirtis ir skiriasi, ir jų storių skirtumą galima pastebėti netgi plika akimi neskerdžiant sferų. Bet, priešingai nei apie žiklerių diametrą, apie plokštelių storį ar amortizacines savybes (spyruokliavimą) niekur nėra ničjokios smulkios informacijos. Neabejojama tik dėl to, kad su laiku tos ploštelės sensta, pamažu praranda amortizacines savybes, ir po dešimtmečio eksploatacijos sferas tenka keisti jau vien dėl to; vien sferų papildymo, norint turėti normalią pakabą, nebeužtenka. Bet kadangi per tiek laiko sferos paprastai ir pačios suplyšta, tas pernelyg neakcentuojama.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 21 2009, 22:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2009, 08:27
Pranešimai: 80
Miestas: Kaunas
Gal negąsdinkite taip naujokų-citrinukų :D Nes, paskaitinėjęs čia apie to-o-okias sumas, aš irgi išsigandau :|

Nors aš savąją Xantia pirkau pigiau, nei aiva, ir dar tiek neįdėjau, kaip Evil, bet vis tiek – kažkaip neramu...
aiva rašė:
...Xantia 99m uz 10000lt,pats variausi is Vokietijas.Visas pradinis remontas kainavo 4000lt. :

Evil rašė:
...As pirkdamas uz 4000Lt Xantijai iskart numaciau 4000Lt pirmu metu remontams, neskaitant padangu. Realiai per pirmus metus tik remontam suejo ~2800Lt...


Vis tik, apie kokį konkrečiai modelį (variklis, dėžė) čia kalbama?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 21 2009, 22:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2009, 17:08
Pranešimai: 17
Miestas: Skotija
siaip man irgi keista skaityt, kad nusipirkus masina reikia i ja idet tokiuspinigus. Kazkaip naiviai isivaizduoju,kad vaziuokle, kad ir kokia ji butu "isbarskinta", gaima sutvarkyt investavus 1000lt. bet gal cia tik mano naivios svajones?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 21 2009, 22:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Kol savo kailiu nepatirsit-nesužinosit :D

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 21 2009, 22:57 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 11 2008, 20:34
Pranešimai: 31
Miestas: Vilnius
As iskart dirza su guoliais keiciau,galiniu svirciu guolius,prieki pakaba tvarkiau.LHM su trim sferom ir dar daug visokiu smulkmenu kuriu gal ir nebutina buvo:) Labai norejau su odiniu graziu salonu :lol:

_________________
Da lampocki!!!
Xantia break 99 2.0 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 21 2009, 23:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Variklis matosi parase, o deze mechanine. Sumos tikslios, turiu susirases viska ka ir uz kiek keiciau. Primesk vien 8 sferu pildymas/keitimas kainuoja minimum 400Lt, man dar voztuvo HA reikejo, sumoj 800Lt, hidraulikos plovimas dar 200Lt, galiniu svirciu guoliai 90% atveju matytu buna mire arba arti mirties, kainavo 450Lt. Priekiniai sailenblokai 350Lt su pakeitimu, dabar kiek pigiau kainavo, o keisti teko kas 30kkm, varikliui dirzelis su guoliais ir pakeitimu ~400Lt. Greiciu dezes, variklio tepalai, oro, salono, kuro filtrai ~300Lt. Ir tai viskas planiniai remontai. Is neplanuotu pirmais metais buvo tik variklio voztuvas pradeges, kainavo 600Lt (galvos nukelimas tarpine, voztuvai, reguliavimas).
Prie sio saraso reiktu priskaiciuoti stabilizatoriaus traukes, kurios paprastai ilgai negyvena, kaladeles, stabdziu trosus (jei planuoji TA savo eiga praeit). Dar ir galinio tilto pagalves gali but paduse...
Jei planuoji nuvaziuot du metus ar 30kkm ir ismest, tai puses darbu butu galima drasiai nedaryti.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 22 2009, 10:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Evil rašė:
Priekiniai sailenblokai 350Lt su pakeitimu, dabar kiek pigiau kainavo, o keisti teko kas 30kkm.

Na ir šlamštini pasitaikė... :)

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 22 2009, 10:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 15 2008, 17:40
Pranešimai: 43
Miestas: Vilnius
Kostas rašė:
Evil rašė:
Priekiniai sailenblokai 350Lt su pakeitimu, dabar kiek pigiau kainavo, o keisti teko kas 30kkm.

Na ir šlamštini pasitaikė... :)

Tai cia dar nieko man netycia kazkokie buvo pakliuve kad po 5000 km teko skubiai keist

_________________
99 Xantia brake HDi
93 Xantia 1.8 8v benzinas+LPG


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 22 2009, 11:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Kostas rašė:
Evil rašė:
Priekiniai sailenblokai 350Lt su pakeitimu, dabar kiek pigiau kainavo, o keisti teko kas 30kkm.

Na ir šlamštini pasitaikė... :)


o dar brand'inius - delphi emiau. Dabar ziuresim kaip italiski noname'ai laikys.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 22 2009, 13:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Originalūs tai virš šimto atlaiko :)

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 22 2009, 19:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kostas rašė:
Na ir šlamštini pasitaikė... :)
Paprasčiausiai galiniai buvo neteisingu kampu įpresuoti (guma, net ir važiuoklei esant ramybės būsenoj normal aukštyje, buvo gatavai pertempta), o priekiniai ne įpresuoti, o sukalti, panaudojant netinkamo diametro apravkę ir jau dedant smarkiai pažeidžiant gumą, kas matėsi iš aplamdytų metalinių kraštų. Normaliai, jie būtų laikę bent dvigubai ilgiau.
Xantijoje priekinių sailentų ilgaamžiškumas daug labiau priklauso nuo įdėjimo kokybės ir naudojamų kelių dangos, nei nuo gumos kepėjo. Ne tas čia devaisas, už kurį vertėtų, priešingai nei už pvz.šarnyrus, mokėti brangiau už gamintojo vardą.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Rgs 22 2009, 19:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Na tėvuko ex Xantioj per 20kkm neliko nė gabalėlio gumos iš kažkokių kitaiskų už kelis šimtus...
O įdėti,tai tikrai tvarkingai buvo.Duobėm nelakstyta beprotiškai.
Dabar sudėjom originalius ir pamiršom :)

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xantia kietumas
StandartinėParašytas: Lap 11 2009, 21:39 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 16 2008, 12:03
Pranešimai: 63
Miestas: Vilnius
kazkaip jus daug remontui isleidot:) man viskas apsiejo daug pigiau. Gal pataikiau masina issirinkt, jei kalbet skaiciais:

Masina - 2700 (pirkau ~ 2008 pavasari)
rankinio troso keitimas + preikiniu suportu perinkimas - ~200 (Juliui matyt gera nuotaika buvo tai padare nuolaida:) jokiu remontu nedaryta, nes buvo dokumentai patvirtinantys jok tepalai dirzai jau keisti)
kuro filtras - 30lt
teko keist stupica - 150
hidrosiurblys - 200 (vieno kolegos deka, vardo neminesim, xantios tempimas baigesi gan skaudziomis pasekmemis, patarsiu nepagailet tralui pinigu)
tepalai, filtrai, sferu pildymas, dar kazkokio regulaitoriaus kuris hidraulika reguliuoja, hidrosiurblys, voztuvu dangtelio tarpine - 480 (hidrosiurbli Julius pataise nemokamai, dar galiojo garantija)

per nepilnus metus i remonta sukisau +- 1100. manau tai nera daug:)
manau cia sekmes dalykas, loterija arba pataikysi arba ne. nes bendradarbis pries gerus 7 metus nusipirkes xantia activa, i jos remonta tiek sukiso, kad dabar net prisimint ir isvis apie citrina girdet nieko nenori.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007