Pestysis rašė:
Dėl halogenų su lęšiais mito, tai tokio dar neteko girdėti. Gamykliškai būna xeonai be lešių ar kito sprendimo, kad „pjautų“ į viršų šviečiančią šviesą? Nejau akina tik dėl spektro, kaip tai nesitiki. Aišku sureguliavimas geras irgi turi būti, jei made in china reguliuojasi. Kas per velnias ta aukščio korekcija? Kur mašinose gali pasukti runkenėlę ir nuleisti šviesas žemiau?
Xenonų su lęšiais mitas - paties tamstos pakartotas. Kad nekalbėti pasakų užtektų su paprastais halogenais ir reflektorinėm lempom privažiuoti prie sienos ir aiškiai matosi kaip spindulys viršuje yra pjaunamas. Aišku, jei lempos ne pingpongų, o normalios ECE sertifikuotos (standartinės), pas amerikonus pjaunama mažiau bet visvien viršuje daug šviesos nėra.
Todėl yra nemažai gamyklinių automobilių be lęšių ir su Xenonais!
O aukščio korekcija turi būti tokia, kad nereikėtų iš salono reguliuoti, bet tai darytų pats žibintas ir realiu laiku - čia ir esminis dalykas jis turi reguliuotis pats, nes su ranka tikrai neprireguliuosi ant kiekvieno kalnelio ir duobės užlėkęs, jis visuomet turi žiūrėti horizontaliai minus keli laipsniai.
Ir akina ne dėl spektro, o dėl didesnio šviesos srauto, paprasta lemputė siekia iki 1500lm, tuo tarpu Xenonai ir po 3000lm būna. Spektras gali tik erzinti, bet neakinti, ypač mėlyna spektro dalis, prisidedanti prie naujos taršos rūšies "blue pollution".
_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI
Quicksilver
Xantia '94 2.0i VSX - buvo...