Nugi pofig, kokis tenais AX ar Saxo... Žiūrėk vieną dalyką- kėbulą, jei jau su ta tačke žadi ilgai vėžintis. O visa kita yra palyginus lengvai ir ne už milijonus sutvarkoma. Bet skirtumas toks, kad normaliai, nesupuvusiai mašinai atstatymui sukištum gal 2-3klt, o jei dvėsęs kėbulas, paliksi ir 5-10klt, ir visvien vis lauksi, kada gi tos skylės išlys; šiemet, ar tik kitąmet.
Jei tikrai nori AXo, imk kad ir su silpniausiu 1,0 varikliu. Mažiau šansų, kad toks varikliukas bus užmuštas. Kita vertus, jei jis per silpnas, ir jausi traukos stygių- Lietuvoj galėsi papigiaj persidėti kitą variklį. Kaip ir kožą susiinstalinti, jei bus noras.
Vienintelis vertas visapusio dėmesio- tai kėbulas. Tokios klasės mašinoms po pirkimo labai mažai kas darė antikorizinį, o jei jis nedarytas- adju kuzovėliui buvo jau po dešimtmečio, t.y. dar kai mokeisi...
Nesvarbu, AX ar Saxo vešies, visvien pirma žiūrėk kėbulą. Viskas yra palyginus nebrangiai ir patikimai sutvarkoma, net ir kėbulas, bet kėbulo tvarkymo kainų tu nė nenori žinoti, patikėk. O visus variklio bei pakabos "tiuningus", jei jie bus, su laiku pats išgaudysi- tam tereikia kelis mėn. pasivažinėti su mašina, ir pastebėti, kas vyksta užribinio. O paskui bus matyt, ar pateisinti ir palikti tą "tiuningą", ar atstatinėti viską ligi nominalo.
Čia, kaip ir perkant bet kurią naudotą mašiną, tesvarbu pasilikti kišenėje bent porą klt rezerve. O toliau bus matyt. T.y jokiu būdu nepirk už paskutinius!

Ir nesitikėk, kad tokių metų mašina bus idealaus stovio, nors skelbime ir vos 2kkm rašytų.