xadas- praplovimas? Ar yra prasmės plauti vien praplovimo skysčiais, jei net neįsivaizduoju būklės, kas ten darosi? Gal geriau investuoti ir duoti citrodaktarams darbelio mechaniškai iškopti auškčio reguliatorius ir t.t., kaip proffanas siūlo.
Toks algoritmas praplovimo tinka:
1. išplauti filtrus (jie tik plaunami ar ir keičiami?), kažkiek šlangų. Stebėti sistemą.
2. Mechaniškai iškopti kur labiausiai brudai nusistovi.
3. užpilti LHM.
4. Jei dar visokių šposų darosi, ko neturėtų būti (kilnojasi bet kada, šaltukui esant ilgiau kelia slėgį), tada jau žiūrėti/matuoti kur slėgiai nesilaiko ir restauruoti/pakeisti tas dalis (įsivaizuoju, kad ne per daugiausiai turėtų būti tų dalių- diravis (jau keičiamas į „naują“- šrotinį, stabdžių kranai, slėgio reguliatorius).
Čia supraprastintai, visgi ne pačiam darant tokias operacijas, kainuoja, tačiau bent šito užtektų kad mašina taptų panašesnė į Mašiną?
Ištisai dar nedega, tik ryte ilgiau esant minusinei temperatūrai.
Ir dar vienas įdomus reiškinys- kai ekspermentavau su aukščių rankena, užkėliau į max ir valandžikei buvau dingęs. Mašina net nebandė nusėsti! Įlipti reikėjo kaip į džipą kokį, nepakenktų laiptelis

Tuo tarpu esant normaliai padėčiai, subinė gan greitai nukrenta. Priekis kilnojasi, bet nenukrenta tiek daug kaip subinė. Gal net iš vis nenukrenta, taip „smulkiai“ neatkreipiau dėmesio. Ar ir priekis turi atsigulti ant pilvo?
_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG

http://8783b02b.linkbucks.com/