Laba vakara. Siaip ne taip prisiruosus, siandien garaze buvo atliktas LHM keitimas i Hydraurincage (aciu Robidaliui uzh gera kaina), kartu su visais filtru ir bakelio valymais. Iki galinio aukscio korektoriaus neturejau galimybes prieiti (rysium su duobes nebuvimu), tai nelindau ir prie priekinio. Palikau sita dziaugsma veliasniam laikui, kai ploviklis biski padirbes ir atliks kazkokius tai veiksmus.
Na o dabar shtai tokie pastebejimai.
1. senasis LHM buvo labai murzinai zalias ir panasesnis i glitu skysti.
2. abu filtriukai juodi kaip afrikos ciabuviai.
3. pastebeta sukietejus zarnele, per kuria leidzia LHM ant bakelio virsaus.
4. pakeisti pavyko apie 3 litrus LHM (tiek ishleidau ish bakelio ir dar kiek prikapsejo is zarnu).
5. atliktas stabdziu nuorinimas/skyscio spalvos pasikeitimas
6. pakelus iki MAX padeties ir nuleidus i normalia, galas nusileidzia o priekis lieka MAX padety. tai arba tenka pamaigyti prieki (viena syki padejo), arba nuleisti i MIN (nusileidzia graziai tiek priekis tiek galas) ir tada sukelti i normalia padeti. tokiu atveju priekis sukyla gerai, o galo reik palaukti pora minuciu.
7. vairas pradejo sukinetis zymiai lengviau.
8. stabdziai dirba kitaip, susidaro ispudis kad jautresni. normaliai ishbandyt dar nepavyko, nes aplink garaza ir iki namu, sniegas su ledu, tai pasileidzia ABS ishkart. na bet pedalas visai kitaip dirba.
9. masina vaziuoja minkshtai (iki tol, buvo lyg golfine taburete).
10. dar laukia krano ir korektoriu valymai ir kriausiu patikra. taip pat, jauciu prades begti ish vairo koloneles (iki tol buvo dregna nuo lhm). na ir manau kad ishvalius korektorius ir krana, bus dar syki supiltas hydraurcingas.
11. nuvaziavau su pakeistu skysciu tik kokius 5km. ziuresiu, kaip masina elgsis veliau.
visiems alaus!