WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 05 2025, 01:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 84 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 10 2010, 20:55 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
dar kilo mintis, ar negali koks karomyslas luzes, ir ji norint sutvarkyt reikia galva kelt ar uztenka tik kryske nusikelus sutvarkyt viska.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2010, 22:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Liveris rašė:
dar kilo mintis, ar negali koks karomyslas luzes, ir ji norint sutvarkyt reikia galva kelt ar uztenka tik kryske nusikelus sutvarkyt viska.

Paziuret uztenka dangteli nukelt ir matysis, o pakeist reik dar viena :) sluoksni nusukt, bet galvos kelt nereik.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2010, 23:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nu teoriškai jei kalbėt apie karomyslus, tai galėtų būti lūžęs tik įsiurbimo vožtuvo, bet tai turėtų jaustis ant tarukos ir variklio darbo. Išmetimo vožtuvo karomyslui nulūžus nedirbtų vienas cilindras. Kad pakeist karomyslą užtenka nusiimti tik dangtelį ir nuspausti vožtuvą. Jei būtų linkęs vožtuvas ir negultų į savo lizdą - gautu su stumoklių per kepurę ir atsigultu :) , bet tai jau pajaustum

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2010, 10:07 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Na variklis dirba graziai, nzn tik kelis sykius kai siltas variklis buvo variklis, tai kaip patrukciot norejo, bet paspaudi gaza praeina. Na tas kalimas siandien dar ziurejom, dazniausiai pasigirsta, kai pradedi vaziuot, ir kai sustojineji, dar kai masinos desine priekine puse pakilus, spaudi gaza tuk, vel spaudi vel tuk.
Ten nzn ka bedaryt.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2010, 10:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nu pagal tuos tavo tuk tuk :D sunkiai ką čia bepribūrsim online, teks važiuot pas "meistrus", po kurių arba pagerės arba ieškosi naujos mašinos :D Bent pasakyk ar tas tavo tuk sutampa su apsukų dažniu ar ne.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2010, 14:03 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
O kalbant teoriskai jei luzes ar trukes vidnas karomyslas, kaip turetu elgtis variklis, detonuoti, trukcioti? Nes dabar va po pietu gryzinejau variklis buvo pasiles iki 70laipsn tai labiau eme jaustis tas "tuksejimas" kai atelidziant gaza ir vaziuojant ant koki 40-50 km/h.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2010, 17:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nesuprantu kodėl taip įtarinėji tuos karomyslus? :? Nu mastyk logiškai, trūkęs karomyslas pofigu, kol jis netampa lūžusiu kas beveik įvyksta akimirksniu :lol:, o lūžęs karomyslas = neveikiantis vožtuvas (čia lengviausiu atveju), o tada jau visos to pasekmės. Jei įsiurbimo vožtuvas (kurių yra po 2 ant cilindro) - reiškias ~pusė oro patenka į degimo kamera, jei išmetimo - reiškias kirdyk, neišmetamos atidirbtos dujos ir išmetimo fazėje cilindre susidaro kompresija, ko pasekoje velniai žino kas darytusi :roll: trūkčiotu, nelygiai dirbtų, detonuotų ar dar biesas žino kas - niekad neteko matyt tokio atvejo. Dar syki klausiu - tuksėjimo dažnis atitinka variklio sūkius ar ne? Nuo to reik ir pradėt ieškot kas ten tuksi. O gal su degimo ankstinimu Epicas š mala, užtat ir kalena laikas nuo laiko.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2010, 17:52 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
nuo sukiu nepriklauso, ir tai buna nekiekviena karta kai atleidineji gaza o kartais, is kokiu 10 sykiu 4-5, ir daznokai pasigirsta perjungiant pavaras. Na rytoj keliu kryske ziuresiu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2010, 20:38 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu pasitikrink tu škyvą :!: :bum: Mlia, gi 3min ir nieko nekainuoja.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2010, 20:42 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
proffanas rašė:
Nu pasitikrink tu škyvą :!: :bum: Mlia, gi 3min ir nieko nekainuoja.

O kaip ji patikrinti? as ji buvau nuemes, nes kitaip nenusiima dirzo apsauga apatine. Nieko keisto nesimate, apziurejom su meistriuku kuris mietkes padejo surinkt. Paskui kai uzdejau dirzus gen. ir vairo stipr. nieko nesimaskatavo neika.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2010, 20:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Liveris rašė:
O kaip ji patikrinti?
Nu kaip protingam žmogui rašiau- pasinaudok paieška... :roll:
Tiesiai šviesiai, tai brauk ryškią (kad ir korektoriumi) liniją skersai škyvo, kurk variklį keliolikai sekundžių, ir žiūrėk, ar linija po to nepersislinko. Man kažko kyla miglotas įtarimas, kad ji pasislinks :roll: .


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2010, 21:15 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Temoje aptariamos problemos pradėjo tolti nuo problemos įvardintos temos pavadinime 8)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2010, 21:17 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Na mano manynu tai ji ir taip turi pasislinkti nes juk skirtingi dirzu ilgiai, jei butu vienodi tada kitas reikalas. na reikes paabandyti rytoj.
O kas jei pasislinks pagal profana, kaip ji paskui tvarkyt?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2010, 23:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Liveris rašė:
Na mano manynu tai ji ir taip turi pasislinkti nes juk skirtingi dirzu ilgiai, jei butu vienodi tada kitas reikalas. na reikes paabandyti rytoj.
O kas jei pasislinks pagal profana, kaip ji paskui tvarkyt?


skyvas kuris suka generatorių yra iš dviejų dalių, t.y. centras ir išorė sujungti per guminį intarpą. Brauki brūkšnį per juos abu ir žiūri ar centras išorės atžvilgiu nepersisuko. Jei persisuko reiškias keiti škyva bet kuriuo atveju. Principas jo vat panašiai toks Paveikslėlis
Ir proffanas nori pasakyti, kad tas stuksėjimas gali labai būti būtent dėl praslystančio škyvo. Aš irgi ant to labiau statyčiau nei ant kokių karomyslų :)

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2010, 08:43 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Na pas mane mazasis skyvas prisisuka prie didziojo skyvo, bet kai buvau atsukes jie neatsiskyre, zinoma ten as ju nedauziau nelauziau, jei itariu prikepe kaip reikiant. Na kazkas tokio:
Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 84 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007