MetaliukaS rašė:
Sveiki, kapotas vienodos spalvos kaip ir masina. Juoda, 1989 metu, 1.1 monopurskalas, 40KW jegos.
sanaudos liuks,nors ir benzinas, o del spineliu butu liux jei galetumem susitarti. del rato sokinejimo, pakeli ant keltuvo masina, rata paimi uz priekio-galo abiem rankom ir paklebini i salis <- -> ir jauti mazdaug 0.5 cm hoda, manau del to ir sokineti pradeda (tabaluotis).... kazi ar verta remontuoti toki tilta, geriau jau su laiku kito paieskoti. gal kada galetumem tada del spyneliu ir kt susitikti?
Tai jei 1989 tai tada jis starogo obrazca kaip as vadinu"kampuotas",o pas mane visos detales nuo apvalaus. Taigi greiciu deze netinka. Galinis atidarymo mechanizmas netinka,nes pas mane jis be rakto-ner kur jo kisti-tik centrinis. Ratai netinka. Tilta keist... klausimas kaip tu ta tilta prie minus 20 dabar nuimsi ir vistiek guolius teks keist,nes po guoliu keitimo nuvaziuota su tiltu apie 130,praktiskai tas pats,kas isardyt tavo,jei reikia-restauruot ir viskas. Juk didziausias darbas tilto ardyme,nes bus papuves,o restauravimas ar kitas guolis ir gumeles-smulkmena.
Nuo duru spynele neatsimenu ar tinka,nes ant naujesnio kaip pas ZX ar Saxo,berods tokia pat,yra ir kita tik reikia viska issiardyt ir isvalyt ir nuvezt meistrui,kad pritaikytu prie tavo rakto.
p.s. a bako dangtelio originalaus nereikia?