whisky.lt rašė:
kiek aš suprantu tai dienos žibintai ON kai pradeda motoras suktis ir OFF kai motoras OFF. Su jais gali važinėt nuo saulėtekio iki saulėledžio išskyrus esant krituliams ir važiuojant tuneliu turi būti įjungtos artimosios, o gal esant krituliams galima nejungti artimuju o tik priešrukines. Dienos žibintai reikalingi vietoje artimuju kad mažiau naudotu kuro, na ekonomija, ekologija. Ir, kad negalima dienos žibintų naudoti su kitomis šviesomis tai netiesa.
prašau pataisykit kur klystu, ir papildykit ko nežinau
ačių
neturiu po ranka oficialių popierių, bet iš esmės DRL tamsiu paros metu draudžiami nes akina (skleidžia labai plačiu kampu šviesą). Jie gali veikti kaip gabaritai kartu su artimosiomis, bet su sumažintu galingumu (pas gamyklinius taip būna) ir turi būti sumontuoti atitinkamoje vietoje, be to automobilyje negali būti daugiau kaip dviejų gabaritų (priekyje), t.y. turi išjungti gamyklinius gabaritus.
Priešrūkines galima jungti tik su gabaritais, nes tik su DRL nebūna apšvietimo gale - per rūką tai yra žiauriai pavojinga.
Bent jau kokius normalius, pvz Hella DRL žibintus montuojant nurodomi būtent tokie reikalavimai. Oficialių ECE reikalavimų reikia paieškoti, bet neturiu dabar kada.
Pačių DRL žibintų tikslas padidinti transporto priemonės matomumą šviesiu paros metu - jokiu būdu nepakeičiant artimųjų žibintų tamsiu paros metu.
_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI
Quicksilver
Xantia '94 2.0i VSX - buvo...