tadas1991 rašė:
Ar tai jau bus kažkas rimčiau?
Abejočiau, ar čia bus kas baisaus. Simptomai panašūs į tiekimo magistralės (ne abratkių, o magistralės bakas- filtras) nesandarumą. Dėl to saliara iš aukščiausiai esančių sistemos taškų (purkštukų, jų vamzdelių etc.) nusėda, bet žemiau filtro nekrenta, pats siurblys visiškai neištuštėja, ir todėl varikliui kurą tiekiantys purkštukai užsipompuoja "s pol abarota", ir variklis kuriasi be problemų. Bet kadangi iki to "polabarota" vietoj kuro prigriebia ir oro, iš dusliaros iškart po užkūrimo būna išmetamas tirštas pilkas dūmas. Jei tave tas paguos, šio bugo šaknų vienoje savo mašinoje ieškojau pusantrų metų

. Kol atsitiktinai pavyko aptikti žarnelės mikroįtrūkimą po chomutu prie pat filtro.
Pasitikrink pirma, ar nėra minėtoje magistralėje (kad ir ant bako) sudrėkimų. Jei nėra, oro gaudymą turbūt teks atmesti... Tada sekantys realiausi variantasi- arba žvakės (jei jau jos per pusmetį nudvėsė- kažkas ryškiai negerai ir su elektros arba kuro padavimo sistemomis, bet tas matytųsi ir pagal kitus simptomus, todėl šia versija abejočiau), arba kirdyk purkštukams. Jei kyla tokių įtarimų, patikrinimas šiuo metų laiku įmanomas tik vienas: vakare išsuki dar šiltus po važiavimo purkštukus, ant stendo (ar bent jau gyvai ant mašinos, sukant starteriu) patikrini kaip purškia, ir nakčiai palieki šaldiklyje prie -18C. Ryte tikrini ant stendo iš naujo, ir jei purškimo skirtumas akivaizdus- keiti antgalius. Ir čia ne kokia mistika, o nuobodi kasdienybė

. Anot jų gamintojų, tiejie senobiniai (tiek 1.7TD, tiek 1.9TD, tiek 2.1TD) purkštukai yra skaičiuoti važiuoti 80kkm. Tuo tarpu, mūsų mašinose jie dažnai būna prasukę ir 200, ir netgi 300kkm nėkart nekeistais antgaliais. Todėl ir nestebina, kai šalta mašina užsikūrusi pilkai dūmina. Šalti purkštukai jau nebe purškia, o myža, ir tasai dūmas- nespėjusios sudegti saliaros migla (kvapas atitinkamas). Kuo lauke šalčiau, tuo tokiais atvejais prasčiau išpurškiamas kuras; tuo gausesnė migla iš duslintuvo, ir tuo ilgiau ji laikosi.