tadas1991 rašė:
Žiūrėkis kitas sritis: Važiuoklę, kėbulą, dėžę
Va būtent.
Jei jau tau šovė galvon durna mintis nusipirkti hidraulinę dyzelinę Xantiją su 1.9TD, variklis bus paskutinė vieta, ties kuria tu artimiausiais metais kvaršinsi smegenis (neskaitant varianto, kad varikliui/turbinai kaput gal jau ir šiandien).
Pasidomėk verčiau gilyn hidraulikos būkle, ir nepamiršk pračekint prabangių priek. amortikų atraminių pagalvių. Nu apie Xantijos pirkimą viskas yra senai aprašyta Xantijų ir DUK skyreliuose; tingu kartotis apie visokius šakių guolius etc.
Jei pats visapusiškai pasitikrinti perkamą hidraulinę mašiną nesi pajėgus, nuvaryk vietiniams hidraulikos meistrams. Sumokėsi už pirminę apžiūrą gal net 40-80lt., bet šis mokestis gali tave apsaugoti nuo keliatūkstantinių išlaidų iškart po pirkimo.
Nori- naudokis patarimais, nenori- nesinaudok. Mums gi jokio skirtumo, ką kaip darysi.
MatasXantia rašė:
Tai as sneku apie 66kw tdi, tiek pat kw turi kiek ir 1.9 td bet turbut kazkuris vistiek geriau traukia
Žiūrint, kokiame apsukų diapazone, ir kaip sureguliuotas tas TD.
TD galima susireguliuoti pagal savo poreikius kad ir atsuktuvu; kurą galima pilti vos ne bet ką, kas dega. Pabandyk prasukti panašius bajerius su TDI; šrotas to ir telaukia

.