WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 08:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 107 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 14 2010, 08:29 
O kartais ne 1,9 td? jei taip tai buk ramus, viskas ten gerai. Pas mane irgi taip kurias. Prigazdino ir mane, kad siurbliui batai, bet išgirdau dar ir kita nuomonę, kuria labiau tikiu. Skruzdeliuke meistriuko užklausiau dėl to kurimosi, tai sakė, kad visi 1,9 td taip kuriasi. Kodėl tikiu? Nes jis man tiksliai papasakojo kaip ta mašina kuriasi, o man tik beliko patvirtint, kad būtent taip ir yra[/quote]
taip, pas mane 1.9 td :) net geriau pasidare paskaicius tavo zinute :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 15 2010, 21:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
kipsaz rašė:
O kartais ne 1,9 td? jei taip tai buk ramus, viskas ten gerai. Pas mane irgi taip kurias. Prigazdino ir mane, kad siurbliui batai, bet išgirdau dar ir kita nuomonę, kuria labiau tikiu. Skruzdeliuke meistriuko užklausiau dėl to kurimosi, tai sakė, kad visi 1,9 td taip kuriasi. Kodėl tikiu? Nes jis man tiksliai papasakojo kaip ta mašina kuriasi, o man tik beliko patvirtint, kad būtent taip ir yra

taip, pas mane 1.9 td :) net geriau pasidare paskaicius tavo zinute :lol:[/quote]
Lygiai tas pats pas mane, šaltas vedasi "spoltyka", šiltą reikia kelis kartus apsukt...Ir neverta perdaug sukt dėl to galvos.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 15 2010, 23:02 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
valdas 76 rašė:
Lygiai tas pats pas mane, šaltas vedasi "spoltyka", šiltą reikia kelis kartus apsukt...Ir neverta perdaug sukt dėl to galvos.

man ir panasiai buvo 2,1 td kol degimo normaliai nepastate. Buvo labai uzanksitintas, padare +0,6 kai ribos -2 +2.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 16 2010, 21:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Liveris rašė:
valdas 76 rašė:
Lygiai tas pats pas mane, šaltas vedasi "spoltyka", šiltą reikia kelis kartus apsukt...Ir neverta perdaug sukt dėl to galvos.

man ir panasiai buvo 2,1 td kol degimo normaliai nepastate. Buvo labai uzanksitintas, padare +0,6 kai ribos -2 +2.


Kur darė? kiek kainavo? gal ir 1,9 td galima kažką padaryt, nes toks vedimasis užknisa, kai lauke prie kokią + 25 laipsnių dar kaip durnius žvakes kaitinu :bum: Su 3,0 tdi bmw vakar važinėjau. kurias kuo pikiausiai be jokių žvakių šildymo. o čia kas per pracūziška nesamonė?

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 17 2010, 07:50 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Awriux rašė:
Liveris rašė:
valdas 76 rašė:
Lygiai tas pats pas mane, šaltas vedasi "spoltyka", šiltą reikia kelis kartus apsukt...Ir neverta perdaug sukt dėl to galvos.

man ir panasiai buvo 2,1 td kol degimo normaliai nepastate. Buvo labai uzanksitintas, padare +0,6 kai ribos -2 +2.


Kur darė? kiek kainavo? gal ir 1,9 td galima kažką padaryt, nes toks vedimasis užknisa, kai lauke prie kokią + 25 laipsnių dar kaip durnius žvakes kaitinu :bum: Su 3,0 tdi bmw vakar važinėjau. kurias kuo pikiausiai be jokių žvakių šildymo. o čia kas per pracūziška nesamonė?

Dar panevezyje Algirdo g. kur cia visi apie ji kalba.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 17 2010, 17:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Awriux rašė:
Kur darė? kiek kainavo? gal ir 1,9 td galima kažką padaryt, nes toks vedimasis užknisa, kai lauke prie kokią + 25 laipsnių dar kaip durnius žvakes kaitinu :bum: Su 3,0 tdi bmw vakar važinėjau. kurias kuo pikiausiai be jokių žvakių šildymo. o čia kas per pracūziška nesamonė?


Porą Jeep Cherokee turėjau, kur, kaip žinia, Renault 2.1TD stovi, irgi reik šildyt žvakes, nesvarbu, ar tau -15, ar +28...
Tiesa, Xantia pastarosiomis dienomis buvo visai atsisakius kurtis-pakaitinimo žvakių relė sustreikavo, tai teko kabint vieną "krokodilą" ant atsuktuvo ir prie žvakės, kitą-ant akumo pliusinės klemos, priverstinis pašildymas, atseit 8) Perlitavau trūkusį takelį relės schemutėj, daba vėl tvarka :)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 18 2010, 15:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Vat būtent, kad prancūziška nesąmonė. Užsiveda tas šiltas XUDas ir be kaitinimo, tik jau reikia keliais abarotais daugiau. O ir šildyt pataria. Kodėl, negaliu pasakyt. Turbūt tokia konstrukcija, kad kažkas kažkur pakankamai nesušyla savaime nuo variklio. Baisaus tame nieko nematau, gal tik žvakių gyvenimas trumpesnis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 18 2010, 19:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Vat būtent, kad prancūziška nesąmonė.
Nu, gerai :D . Iš tekstų aš to taip ir nesupratau, bet dabar tautai turi puikią progą papildomai paaiškinti, kuo skiriasi "prancūziškos nesąmonės" nuo "neprancūziškų nesąmonių" ;) .
Jei kas pabandys nu nors kurią jau egzistuojančią mašiną išvadinti absoliučia "sąmone", į tą aš pirmas mesiu akmenį.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 19 2010, 11:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Awriux rašė:
Liveris rašė:
valdas 76 rašė:
Lygiai tas pats pas mane, šaltas vedasi "spoltyka", šiltą reikia kelis kartus apsukt...Ir neverta perdaug sukt dėl to galvos.

man ir panasiai buvo 2,1 td kol degimo normaliai nepastate. Buvo labai uzanksitintas, padare +0,6 kai ribos -2 +2.


Kur darė? kiek kainavo? gal ir 1,9 td galima kažką padaryt, nes toks vedimasis užknisa, kai lauke prie kokią + 25 laipsnių dar kaip durnius žvakes kaitinu :bum: Su 3,0 tdi bmw vakar važinėjau. kurias kuo pikiausiai be jokių žvakių šildymo. o čia kas per pracūziška nesamonė?


Ne nu *** jau viršūnė :doom: Kas čia per litowskas tūpumas? Tai dar žiguli nusipirkus pasiguoskim kad traukos kontrolės nėra. Nu jei čia bėda žvakes šildyt tai reik ir pirkt ta TDi ir nebūtinai 3L, pakaks ir 1.4. Senos konstrukcijos D ar TD visiems (VW bei Bemvė taip pat) žvakės kaitinamos net ir šiltam varikliui, kodėl? a todėl kad stovi tūpa primityvi žvakių rėlė, kuri kaitinimo laiką biski pareguliuoja tik pagal aplinkos (t.y. aplink ją - rėlę) temperatūrą. O jei šiltas motoras nesiveda be pakaitinimo, reiškias nesiveda, tobiš kažkas neatreguliuota jam tinkamai. Bet jei ir atreguliuosi, nuo to lemputė skydelyje nenustos degti esant šiltam motorui. Nu gi blinki TDi ir TD motorų kartos bei veikimas skiriasi, kaip ir elektronika bei visa kita. Ar čia nesveikas noras perkant papigiaja TD padaryti iš jo TDi :lol:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 19 2010, 23:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Gerb proffanai, deja negaliu nei patvirtint, nei paneigt. Visa tai tik iš mano gyvenimo ir bandymų. Kaip kompetetingas meistras, matyt žinai geriau. Dėl visa ko tik parašysiu, ką pats pastebėjęs esu.

Nežinau, ar tai būdinga visiems prancūzams ir visiems folksvagenams. Ir kokiems būtent varikliams. Bet ir elementariam antram guoly 1.6D žvakių lemputė šiltam varikliui net nesižiebia bent pusvalandį po užgesinimo. Ir kuo toliau nekuriamas per tą pusvalandį, tuo sunkiau kuriasi, kol dar lempa nesižiebia. Tas pat passate 1.6TD ir 1.9TD. Ar visai nekaitina, ar tik lemputė nedega - negaliu pasakyti, nes netikrinau, bet kai tas guolis dėl nesureguliavimo turėjo problemų su užvedimu ant šilto nepakaitinto, tai, jei nesivesdavo, reikdavo palaukti, kol atvės iki tiek, kad kaitinimo lemputė užsižiebtų, tada be problemų. Jei viskas gerai sureguliuota, tokio variklio užvedimas jokio skirtumo tarp šalto pašildyto ir šilto iškart sukant raktelį iki galo.

Iš prancūzų normaliai čiupintas dyzelis tik XUD7TE. Ir lempa dega visad tiek pat, o pati pakaitinimo relė atkirtinėja gal kiek ir imdama skirtumą pagal lauko temperatūrą, bet didelio skirtumo nepastebėjau. Prieš 10s sekundžių užgesintą motorą, pašildžius žvakės, galima užvesti iš vieno apsisukimo, kai nešildant reikia minimum dviejų.

Taip pat dalykas, kad folksvageninė žvakių relė mizerno degtukų dėžutės dydžio, kai PSA jau kaip sviesto pakelis. Tai įtariu, kad toje PSA relėje visos jos smegenys. O volksvagenas gal ima kokią varžą nuo antifryzo ar tepalo temperatūros ir pagal ją stato (ne)veikimą ir jo laiką. Čia tik pasvaičiojimai ir idėjos.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 20 2010, 05:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Prieš 10s sekundžių užgesintą motorą, pašildžius žvakės, galima užvesti iš vieno apsisukimo, kai nešildant reikia minimum dviejų.
Kažkas ne taip. Kuriasi šilti tvarkingi XUDai ore; kaip sakoma, dar net nespėjus pasukti raktelio į "start" poziciją :) . Jei yra ne taip, žiūrėk gesinimo vožtuvą; ar jis ne šlapias? Užsiorinti spėja ir per 10sek. Dar populiaresnis (dėl pravodkės senumo) yra elektrinis bugas. Su kokiu draugeliu ir testeriu pažiūrėk, ar gesinimo vožtuvas įtampą gauna akimirksniu, vos pasukus raktelį. Dėl jungčių ir relių oksidacijos, dažnai pasitaiko kelių sekundžių užlaikymas; ir žvakės čia visiškai ne prie ko. Su tuo pačiu susijęs ir retesnis bugas, kai vožtuvėlis jau stringa mechaniškai, bet, kai jau gauna tam tikrą srovę, visgi dar suveikia. Bet irgi su užlaikymu. Dėl tos pačios oksidacijos užlaikymai atsiranda ir senstant/silpstant akumui.

Senatviniai mašinos marazmai tai, o ne "prancūziška nesąmonė". Prancūziška nesąmonė nebent tik tai, kad visur prikaišiota elektros; kai viską buvo galima padaryti ant troselių ir svirtelių ;) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 20 2010, 07:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Nežinau, ar tai būdinga visiems prancūzams ir visiems folksvagenams. Ir kokiems būtent varikliams. Bet ir elementariam antram guoly 1.6D žvakių lemputė šiltam varikliui net nesižiebia bent pusvalandį po užgesinimo. Ir kuo toliau nekuriamas per tą pusvalandį, tuo sunkiau kuriasi, kol dar lempa nesižiebia. Tas pat passate 1.6TD ir 1.9TD. Ar visai nekaitina, ar tik lemputė nedega - negaliu pasakyti, nes netikrinau, bet kai tas guolis dėl nesureguliavimo turėjo problemų su užvedimu ant šilto nepakaitinto, tai, jei nesivesdavo, reikdavo palaukti, kol atvės iki tiek, kad kaitinimo lemputė užsižiebtų, tada be problemų. Jei viskas gerai sureguliuota, tokio variklio užvedimas jokio skirtumo tarp šalto pašildyto ir šilto iškart sukant raktelį iki galo.


Va būtent, kad tik lemputę ir matei, o toliau nesigilinai. Čia kolegos liaudiesvezima golf3 su 1.9TD narstėm, tai pas jį ten lemputė deda ar nedega - giliai dzin, žvakių kaitinimas prasideda atidarius duris! Taip bent jau manuale rašo - reik tikėt. O baigiasi praėjus keliom minutėm po užvedimo! Lemputė tiek žinoma nedega, o ir išvis kam ji dega - nežinau, bet tikrai neindikuoja to, kad šildomos žvakės. Kitas eksponatas - Lancia Delta su 1.9TD, remontavau pakaitinimo relę tai ji irgi veikia atskirai nuo lemputės. Lemputės nedegimas nereiškia, kad nešildomos žvakės...

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 20 2010, 09:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Bet ir elementariam antram guoly 1.6D žvakių lemputė šiltam varikliui net nesižiebia bent pusvalandį po užgesinimo.


Jei nemaišai antro su trečiu, tai tada esi neteisus. PaC važinėjau ilgai su VW Golf II 1.6D, lemperka degdavo visada pasukus raktelį, nepriklausomai nuo variklio temperatūros. Bet kaip Evil ir minėjo, lemperkos degimas ir žvakių kaitimas nėra tas pats, t.y. tame pačiame XUD'e žvakės kaista dar bent 10s po lemperkos užgesimo, arba atkertamos iškar pasukus į Start poziciją raktelį. Bulkswagenuose, naujasniuose nei II golpas kiek žinau jau sumodernizuota iki to, kad matuojasi aušalo temp. ir pagal tai reguliuojasi kaitinimo laikas, bei žvakės kaista kažkiek po užvedimo. Moderniuose HDi, TDi ir kituose i lemperka užvis neįsižiebia, kol lauke -10 šaltukas nespusteli, bet tai dar nereiškia kad žvakės nekaista, tai tik reiškia kad nereik papildomai laukti prieš užvedant. Ir pačios žvakės ten kitokios ir jų kaitimo laikas kitoks ir kompresijos tų motorų kitokios kaip ir įpurškimo slėgiai siekiantys 1500-2000 bar., kai tame pačiame XUD'e berods iki 300bar. Technologijos juk vystosi - žodžiu jei tingisi kaitint žvakes, kratyk piniginę ir pirk naujasnę mašiną arba benzas/dujos visada alternatyva :lol:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 20 2010, 19:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Jei nemaišai antro su trečiu, tai tada esi neteisus. PaC važinėjau ilgai su VW Golf II 1.6D, lemperka degdavo visada pasukus raktelį, nepriklausomai nuo variklio temperatūros. Technologijos juk vystosi - žodžiu jei tingisi kaitint žvakes, kratyk piniginę ir pirk naujasnę mašiną arba benzas/dujos visada alternatyva :lol:

Dėl žvakių kaitinimo nesiskundžiu ir tik džiaugiuos, kad tas 5-10s sekundžių pakaitinimas sutaupo bene dvigubai degalams, nėvelnio nesumažindamas traukos (Kur rast benzą su 6-7l mieste ir 66kw, neįsivaizduoju).
Būtent, kad tikrai nemaišau. Ir sakau tik tai, ką pats mačiau ir rakalinėjau. Galimybė, kad tame 85 metų golfe jau kažkas perdaryta, taip pat yra. Jame vairas ir posūkių-valytuvų rankenėlės, kaip faceliftinio golfo ar B3 pasato. Taip pat saugiklių-relių blokas toks pat, o relę dėjau nuo 92 metų pasato ir puikiai tiko. Galbūt sumesta dalis elektros nuo po 87 metų ėjusių faceliftinių golfų. 88 pasirodė B3, tai galbūt nuo tų metų ir į golfus vw dėjo sukurtus navarotus.

Prieš Proffaną darkart lenkiu galvą :) Už tai, kad suvartyti galite kiekvieną pradedantį :oops:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kuro siurblys.
StandartinėParašytas: Geg 20 2010, 20:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
suvartyti galite kiekvieną pradedantį :oops:
O tu nepradėk :) .
Neužsiimu jokiais vartymais, ir jei tau įdomu (o panašu, kad jau kelintus metus paeiliui yra įdomu)- gilinkis. Tam yra ir platusis inetas, ir netgi mes, jei nori lietuviškai.
Tik nustok šnekėti apie "prancūziškas nesąmones" :) . Tokias tezes nuodugniai patikrinus, dažniausiai paaiškėja, kad tai yra arba juzeriškos, arba prigimtimi bendraliaudinės-einšteininės nesąmonės, kurias krancūzai tik pataisė, arba tai yra tik taip teigiančiojo teigiamos nesąmonės ;) .

Manau, adminai neprieštaraus, jei haidparke atsiras tema apie "prancūziškas nesąmones". Jei kas atras savoje mašinoje kokią grynai prancūzišką nesąmonę (nu, neskaitysim ševroninės pavaros, priekinių varančių ratų ar hidropneumatinės pakabos serijinės gamybos automobiliuose, kas yra Citroen išradimai), kuri jam kartina gyvenimą, jį toje temoje ir bus galima aprašyti. Tik neskubėkite aprašinėti tą "nesąmonę" kaip "prancūzišką", kol nesate tikri jos kilme, ir kol nesate tikri, kad ji nebūdinga pvz. ir "anglams" ar "vokiečiams". ;)


jonasis rašė:
Lyncas rašė:
Atsisuk viena vamzdeli nuo purkstuko ir ziurek ar kuras bega kai kuri. Kitas variantas turbut pakeisti pati voztuva kitu.
Nezinau kuris variantas paprastesnis.

Ačiū Lyncai, šiandien išbandysiu.
Ir kuo baigėsi?... :roll:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 107 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007