taurius rašė:
<...>
Siūlyti Saxo prieš C1 man sveikas protas neleistų....
Nekalbant jau apie AX.
Nupasakota taip, lyg tomis mašinomis kas snukiamušio eitų

.
Nea; snukiamušis su C1, jei užvažiuoti normalia mašina (ar tegu ir su fura, čtob vierno bylo) , C1-am yra visvien beviltiškas reikalas, todėl gal nepradėkim gilintis, kas būtų, jeigu būtų... RimtOs (frontalinės dideliais greičiais) dviejų mašinų avarijos atveju to, ką suplanavai pagal tuos testus, visvien nebus. Iš C1-o teliks pusmetrį virš asfalto iškilusi skarbonkė; o rimto šoninio smūgio atveju, neliks nė tiek. Jei jau važinėji su tokia skarbonkyte už miesto ribų, kur didesni greičiai ir kreisuoja furos, iškart gali pamiršti apie kažkokį "pasyvų saugumą". Nes negelbės net ir "aktyvus". Džipus puikiausiai sutraiško, o čia...
xminde rašė:
Jei žmogus klausia apie C1, tai visia nelogiška jam siūlyti senų kibirėlių...
True. Todėl temos autoriaus ir klausiu; ko jis nori/tikisi iš tos mašinos?

Gal tiks ir kokios alternatyvos, kurias įstengtume pasiūlyti; bile atitiktų poreikius?...
Bet iš jo tylos galima spręsti, jog jis tikėjosi (kaip vaikų darželyje iš auklėtojos), kad mes pasmerksime, arba paskatinsime jo pasirinkimą. Nea; to nebus. Čia mes paprastai renkamės pagal savo poreikius ir galimybes, o ne pagal aplinkinių patarimus. Tech. duomenis kaip ir davėm; netinka- neimk. Ir jokių įkalbinėjimų tikrai nebus. IdeAlios mašinos aplamai neegzistuoja; jei kam tas dar bus naujiena

.
Kiekvienas bet kurią savo mašiną ima pagal poreikius ir galimybes; pagal savo norus, horoskopus, fengšui ar kaip beįvardintų. Visvien viskas susiveda į poreikius ir galimybes. O tekstas "ar verta"...

Nu taip; nors kokią mašiną turėti yra verta.