WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 24 2010, 20:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Sveiki,

Si savaitgali ardziau varikli, ir nuiminejau greiciu deze. Tai per savaitgali praktiskai nuemiau greiciu deze. Liko dar visa sankaba nusukt, smagrati nuimt, karteri nuimt ir alkuninio bugeli nusukt ir tada prasides rinkimo darbai.
Siaip pirma karta dariau viska, tai laiko tikrai kainavo, plius dar vienas dirbau. Sudetingiau isimti buvo sankabos cilinda, bandziau ilgai su rankom pasukt, bet niekaip nejo, tai poto griebiausi repliu. Plasmasinis korpusas tai bijojau sulauzyt. Taip pat sunkiai atsukau granatu varztus, reikejo pakaitint ir gera vamzdi pasiimti.
Taip pat labai nepatogiai kondizioneiriaus siurblys prie karterio prisuktas vienas varztas pasislepes, kaip surinkt reiks bus vargo.
Na nezinau kaip seksis surinkt viska, bet isrinkimas kolkas be kazkokiu ipatingu strigimu praejo ir beabejo kaip pirmakarta darai tai nezinai kuo tas viskas gali baigtis todel viska du kart apgalvoji ir po leto kazka darai.

Turiu klausima. Gal kas zinot koki nors paprastesni buda sankabos centravimui. Nes irankio jokio neturiu. Bijau paprastai prisukes sankabos diska ir diskatoriu poto dezes neidesiu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 21:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Novelis rašė:
Sveiki,

Liko dar visa sankaba nusukt, smagrati nuimt, karteri nuimt ir alkuninio bugeli nusukt ir tada prasides rinkimo darbai.
Tai liko vieni juokai. Diskatorių (ir sankabos diską po juo ) telaiko 6 varžtukai su vidiniais šešiakampiais, o smagratį- aštuoni normalesni varžtai; atsukami, berods, 18 galva. Tavo pagrindinis uždavinys- neprasukti tų vidinių šešiakampių. Nes, antraip, gausi kelti variklį...

Novelis rašė:
Gal kas zinot koki nors paprastesni buda sankabos centravimui. Nes irankio jokio neturiu. Bijau paprastai prisukes sankabos diska ir diskatoriu poto dezes neidesiu.
Hrrrrr... :)
Nu sunku tai aprašyti žmogui, nežinia ar turinčiam erdvės pojūtį, bet sankabai sucentruoti pakanka ir paprasčiausio jėzusinio (~200mm ilgio) vinies; tai gali sueiti ir už supermegaįrankį :) . Kas ten kaip, dovanok, nenupasakosiu, nes ir nesugebėsiu, ir nežinau paties erdvės (vertikalių/horizontalių/kampų) pojūčio, bet tai dėk sankabos diską, dėk ant jo diskatorių, ir prikabink jį dviem varžtais maksimaliai priešingose nuo centro pusėse . Juos veržk tol (simetriškai abu), kol sankabos diską pirštais vos pajudinsi; ir kol pats jisai iš po diskatoriaus nebebėgs. Va tada ir ateis laikas su tuo vinimi (nors kuo storesnį apskritą devaisą vietoj vinies turėsi, tuo bus lengviau/greičiau) pasigauti tą centrą, ir pajungti erdvinį mąstymą. O po to teliks užveržti diskatorių.
Normaliai sankabos centro pagavimas su bet kokiu po ranka pakliuvusiu įrankiu (kad ir vinimi) man užima apie 10sek; dar minutė sueina visokiems patikrinimams. Kadangi pats, panašu, neturi patirties, tau užims gal ir 10min, bet tai prieš statydamas vieton dėžę, 5x įsitikink centravimo teisingumu. Tai tau gali sutaupyti kelias valandas, kurias gal skirsi bereikalingiems dėžės nuėmimams/statymams dėl neteisingo sucentravimo.
Ir nieku gyvu nepamiršk sutepti vario tepalu dėžės pirminio veleno (to daikto, ant kurio smaukosi išminamasis guolis) šlicų. Antraip, sankaba sunkiai gros ir vos pakeista.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2010, 20:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Sveiki,

Siandiena issiemiau sankaba. Tai sankabos komplektas jau buvo nebe originalus VALEO, o LUKAS. Masinike oficialiai prabegus 310k. bet cia reali rida, turejau dokumentus komiso is Belgijos. Diske jau pora grioveliu nematyti. Tai rytoj nusimato naujos sankabos pirkimas. Zinau kad reikia keisti visa sankabos komplekta, bet diskatorius tai atrodo kaip naujas, metalinis diskas nei trupucio nesudiles. Buvau Robete tai VALEO neturi jos kaina sake apie 850Lt., lukas Meharyje 560Lt. Tai linkstu prie pigesnio varianto LUKAS.

Atsukau diskatoriu ir iskrito sankabos diskas, tai dabar nezinau kuria puse reikia deti :). Gal kas galit padeti, vienoj disko puseje spyruokles islinde daugiau i isore, i kuria puse ta dalis su didesniu spyruokliu issikisimu turi ziureti? Taip pat nusipirkau raudono ipatingai stipraus varztu fiksatoriaus, bet smagrati atsukau be vargo, kazin as cia ne per riebiai su juo uzsuksiu varztus? Veliau jei reiks bijau kad neatsisuks.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2010, 09:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Diskatoriuje reik žiūrėti ne į diską, o į "plunksnas" tose vietose kur remiasi išminamasis guolis. Jos dažniausiai toje vietoje jau būna gerai nudrožtos ir nėra garantijos kad atlaikys dar 200 kkm resursą nenulūžusios. O jei nuluš teks vėl lupti sankabą.
Dėl kainos gi buvo berods aiškiai pasakyta - susirask Xamą, jo ragelis berods 68751821, Valeo pas jį tikrai ne 800 kainuoja, nu bent jau kainavo :roll:
Dėl sankabos disko pusės, ten jos kitaip neįdėsi. Kai surinkinėsi pabandyk viena ir kita puse ir suprasi paC :wink:
Smagratį geriau užsuk per riebiai, ne per laisvai. Aš nedėjau jokio fiksatoriaus, bet užveržiau su 2m štanga. Su fiksatorium paimsi 3 m štanga ir atsuksi, kai reikės :D

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 01 2010, 22:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Sveiki,

Siandiena galutinai surinkau savo Peza, bet pasirodo neuzdeau gerai sankabos guoliuko, todel dabar nera sankabos :(. Tiesiog uzdejes deze ta sakute kurioje smaukosi guoliukas uztempiau trakstelejo kaip ir guoliuko fiksatorius, taciau pasirodo kad tai buvo optine apgauje. Sankaba paspaudinejau greitai pedalas sukietejo, atrode kad ir viskas gerai.

Taigi dabar reikia pagalbos is profu, ar imanoma ta guoliuka istumti i diskatoriu nenuemus dezes, bijau kad auseles guoliuko jau bus nuluze.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 01 2010, 22:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Novelis rašė:
ar imanoma ta guoliuka istumti i diskatoriu nenuemus dezes, bijau kad auseles guoliuko jau bus nuluze.

Neatitraukus dėžės- niekaip. Pliusas tas, kad nereiks nuiminėti nei smagračio, nei diskatoriaus; pakaks atitraukti dėžę nuo variklio.
O jei jau bus nulūžę auselės (jos buvo metalinės ar plastikinės?), gausi keisti ir guolį.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2010, 21:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Siandiena vel viska nusiardziau iki dezes atsegimo. Rytoj imsiu deze. Tik dabar galvoju kaip butu paprasciau ta guoliuka istumti i diskatoriu. Nes idejus guoliuka i sakute ir traukiant sakute i isore per sankabos cilindriuko skyle jis niekaip neuzsifuksavo diskatoriuje. Gal kas turit ideju ar is patirties kazka patarti galit?
Taip pat pastebejau kad tepaliuko po desimties minuciu variklio dirbimo ties greiciu deze vel pasirode :(. Lyg ir gerai idejau tas veliaveles, aisku jos ten isitempia bestumiant ta bugeli, bet kiek galejau stengiausi, kad viskas butu hermetiska. Riebokslis naujas, Corteco gamintojo, norejau Reinzo pirkt bet turejo tik corteco, su corteco esu nusviles su velenelio rieboksliu. Karteri dedamas dejau ir tarpine ir hermetiko.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2010, 22:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nieko nesuprantu, ten kas pas tave - hidraulinė sankaba?
O su vėlevėlėm yra savų niuansų, tiek įstumimo, tiek prasilikoninimo tiek ir teisingo pripjovimo. Riebokšlį irgi nėra labai paprasta įstatyt, turėk omeniu kad ant alkūnės jau yra riskės ir stūmt jo iki pat galo negali, turi pastatyt kad dirbtų ant neišdilusios vietos. Matmenis, perkant visokius neorginalus, irgi praverstų prieš statant pasitikrint.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2010, 22:32 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Nupjoviau palikes 0.5mm tarpumati pridejes prie bloko pjoviau tas veliaveles, sutepiau viska plonu sluoksiu Viktor Reins juodu hermetiku pries tai aisku nuriebalinau su bendzinu, o rieboksli istumiau iki galo, poto dar prisukes bugeli pasitikrinau, atidziai viska apziurejau. Siaip tas bugelis prisisuko netaip idealiai, tarpeliai buvo nevienodi tarp bloko ir bugelio taip pat viena buse biski issokus i isore link smagracio. Sukau du kartus, taip ir niekas nepasikeite kitaip neprisisuka, sukant grizta i savo vieta ir viskas. Senaji rieboksli buvo isstume prie smagracio, o smagratis ji buvo jau pratrynes kaip reikalas. Senasies riebokslis buvo Elring gamintojo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2010, 22:41 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Dar manuale raso kad stumti tas veliaveles reikia ikisus tarp bugelio ir bloko metalines ploksteles, bet is kur jas gausi.
Sankaba pasmane atvirkstinio principo, guoliukas atitraukinejamas isminat sankaba. Ir kiek as suprantu jo neidesi niekaip kitaip, kaip tik uzdejes greiciu deze, stumiant ji per darbinio cilindro skyle link diskatoriaus. Tik manuale raso kad reikia specialaus irankio, bet as nesuprantu viso principo to guoliuko istumimo su tuo irankiu. Nusiemes greiciu deze pasidarysiu kazkoki tikslesni iranki is armatyros ji uzsikabinsiu ant guoliuko ir uzdejes deze pabandysiu guokiuka istumti i diskatoriu, nes sakutes pagalba to padaruti nepavyko.

P.S Pirma kart as maciau diskatoriu, bet jo plunksnos isvis isdealios nuo pradzios iki pabaigos, atrodo kad jos viskai nedyla.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2010, 23:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Novelis rašė:
Nupjoviau palikes 0.5mm
Mažai :!: :bum:
Netgi protingos knygutės nurodo pirma sukišti kiek lenda (ligi nebegalėjimo), o paskui palikti dar 1mm iškyšas. Egzistuoja netgi specialus, tam skirtas peilis su 1mm ribotuvu.
Novelis rašė:

Sankaba pasmane atvirkstinio principo.
Šitą... :roll: Nu, gal tu pasiklausk tau taip nupasakojusio, kiek jis aplamai sankabų keitęs ir ką jis įsivaizduoja kaip "atvirkštinį principą", nes pakutinis tavo nupasakojimas (postas) yra totali, nesuprantama beliberda. Pas 2.1TD yra normali sankaba, kurioje išminamasis nesifiksuoja, o tik prispaudžia diskatoriaus plunksnas. T.y. sankaba tikra nėra "atvirkštinė". Nebent, turi kokią burtų dėžutę, o ne mašiną :roll: .

Teturiu du klausimus. Ar sankabos valdymas pas tave kartais ne hidraulinis (t.y. ar ne trosinis), ir ar sutepei dėžės pirminio veleno ašį, prieš maudamas išminamąjį guolį?
Nes sprendžiant pagal viską, tai paprasčiausiai kažką pridirbai.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2010, 23:20 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Na gal ten ir apie 1mm gavosi siaip tiksliai nupjauti neimanoma nebent turint kaip sakai specialu kazkoki peili, as pjoviau su peiliu kur lauzomi asmenys. Kaip ardziau tai apksritai senosios veliaveles buvo sulygintos su bloku.

Kaip cia daugelis raso kad guoliukas kainuoja 60Lt. Tai kai kuriu 2.1td tiek ir kainuoja, bet mano atveju 150Lt. kainuoja, darau isvada kad ir sankabu buna visokiu su sitais motorais.
Pas mane sankaba turetu buti hidrauline, tikrai ne trosas eina, bet ir ne tokia kaip pas volksvagenus. O spaudziant sankabos pedala guoliukas ne stumiamas o atitraukiamas, tai kaip man parduotuvej aiskino tai cia tipo atvirkstinio principo sankaba.

Pries rinkdamas asi sutepiau vario tepalu ir dar guoliuko vidu sutepiau su tuo paciu tepalu, ta prasme kad uzmovus ant asies tepalo nebutu per mazai.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2010, 23:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Novelis rašė:
spaudziant sankabos pedala guoliukas ne stumiamas o atitraukiamas, tai kaip man parduotuvej aiskino tai cia tipo atvirkstinio principo sankaba.

Jei jis tikrai kabinamas diskatoriuje (t.y. tikrai atvirkštinis)- sorry... Citrų 2.1TD tokių nelaimių nepasitaiko, nes sankaba ir trosinė, ir neatvirkštinė. Todėl mes vargu ar ką tolkovo patarsime. Pabandyk kreiptis į pežus http://www.peugeot-klubas.lt/forum/inde ... 41f5894231 ; jų forume irgi ne vien kilimėlių ilgiu lyginamasi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2010, 09:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nu va, o dar sako citroenas durnai sukonstruotas :lol:
Davai arba dėk daug nuotraukų su aprašymais, arba geriau nė neklausinėk kaip tą sankabą priversti veikti. Beje negali būti paprasčiausiai užsiorinusi hidraulinė sankabos sistema?

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2010, 21:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Sveiki,

Kol kas foto nepadariau, bet problemos irgi neissprendiziau. Nezinau dabar visiskai kame problema, nes nusiemes deze pamaciau kad guoliukas savo vietoje uzsifiksaves diskatoriuje. Taciau pagrindine problema kad sakabos cilindriukas nepastumia sakutes ir netempia guoliuko nuo diskatoriaus. Tiesiog toks strypelis islenda is cilindriuko bet jis per mazai isvaziuoja arba sakute per toli nuo to stypelio.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007