WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 05:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 18 19 20 21 22 ELLIPSIS 29 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 11 2009, 19:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Zmogai ir zmogeliai perka, bet verslininkai, nemanau :roll:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2009, 13:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
JAV leidėjo „Ward's Automotive Group“ paskelbtame 10 geriausių variklių 2010-iems sąraše net 7-ni užsienio gamintojų kūriniai... :!: (Rinkimuose komisija išbandė 34 automobilius, pagamintus 13-os skirtingų kompanijų. Bandymai vyko įprastomis važiavimo sąlygomis, o ekspertai variklius vertino atsižvelgiant į jų galią, sukimo momentą, rafinuotumą, techninį patikimumą ir kitus lyginamuosius duomenis...")*

* - Paskelbta 10 geriausių variklių JAV; http://www.technologijos.lt/n/technolog ... 29/227&l=2 . Taip pat: http://wardsauto.com/reports/2009/tenbe ... 09_081205/

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 27 2009, 17:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 02 2006, 20:25
Pranešimai: 62
Miestas: Trakai-Vilnius
xminde rašė:
Mano tėvukas buvo vandens padavimą į VAZ2102 įmontavęs, viskas veikė sklandžiai, kuro sanaudos, anot jo, taip pat buvo kažkiek mažesnės.

Šiom dienom sumontavom i Niva 1,7l karbiuratorių pramoninę, vandenilį gaminančią, įrangą, viskas veikia su šiokia tokia automatika stebima mašinos salone. Vandenilis gaminamas ir paduodamas į karbiuratorių. Kadangi ten deguonies lemda zondų nėra, išvengėme papildomų kompų emuliatorių statymų ir reguliavimų. Po pirmų bandymų vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad galios ši sena Niva tikrai neprarado nei trupučio. Jei įdomu, vėliau parašysiu dėl ekonomijos.

_________________
Autodujų sistemų Bigas, Koltec Necam, AG, Prins remontas
tel: 861464006

CX Pallas 2.4 automatic
Xsara Picasso 1.8 LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 27 2009, 19:59 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
zinoma idomu, rasyk smulkiai is ko kiek, kaip....

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2009, 14:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
nesenai per discovery rodė mitų griovėjų laidą skirtą kuro sąnaudų mažinimui netradiciniais metodais. Griovėjai, be HHO sistemos, tyrė dar tris pribombasus: magnetuką (pan. gaminys į produktą "superfuelmax"), superkarbiuratorių ir acetono maišymo į kurą efektą. Gaila, bet jų rezultatai buvo: magnetukas kuro sąnaudų nepamažino, superkarbiuratorius bei acetono maišymas tik padidino kuro suvartojimą... O su HHO sistema (atsisiųsta per ebay'jų), variklis iš vis neužsikūrė... :roll:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 11 2010, 17:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Laisvis rašė:
Šiom dienom sumontavom i Niva 1,7l karbiuratorių pramoninę, vandenilį gaminančią, įrangą, viskas veikia su šiokia tokia automatika stebima mašinos salone. Vandenilis gaminamas ir paduodamas į karbiuratorių. Kadangi ten deguonies lemda zondų nėra, išvengėme papildomų kompų emuliatorių statymų ir reguliavimų. Po pirmų bandymų vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad galios ši sena Niva tikrai neprarado nei trupučio. Jei įdomu, vėliau parašysiu dėl ekonomijos.


Na, tai ar esama kokių pokyčių...? koki rezultatai?

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 06 2010, 09:02 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Prigeso tema ;)...

Pagaliau citrinoje įdėjau kolegos proffano straipsnį apie aerodinamiką: http://www.citrina.lt/straipsniai/aerod ... /index.htm

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2010, 14:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Pristatyta antrosios kartos automobilių "Stop-Start" sistema [...] bus komplektuojama su "Peugeot" ir "Citroën" markių automobilių "HDi" dyzeliniais varikliais [...] Siekiant optimizuoti kuro sąnaudas ir užtikrinti tolygų "Stop-Start" režimu veikiančio variklio variklio darbą, numatomas automatinis ir dyzelinių, ir benzininių variklių gesinimas stovint spūstyse arba judant mažesniu nei 8 km/val greičiu (automatinės pavarų dėžės atveju) ir mažesniu kaip 20 km/val (mechaninės pavarų dėžės atveju), t.y. dar prieš tai, kol automobilis visiškai sustoja. ...*

* - http://www.technologijos.lt/n/technologijos/automobiliai_ir_motociklai/straipsnis?name=S-13466&t=/129/227&l=2


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2010, 12:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
p.s.: pas mus, apie start-stop funkciją, kažkiek kalbėta ir anksčiau, adresu...: viewtopic.php?f=23&t=10109&start=135

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2010, 16:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Gal ir gerai, jei tik pradės gaminti amžinuosius starterius. Bet daugumoje senų mašinų visi tokie nebūtini navarotai (kaip kažkoks vakuuminis greitintojas BX dyzeliuose) būna dažnai sugedę ir pašalinti, tai nekažką ir čia bus. Gražu, atrodo taip įdomiai, kol veikia. Smagračio dantys irgi eis velniop. Bet juk mašinas dabar numato tiem 5-7 metam, tai gal ir pakankamai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2010, 17:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
mašinas dabar numato tiem 5-7 metam.
Optimistas :D .
Jei taip imti vidurkį, gal 4-5 metai ir susidarytų, bet pakliūva ir atvejų, kai vos 3m sulaukusią ir iš "garantinio" išriedėjusią mašiną vos pavyksta nuo šroto atgriebti. Tipinis pavyzdys- kaliegos Egio '2007 Vivaro, pas kurią nepakeisti liko turbūt tik 3 ratlankiai ir didesnė dalis kėbulo.

Ko nepaneigsim, tai kad kuo naujesnė mašina- tuo pas ją mažesnės sąnaudos jau konstrukciškai; be jokių "nekonvencinių" navarotų. :)
Sąnaudomis gal ir apsiribokim, nes tema būtent apie jas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 16 2010, 16:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
na, jei tik "Yano Research Institute" atliktas tyrimas nemeluoja, 2015-aisiais keliuose gali būti iki 10 milijonų automobilių turinčių šią technologiją... Kaip rašoma minėtame tyrime, jau vien dabar, su įdiegta start-stop funkcija, keliuose važinėja nemažiau nei 900 000 automobilių ...*

* - Stop-start technology to reach 10M vehicles by 2015; http://green.autoblog.com/2010/07/16/st ... s-by-2015/


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2010, 11:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
prieš kurį laiką citrinos forume kalbėjom ir apie e85 (bioetanolį)...* ką gi, gera naujiena kuro sąnaudų mažinimo entuziastams... Visiems, norintiems sumažinti savo sąnaudas kurui jau siūlomas ir specialus BioEtanolio adapteris - “E85EU“. Kaip teigiama: "Skaitmeninis BioEtanolio adapteris E85EU yra naujausių technologijų gaminys: nereikia jokių papildomų valdymo pultelių, integruota šalto užvedimo funkcija, efektyvesnis kuro naudojimas, lengvai montuojamas ir suderinamas su automobilio valdymo kompiuteriu". (Jo kaina - tik 943,80lt)**. Taigi, tai dar viena, kaip ir nebloga alternatyva visiems norintiems važiuoti pigiau...***

* - viewtopic.php?f=23&t=10109&start=90
** - http://www.automobiliams.lt/index.php?cid=702
*** - „Lukoil Baltija“ pradėjo prekiauti bioetanoliu E85; http://auto.delfi.lt/autonews/lukoil-ba ... d=28060159 p.s.: įdomūs šio delfi straipsnio komentarai. Ar ten, paskutinis komentaras, kartais ne mūsų kestuko ?; žiūr.: Kestukas,
2010 07 08 15:33 )


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 09 2010, 09:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Blyn kaip tas Vytautas suda mala, idesi devaisa ir viskas bus ciki piki, tai kodel gamyklinese auto su E85 skiriasi 300 detaliu? Jau vien purkstukai ir zvakes skirtingos, o kur dar visa kuro sistema? Vel lokotrona stumdo....Net ir pats Lukoilas aiskiai parases, kad E85 tik tam pritaikytiems auto. O kad cia tokia dezute isdesi ir auto bus pritaikytas, tai tas pac kad magnetukais ir tornadais prifarsiruot auto, dar nepamirst i prikurke ta energo devaisa su ledine lempucka ikist.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 11 2010, 14:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
man įdomus jų testas apie bioetanolio poveikį tradiciniam varikliui*. Žiūrint paviršutiniškai (nes į proffano žinias bei preciziškumą nepretenduoju :) ) - su jų demonstracija viskas kaip ir ok...? (ant stalo guli paskerstas, bene 80 000 mylių bioetanolį naudojęs variklis; išverstos žvakės, stūmokliai, matyti cilindrai ir visa kita... 8) )

p.s.: dar dvi temos apie bioetanolį, citrinos forume; adresu: viewtopic.php?f=18&t=20636 ; viewtopic.php?f=18&t=21804 ; temos apie biodyzeliną: "panaudotas aliejus vietoje dyzelino" forume dyzeliniai varikliai; viewtopic.php?f=17&t=15386&hilit=biokuras ; viewtopic.php?f=17&t=16349&hilit=biokuras; "Dyzelinas ir jo alternatyvos"; viewtopic.php?f=17&t=4668&hilit=biokuras ir t.t. ...

* - http://e85.lt/ ; http://www.automobiliams.lt/lt/bio-etan ... -ko-reikia


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 18 19 20 21 22 ELLIPSIS 29 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007