Abuolys rašė:
Nu sankaba su mašinos kietumu nelabai susijusi, gal nevaryk ant to meistro.
Ir dar kaip susijusi. Ko tik miaistrai nepritveria... Mašina būna ne tik kieta, bet ir išvis nesikelia, neturi vairo stiprintuvo, nenusileidžia iš max. aukščio ir t.t.
Vienas iš plačiau žinomų topų buvo, kai prieš kelis metus aš netgi iš Kauno, o
Haris iš Vilniaus lėkėm į velniaižin kur Vilniaus rajone esančias exkolūkio mechanines dirbtuves gelbėti Xantijos po to, kai miaistrai jai pakeitė sankabą, bet po to keitimo beveik savaitę neįstengė nukelti jos nuo estakados

. Pakol savininkas nesurado mūsų forumo. Paskui sankabos keitimas sukainavo nulį, bet dviejų citroenistų atvykimas kainavo anaiptol ne nulį.
O konkrečiu atveju, jei yra tik kietumas mašinai esant normaliame aukštyje (t.y. ji kilnojasi kaip priklauso), bugai tegalimi du: arba pabėgo priekio aukštis su chomutu/pavalkėliu ant stabilizatoriaus (labai retai, bet visgi pasitaiko, jei chomutas iš anksto buvo nepakankamai užveržtas), arba sferos pakeistos į kiauras (irgi retai, bet pas miaistrus irgi pasitaiko).
Kad neteisingai įtvirtinti sailentai, atmetu; keičiant sankabą, šakių su sailentais visai nereikia nuiminėti. Kaip keičiant sankabą nėra ir jokio reikalo lįsti prie aukščio korektoriaus. Todėl ir pirminės kietumo priežastys tegalimos dvi, kurias jau išvardinau.
Arba- mistika

. Tokia kaip pvz. atjungtas HA kėbulo padėties daviklis.