WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 07:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 21 2010, 19:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lietuvys rašė:
O pagal ką jūs sprendžiat, kad kažkas ne taip komplektacijoje?
Pagal gamybos metus. '96 tų pusiau smegeningų 92AG Bošų buvo teišleista vienetai, ir bent jau aš tokių Lietuvoje nesutikau. Jei tau atiteko būtent toks- sveikinu.
Bet susitaikyk ir su tuo, kad apie kuro sistemos problemas kažką konkrečiau sužinosi tik komp.diagnostikos metu, o ne internetu.

Ir ne TDi čia; čia paprastas TD su mažutėmis smegenėlėmis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2010, 20:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 05 2006, 23:01
Pranešimai: 16
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
lietuvys rašė:
O pagal ką jūs sprendžiat, kad kažkas ne taip komplektacijoje?
Pagal gamybos metus. '96 tų pusiau smegeningų 92AG Bošų buvo teišleista vienetai, ir bent jau aš tokių Lietuvoje nesutikau. Jei tau atiteko būtent toks- sveikinu.
Bet susitaikyk ir su tuo, kad apie kuro sistemos problemas kažką konkrečiau sužinosi tik komp.diagnostikos metu, o ne internetu.

Ir ne TDi čia; čia paprastas TD su mažutėmis smegenėlėmis.


Mano žiniomis tai 66 kW variklis, kas neatitinka 92 AG. O bet tačiau, vėl gi.. reikia pabūti detektyvu, kad išsiaiškinti..
O siurbly elektronikos manau, yra minimumas arba visai nėra, neskaitant imobilaizerio bloko. Yra ten elektriniai vožtuvai, ir gal dar servo mechanizmas, kaip suprantu.

Apie kokią dar komp. diagnostiką eina kalba? Ar ne pakankamai jos atlikome? Jei ne - ką ir kur, kuo dar reiktų diagnozuoti?

Dėl TD (i) jau išsiaiškinome.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2010, 20:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lietuvys rašė:
Yra ten elektriniai vožtuvai, ir gal dar servo mechanizmas, kaip suprantu.

Apie kokią dar komp. diagnostiką eina kalba?
Va apie tą diagnostiką ir eina; kaip tu pirštu ar atsuktuvu žadi patikrinti el. vožtuvų ar "servo mechanizmo" darbą? :roll:
Senuose geruose mechaniniuose siurbliuose elektrinis vožtuvas buvo tik vienas- gesinimo. Kuris tikrinosi paprasčiausiu testeriu. O tavo atveju, jei viską teisingai nupasakojai- laukia el.diagnostika.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2010, 16:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Ne nafik, jau geriau elektroninis Lucas, nei elektroninis Bosch'as. Geriau pažystamas priešas, nei nepažystamas :lol: Turbūt ir apie kompo pakeitima eksperimento tikslais galima lengvai užmiršt, nes jei ir yra antras toks aparatas ant lietuvos, tai jį dar ir surast reikės ir įkalbėt paskolint kompą. Nebent ieškot kituose modeliuose tokio pat motoro su tokia pat kibenimatika.. :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2010, 17:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 05 2006, 23:01
Pranešimai: 16
Miestas: Kaunas
Šiandien pasiaiškinome daugiau. Atjungus jungtį nuo uždegimo kampo vožtuvo variklis buvo užsikūręs ir veikė gerai, t.y. sparčiai reagavo į akseleratorių. Neskaitant didesnio dūmingumo veikė gerai, dūmingumas gal dėl atjungtų turbinos žarnų. Tačiau vėliau nei prijungta jungtimi nei atjungta variklis gerai nebeveikė.

Ištraukėm kuro padavimo vožtuvą. Kas krito į akį, tai gausus aliuminio pudros kiekis. Matyt siurblio viduj žemo slėgio pompa ar kažkur ten - sudėvėta.

Bandysim keisti į kitą siurblį, dar pasiėmėm ir kitą kompą pabandymui. Kol kas klausimų nemažėja.

Ten BOSCH'as, turintis du elektrinius vožtuvus: kuro padavimo ir uždegimo kampo reguliavimo. Kodėl jūs jį vadinate elektroniniu - nežinau. Man ten elektronikos nėra. Yra ir imobilaizeris bet jis valdo tik kuro padavimo vožtuvą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2010, 11:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
. Beja, jei jau jį keisti, ką daryti su ant siurblio esančiu chip'u - ar reikia pirkti būtent .....


A tai jei jau ir chip'as stovi tai gi ne mechanika gryna tame siurbly.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2010, 12:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 05 2006, 23:01
Pranešimai: 16
Miestas: Kaunas
Na, ten meistrai taip pavadino "chipas". Realiai ten tik imobilaizeris, atidarantis kuro vožtuvą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2010, 16:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
lietuvys rašė:
Na, ten meistrai taip pavadino "chipas". Realiai ten tik imobilaizeris, atidarantis kuro vožtuvą.

Tą imobilaizerį pagrinde ir sudaro, ne kas kitas, o užlieta mikroschema (chip-fiz. puslaidininkinis kristalas su integrine schema; lustas).

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2010, 16:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 05 2006, 23:01
Pranešimai: 16
Miestas: Kaunas
Ok, tačiau tai neleidžia teigti, kad siurblys elektroninis.

Toks vaizdas, kad dažnas čia rašantis neįsigilina į problemą. Jei turite ką parašyti į temą - prašom.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2010, 18:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lietuvys rašė:
Toks vaizdas, kad dažnas čia rašantis neįsigilina į problemą. Jei turite ką parašyti į temą - prašom.
Juk paties aiškiai parašyta:
lietuvys rašė:
Yra ten elektriniai vožtuvai, ir gal dar servo mechanizmas, kaip suprantu.
Nu muškit mane per galvą kad ir kojomis, bet nerandu aš neelektroniniame Boše jokių el.vožtuvų, išskyrus gesinimo, ir jokių servomechanizmų. O jei jau yra daugiau vožtuvų, ar kažkokie elektra valdomi servomechanizmai- siurblys ir vadinamas "elektroniniu", nes valdomas nebe grynai mechaniškai, troselių/traukučių pagalba, o elektrinių aktuatorių pagalba.
Panašu, kad turime atvejį su totaliu nesusišnekėjimu.

Idealu būtų, jei įmestum variklio kodą. Bet kadangi jį vargu ar aptiksi, įmesk bent jau variklio nuotrauką iš viršaus; kad bent kuro siurblys aiškiai matytųsi? :roll: Tada gal kažką dar ir išbursim. Pagal ligšiol patiektą informaciją, tai labai netgi vargu kažin šiek tiek.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2010, 18:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 05 2006, 23:01
Pranešimai: 16
Miestas: Kaunas
Variklis: XUD9 DHX
Kuro siurblys ir ECU: BP02
Nuotrauka:
Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2010, 19:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Čia paprastas kaip 3 kapeikos mechaninis Bošas su elektronikos valdomu EGR (t.y. jis jau pusiau smegeningas; 90AJ). Manuosiuose XMuose stovi analogiški.

Sorry, bet trumpam turiu išlėkti. Pabaigsiu vėliau.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2010, 19:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Jei įdomu, apie šitą biesą galima paskaityt čia http://cx.podolsk.ru/xm/docum/lucas/index.htm. Detalesnės info niekur daugiau gauti turbūt ir nepavyks.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2010, 19:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Detalesnės info niekur daugiau gauti turbūt ir nepavyks.
Galiu pateikti nebent tą patį pdf'e, ir daug švariau nuskanuotą, bo pats skanavau :) . Turiu kažką ir fokiškai, bet ten tikrai ne taip plačiai dėstoma.

O jei jau siurblys šitokis, dėl minėtos problemos teks grįžti į jau ravėtas lankas. Užsigazavimas jame buvo įmanomas tik dėl perteklinio kuro patekimo. Kuras (o variklis ir tepalą laiko kuru), jei neskaityti vienetinių egzotinių bajerių, kai kažkas prie siurblio jau kišo nagus, galėjo patekti tik per turbiną, arba per siurblio "galvą" dėl Polės minėtos kiauros guminės membranos. Toji membrana stovi pačiame siurblio viršuje, po tais keturiais varžtukais su "žvaigždutinėmis" galvutėmis, kairiau suskirdusios žarnos, kur fotkės viršuje. Jei membrana kiaura, naują "Auturoje" rasi už 25-30lt. Bet suskirdusią žarną irgi reikėtų pasikeisti...
Jei jau užkurtas variklis nelaiko apsukų, problema beveik 100proc siurblyje; jis gaudo orą. Todėl prie turbinos kolkas nekibk, kol membrana nepatikrinta.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2010, 20:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 05 2006, 23:01
Pranešimai: 16
Miestas: Kaunas
Membrana jau patikrinta - graži, ne kiaura ir net nesuskeldėjusi.
Ačiū už siurblio aprašymą.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007