WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 06:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: XM 2.5 td gesta variklis
StandartinėParašytas: Lie 28 2010, 08:52 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Vakar paskambino senas mano pažystamas, XM break veteranas, galima būtų sakyti... su bėda - bevažiuojant ima ir užgesta jo laivo 2,5 td variklis.
Kada užgesta ? O gi padidėjus variklio apkrovimui kai krenta sūkiai, tai yra - truputi į įkalnę, kai gazo pedalo padėtis ta pati, bet atsiradus didesniam pasirpeišinimui krenta sūkiai ir variklis uždūsta. Tiesiojoje tokių dalykų nebūna, laisvomis apsūkomis dirba kuo puikiausiai, važiuojant išmynus sankabą taip pat negesta.
Išmintingieji kurmiai - gal kas kokių minčių turėsite, o gal kas ir susidūręs buvote. Servise daryta elektroninė diagnostika nieko blogo neparodė. Gal siurblyje yra kokių mechaninių niuansų dėl kurių senaties toks dalykas vyksta.

Ačiū :)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM 2.5 td gesta variklis
StandartinėParašytas: Lie 28 2010, 19:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Panašu, kad turimas reikalas su pačiu populiariausiu "gedimu": užkištu kuro filtru :) . Arba tuo sieteliu bake.
Bendriniu atveju, turimas reikalas su kuro padavimo strigimu. Jei tai ne filtrai/sietelis (veteranas tokius dalykus turbūt ir taip žino), labai netgi verta atkreipti dėmesį, ar nepadrėkęs kur siurblys ir kuro padavimo magistralė. Problemsas gali būti ir oro gaudyme. Kol siurblys ima daugmaž tolygų kuro kiekį (važiuojant tiesiai tolygiai), jis nespringsta. Kadangi įkalnėje saliaros suvartojimas/poreikis gali išaugti ir dvigubai, siurblys gali prisisrėbti tiek oro, kad uždūsta.
Bet jei servisas darė el.diagnostiką ir nieko nerado, pagal tokius simptomus filtrus ir oro gaudymą turėjo pasižiūrėti automatiškai :roll: .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM 2.5 td gesta variklis
StandartinėParašytas: Lie 28 2010, 19:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2009, 09:46
Pranešimai: 259
Miestas: PNV
lygiai taipat gesta kai per uzpompuojama kuro filtro membrana pradeda ora traukt, irgi gana dazna beda, reikia dar ir ta patikrint

_________________
nuo 97m. 88m,BX-1.8td.93m,XM-2.0i.92m,XM-2.1td.90m,XM-2.1d.01m,C5-2.0HDi,98m. Mitsubishi pajero 2.8tdi(zveris) :twisted:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM 2.5 td gesta variklis
StandartinėParašytas: Lie 29 2010, 10:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2007, 14:43
Pranešimai: 84
Miestas: Vilnius
Panaši bėda buvo ir pas mane - tik mano 2.1 td. Sukėlus apsukas ir staigiai numetus gazą užgesdavo . Pasikeičiau rankinio užpumpavimo kriaušelę ir bėdos baigėsi.

_________________
XM 2.1 TD BREAK, 97 (ir vėl žalias)
C5 2.0 HDI BREAK {asfalto spalvos)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM 2.5 td gesta variklis
StandartinėParašytas: Rgp 03 2010, 07:53 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Važiuojant tiesiai ir užmynus gazą, automobilis kuo puikiausiai bėgisi, bet ankščiau išsakytus pastebėjimus, perduosiu jam. Ačiū kolegos.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007