Taigi pametė žmogus paskutinį C5 raktą. Mašina užrakinta originaliu pulteliu. Norint padaryti naują raktą, reikia atidaryti automobilį ir nuimti durų arba degimo spyną, padaryti mechaninį raktą ir priprogramuoti imobilaizerį.
1. Atidarymas. Liūdnas reikalas. Mygtukas prie radijos nereaguoja, rankenėlės irgi. Faktiškai reikia atrakinti duris, o Citroen tai problematiška. Galima bandyti lupti bako kamštį (jei jis rakinamas), tačiau jame tik pusė dantukų. Žmogus išdaužė langą, tačiau C5 durų neatidarė.
2. Degimo spynos nuėmimas. Čia paprasta. Spyna naujesnio modelio negu XM ar Xantia, įmontuota stačiakampyje metaliniame šarve. Reikia iš apačios atkalti varžtą, iš viršaus padaryti šarve taką fiksatoriui. Kontaktų laidai ilgi, nueina į BSI. Kontaktai nusiima tik išardžius spyną, ardant suveikia vairo rakinimo blokatorius.
3. Rakto padarymas pagal degimo spyną jokių problemų, tik niuansas toks, jog degimo spyna kaip ir bako - pusė dantukų, ir durų nerakins. Vistiek reiks imti durų spyną ir pabaiginėti pjauti raktą. Iškart nuimti durų spynos negalima, nes durys neatsidaro kol neįjungtas degimas.
4. Imobilaizerio programavimas. Kadangi automobilis užrakintas pulteliu, pradėjus krapštytis po jį suveikia gamyklinė signalizacija ir blokuoja priėjimą prie BSI. Gali padėti tik dilerinė programinė įranga.
Išvada - saugokit raktelius arba pasidarykite atsarginį. Kopiją padaryti užtrunka 10min, ir kainuoja pigiau negu pametus
