Priklauso, kas yra tos visos sistemos ir kiek nuodugniai norisi jas valyti? Tepalų keitimas pvz nemokamas, jei perki tepalus servise. Jei norėsi išsiplaut variklį, teks jau palikt papildomai kokią 20-100lt.
Jei norėsi vos ne kapitalinės švaros visuose mazguose, tai iš tūkstančio niekaip neišlipsi

Visus tepalus, diržą, LHMą vistiek teks keisti, jei seniai nevažinėta, o prieš pastatant ir nekeista. Sferas irgi gali tekti pildyti ar keisti, korektorius, filtrus, LHM bakelį plauti. Jei pasirodys galiniai ratai išsiskėtę, dar apie 400lt. Varvanti vairo kolonėlė 150-200lt. O tada dar į važiuoklę įlįsi ir ten visi šarnyrai, traukės, antgaliai, granatos ir gumos, guoliai, diskai, kaladėlės. Kainos nėra didelės, bet kai keiti viską, išeina tikrai daug.
Servisuose sutvarkyti nevažiuojančią mašiną iki puikiai važiuojančios kainuos labai brangiai.
Iš savos ir kelių pažįstamų patirties galiu pasakyt, kad prieš apsiimdamas tokią (seną ir pravažinėtą, o tuo labiau hidraulinį citroen) mašiną kapitališkai tvarkyti, tvirtai apsispręsk, ar esi pasiruošęs į ją investuoti daug laiko ir nemažai pinigų arba mažai laiko ir labai daug pinigų.
Jei pats išmanai ir moki daryti arba, kad ir nesi ardęs tokios mašinos, bet technikoje greitai "pagauni kampą" ir viskas gaunasi, tada labai smagu

Dirbi, mokaisi, perpranti, susitvarkai. Man tai kartais vos ne smagus laisvalaikis, eit pakonstruot detalytes.
Su senom ir neprižiūrėtom mašinom taip jau yra: kol važiuoja, tol važiuoja, kartais ir ilgai, bet prastokai. Kažką aptvarkant po truputį, kas labai kliudo važiuot. O jei jau sumąstysi rimtai pasitvarkyt ir ką rimto pajudinsi, teks tvarkyt iš esmės, nes vien ardant krūva detalių išsimeta, o kai giliai ir sudėtingai įlendi, negi nepakeisi to, kas tik ant garbės žodžio tebeveikia šalia keičiamos detalės?
Pats su tokiu pačiu BXu vargstu antri metai, bet dirbu tai lėtai ir neskubėdamas. Tema greta, gali žvilgtelt. Užtai susitvarkysiu nors ir ne iki super būklės, bet bent žinosiu, kad aną vamzdelį tai pakeičiau, o šitam ilgam neužteko pinigų, tai jei nutruks, po kuria mašinos vieta lįst lopyt reikia
