Finansiškai - tikrai neverta. Važinėti su citroen, senesniu, nei 10-15 metų

Ypač BX, nes XMam dar ir dalių yra ir jų aplamai dar daugiau važinėja. O BXas jau į raudonąją knygą rašomas, jų belikę panašiai, kaip pirmų golfų ar dar mažiau. Jei nori, kad atsipirktų - tikrai neatsipirks, sėsi į gilų minusą

Sakai, jei atsiras skylių... Tikrai jau dabar rasi ir yra. Gal jų nesimato, bet, jei mašina buvo važinėta žiemą ir stovi lauke, tai fakc, kap blyns

Galima virint, galima, jei nebaisu ir ne lonžeronai ar balkiai, ir kniedyt, visai gerai gaunas

Po to gruntuko, gaaausiai smalytės ir jau toj vietoj gali pamiršt, jei vėl druskelės neduosi ragauti
Aš ir skyles lopau ir visus skysčius keičiu ir visus mazgus, kuriuos nusprendžiau pajudint, tvarkau arba, jei netvarkoma, keičiu.
Vakar ir šiandien teko važinėt su golfu. Golfas MK2, ne paprastas. 89 metai, 1,8 benzinas, 5 bėgiai, kažkada veikęs ABSas. Dar negana - syncro, vo čia tai aparatas. Rida tikra 184t, važinėja senyva moteris ir paranojiškai prižiūri, važiuoklė tikrinama kas metus ir keičiama viskas, kas susidėvėjo. . Aha... ačiū, nebenoriu... Jausmas toks, lyg vairuotum puspriekabę. Pasilieku prie BXo idėjos, kad ir daug tai kainuoja.
Žiū ir nuo bestiprintuvinės mašinos buvau atpratęs, pavargau kočiot kiemuos vairu. Nors, kai tekdavo kadais nissan sunny 85metų sukioti, tai net nesijautė, kad to stiprintuvo ten nėra.