WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 06 2011, 13:24 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Kadangi gana ilgai teko prasiterlioti su savo mašinėle ir nepavyko rasti tikslios info apie galimą gedimą, manau pasidalinsiu savo patirtimi. Beje jei tokia tema jau buvo, moderatoriai tiesiog mekit šią žinutę lauk :) .

Auto: Citroen Evasion 2.0 HDi 16V, DW10ATED4.

Problema: auto pasidarė bukas, ypač išvažiuojant iš vietos ar bandant lenkt, apsukos kyla nonoriai, o kad ir kyla tai traukimo nė velnio nesijaučia, kylant į kalną apsukos ir greitis krenta tiesiog akyse, tik spėk žemesnes pavaras perjunginėti :doom: . Žodžiu situacija liūdna. Variantus išbandžiau įvairius, pirmiausia galvojau kuras, nes užsipyliau pilną baką ne toje kolonėlėje nei įprastai, bet užpylus naujo kuro, niekas nepasikeitė. Keičiau kuro filtrą, nuiminėjau akumo klemą, nieko :bum: . Pasiskaitinėjęs ir panagrinėjęs HDi motoro schemas ir aprašymus veikimo susidariau įtariamųjų sąrašą:
1. EGR vožtuvas
2. Turbina
3. Vakuumo siurblys, šlangelės, solenoidai, turbinos, EGR actuatoriai (nežinau kaip lietuviškai :oops: ).

Ilgai nekankinant savo rašliava, finalas toks: paaiškėjo, kad kažkur nuteka vakuumas ir turbinos wastegate (vėl angliškai) visada atidarytas. Pasirodo buvo kiauria vieno actuatoriaus membrana, jis dabar išluptas, vakuumo padavimas jam užglušintas, mašina važiuoja gerai (turbina maloniai švilpia :mrgreen: ), detalės paskirtis iki galo neaiški, kažkas su išmetamų dujų recirkuliacija susiję, papildomai prie EGR vožtuvo (neradau normalaus 16V HDi aprašymo). Detalė užsakyta (originalios kaina 80 Lt), beliko tik sulaukti, o laukti nesunku, nes auto ir vėl koks buvo :appl: .

Peace,

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 06 2011, 20:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 21 2008, 12:07
Pranešimai: 46
Miestas: Vilnius
Sveikas, tai kurioj vietoj ta membrana, jei tai ne EGR, gal tai turbos reguliatorius i kuri vakumas eina is EGR-o?

_________________
Xsara Picaso


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 06 2011, 20:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Idomi tema. Gal foto butu galima tos detales ir pan. ? Man mano HDi irgi bukas atrodo, o gal tik issigalvoju :)

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 06 2011, 20:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Vo vo, ir man bukas tas HDi. Dek fotkes ziuresime kur tas bukumas sedi.

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 07:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
Raimis.P rašė:
Vo vo, ir man bukas tas HDi. Dek fotkes ziuresime kur tas bukumas sedi.



nejaugi pas visus tokia pati problema ir visi vazinejote nesiremontave ? tiesiog jeigu taip butu, paprasciausiai priknistu vazineti ir manau tikrai jau butumete sprende ta problema..... :!: na nebent is smalsumo, tai as jau galiu suprasti :wink:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 10:18 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 18 2010, 20:04
Pranešimai: 116
Miestas: AKUREIRI
kiek supratau autorius raso apie voztuva kuris stovi ant turbinos


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 10:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Kazka pradedu suprast :roll: Pasitikslinu del terminu:

Turbinos "wastegate" yra skelnde kazkur viduje prie turbinos karstosios sparnuotes, kur ismetami dumai is degimo kameros

Paveikslėlis

o taip vadinamas "actuatorius" tai tas grazus daikciukas prie turbinos, kuris vakumo pagalba (pajungta buna slangute) atidarineja turbinos "wastegate"

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis



http://www.youtube.com/watch?v=ZxWUodtx ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=nErX3XO13h4

http://www.youtube.com/watch?v=W5k0gfIoxmQ&NR=1

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 10:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Geras filmukas apie turbo sandara - http://www.youtube.com/watch?v=PA5T5PnW ... re=related

Gaila, kad nelietuviskai sneka.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 12:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Paskaicius teorijas ir filmukus, man kyla priestaravimu su Puko aprasymu.

Sorry jei klystu, bet uzkabino mane sita tema :) Ir tuo labiau, kad seniau niekada neturejau dyzelio, o cia HDi mano pirmas dyzelis apskritai ir idomu issiaiskinti turbinos ir jos mazgu veikima. Tiesa pries tai turejau XM su benzininiu 2.0l C.T. (turbininiu) varikliu, bet ten kazkaip galvos nesukiau ir nesigilinau, nes traukos buvo per akis.

Pukas rašė:
paaiškėjo, kad kažkur nuteka vakuumas ir turbinos wastegate (vėl angliškai) visada atidarytas.


Pagal mane "veistgeitas" buna visa laika uzdarytas, nes ji laiko uzdaryta aktuatoriuje esanti spyruokle. Ir ji atidaro tik tada kai atsiranda perdidelis slegis, kad nesugadinti variklio, ir slegis nutekinamas apeinant turbinos karstaja sparnuote per weistgeita. Tai puikiai iliustruoja filmukas - http://www.youtube.com/watch?v=Xp1nxki- ... re=related nuo 1:45 minutes

Pukas atveju man tada iskyla klausimas, kas valdo aktuatoriu apskritai - ar i ji paduodamas slegis (kaip suprantu nuo turbokompresoriaus saltojo galo ir nuspaudziama aktuatoriuje spyruokle ir atidaromas veistgeitas) ar vakumas (jei neklystu is isiurbimo slangu kazkur tarp oro filtro ir isiurbimo kolektoriaus). Vienu ar kitu atveju, suplysusi aktuatoriaus membrana kaip Pukas atveju neatliktu savo funkcijos ir veistgeitas butu visa laika uzdarytas. Bet je veistgeitas visa laika uzdarytas, o pas Puka jis visa laika atidarytas, tada as dar kazko nepagaunu :ratu: :ratu: :ratu:

Na cia as smalsumo vedamas verdu sita kose :)

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 13:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 18 2010, 20:04
Pranešimai: 116
Miestas: AKUREIRI
manau pas ji pastrigo ar prikepe atidaroja padetyja,


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 20:08 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Nei kiek nenustebau, kad tema labiausiai susidomėjo Citrusas :lol: panašu, kad žmogus krapštukas kaip ir ašai :P .

Pirmiausia ta suplyšusi membrana pas mane ne prie turbinos valdymo, o kažkokias sklendes įsiurbimo kolektriuje darinėja. Dabar svirtelė pririšta su viela, sklendės atidarytos, laukiu kol atvažiuos detalė iš Prancūzijos.

Dėl turbinos: manau, kad pas mane wastegatas normaliai atidarytas, nes kai gedimas nebuvo pašalintas slėgis įsiurbimo kolektoriuje buvo 106 KPa MAX, tiesiai prie turbinos aktuatoriaus pajungus vakuuma slėgis 150 KPa. Išvada - wastegatas normaliai atidarytas. Manau gali būti, kad turbinos yra tiek su normaliai atidarytais tiek su normaliai uždarytais, nors nesu tikras.

Beje Citrusai, iš kur tu žinai, kad pas tave normaliai uždarytas?

Vakuumo kelias iki EGR, turbinos wastegato ir kt. yra toks: vakuumo pompa esanti ant paskirstymo velenėlio galo sukuria vakuumą, kuris yra tiesiai pajungtas prie stabdžių stiprintuvo, kita šaka eina į vakuumo akumuliatorių, iš jo per solenoidus į EGR, turbo, oro sklendę ir dar tą daiktą kuris pas mane kiauras.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 20:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Dar ta pačia tema: HDi turbinų wastegateas normaliai atviras: http://uk.answers.yahoo.com/question/in ... 558AAJENbT

O ten kur tu Citrusai įmetei nuorodas buvo pagrinde apie turbinas su mechaniniu wastegatu, kuris yra normaliai uždaras.

HDi viską valdo kompas.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 20:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
pikas rašė:
Sveikas, tai kurioj vietoj ta membrana, jei tai ne EGR, gal tai turbos reguliatorius i kuri vakumas eina is EGR-o?



Membrana: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/ci/ci2 ... lUdTmNDiI=

Schemoje pažymėta Nr.8

Į turbos reguliatorių vakuumas iš EGR neina, jis ateina iš solenoido.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 21:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Pukas rašė:
Beje Citrusai, iš kur tu žinai, kad pas tave normaliai uždarytas?



As nezinau, as tik spelioju ir gilinuosi i veikimo principa pakolkas :) Dabar kol lauke salta, neturiu noro krapstytis. Susils lauke, uzsivarysiu ant rampos ir tada ziuresiu, darinejasi tas wistgeitas ar ne ir t.t.

Blogiausia, kad neturiu isbandyti tikrai garantuotai buko Hdi ir palyginti su savuoju (gal visgi su mano viskas gerai). Pvz. dedes kablukas Berlingas su 1,6 HDi motoru nu daug smagesnis ir astresnis nei mano xantia, bet velgi, ten greiciu deze kitokia, svoris auto kitas ir pan.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 07 2011, 21:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 21 2008, 12:07
Pranešimai: 46
Miestas: Vilnius
Pukai, tai ta membrana ant velenelio galo yra,kuri vakuma tiekia ir stabziams? Jei taip,tai jei ji nedirbtu,tai ir stabdziu stiprintuvas kartu nedirbtu? :roll: :labas:

_________________
Xsara Picaso


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007