Arvydas rašė:
Vargu,ar ant sienos kas fiksuoja.Siaip.tai kruuciausia muitine tai pas braliukus latvius.O is svedu i norgus,isorine Es siena,tai tik zenklai,muitine kazkur sone uz kokiu 200 m.Nors,ka gali zinoti,nesumku gi fotika pakabinti,nors tamsumoje blicas turetu suveikti.Sunus kiek vaziavo,tai tikrino visad,piemenazas mat.O mane,tai tik braaliukai vis pakalbina,baisiai jie megsta rusiskus cigarietus.
O del NR ,tai yra ant sparno,lygtai lazeriu ismustas.Jauciu nepavyks mano planas.Parduodant perkant norgijoj,tai net auto nereikia rodyti,uztenka popieriu.Va nzn,kai su EU kontrol,ju technikine.Te paduodi raktelius,pasako kada ateiti ir suzinai ok.ar ne.Uzsiregistruoti reikia pries menesi.Kaina apie 200 lt.Taip kad ir nzn,ziuro i kebulo nr ar ne.Greiciausiai neverta rizikuoti.Su ju valdzia pyktis oi kaip neapsimoka.
Reiks vaziuoti su kraujuojanciu pas Alvyda.
O ko nepavyks? - Sparnus persuki - gi ant varztu, lentele perkniedyji ir viskas, spalva, variklio, kebulo tipai identiski - puiku, nebent kur dokumentuose ar duombazeje dar gali buti irasytas variklio nr atskirai ar kitos kokios zymos, apie kurias nezinoma - tada blogiau. Nebent tada pult i koki servisa remonto pazymos, kad tas ar kitas keista, bet nesitiki, jog tiek smulkmeniskai viskas ziurima

A, tiesa, dar keturzenkliai numeriai buna ant priekiniu stoikiu tipo ORGA
