Dėl to purtymosai šaltam varikliui aš priežasčių ieškau jau visus 10 metų, kiek ksemą turiu

ir viską ką suradau beieškodamas tai tik stipriai pablogėjusią situaciją po paskutinių paieškojimų
Pasakysiu paprastai - tam purtymuisi šalto motoro yra n+k priežasčių iš kurių pati lengviausia būtų žvakės, bet deja jos tokius simptomus duoda retai. Toliau seka oras kuro sistemoj, forsunkės, nesandarūs vožtūvai, sėdusi kompresija, blogas siurblys ir dar b..is žino kas arba viso to kompleksas. Kas tai per būgas būtų, aš jo pas save nerandu, o po žemo slėgio siurblio pakeitimo ir kompresijos, žvakių bei forsunkių tikrinimo situacija žostkai pablogėjo

Ką galėjau pagadint nesugalvoju, bet matyt kažką pagadinau. Matomai sumatavau visą likusią kompresiją ir jos daugiau nebeliko
Aš asmeniškai nemačiau dar nė vieno ksemo ar bx'o kuris esant šalčiams kurtusi ir dirbtu be pasipurtymo. Jei pas ką toks yra - pavydžiu. Viską ką pavyko išeksperimentuoti, tai kad šis purtymasis tiesiogiai priklauso nuo degimo kampo, t.y. kuo ankstyvesnis degimas, tuo purtymasis prasideda prie žemesnės temp. ir tuo trunka trumpiau. Kai saviškiui pastačiau degimą pagal katalogą - jis padla pradėjo purtytis net šiltas. O kas keisčiauia kad šiaip važiuoja be priekaištų ir trauka jo turbūt viena iš geresnių dar gyvųjų 2.1TD. Vot ir suprask tu ta prancūzo stebūklą
