Taigi paknises forume paieska, aptikau tema tokiu paciu pavadinimu kaip ir si, kurioje daug kolegu skundziasi tais paciais simptomais kaip ir as. Vat sis paskutinis postas ir uzvede mane ant eksperimentu kelio:
Cituoti:
Arte. rašo:
Ne maziau svarbu, ar pakaitinimo žvakių rele gerai dirba
Šiaip ji turi nenustot kaitint, nors ir lempute kontroline užgesta. Su mechaniniais siurbliais kaitina pagal temperatura isores - po kapotu - žvakes atjungia atmesta starterio rele (start. isjugimas), o su elektroniniu - valdo kompas (vidutiniskai po užvedimo - dar pora minučiu kaista)
Tomas raso:
Pas 2.1TD (mechaninis kuro siurblys) labai gerai matosi kada atsijungia pakaitinimo rele - uzgesus kontrolinei lemputei ziuri i deganti STOP zenkla paneleje, po kokiu 10-15sek. jis uzsidega ryskiau - atsijunge rele. Kai turejau 2.1TD visada vesdavau tik atsijungus relei, tai uzsivesdavom prie -25C "spol abarota", o jei tik uzgesus kontr. lemputei - tai reikedavo gerokai pasukt starteri. ..
Podolsko puslapyje radau tokia zvakiu pakaitinimo schema:
Pagal ja aisku, kad kaitinimo laika reguliuoja "kazkas" reles viduje, o ne kazkokie isoriniai temp. davikliai. Jauciu sedi kokia termovarza ir kaip Arte sako reaguoja i temp. po kapotu.
Taigi zinant kiek musu masinoms metu, galima speti kad ir ta termovarza jau gryba gali pjauti, ir realiai kaitinti zvakes trumpiau nei reikia
Kazkam nusimananciam toj kibinimatikoj, turetu buti nesudetinga ten perlituot ta termovarza ir pailginti reles laika, bet tik kas tuom nores uzsiimti...
Ir dar idomu ar padarius taip, kad zvakes kaistu dar kuri laika po uzvedimo, nepakenks zvakems ir motorui??