Evil rašė:
Tos kuro ekonomijos pasiekiamos tam tikromis sąlygomis
Tik taip, ir ne kitaip. Bet tai ko tada mėgėjai "padraginti prie šviesoforo" skundžiasi didelėmis sąnaudomis?

Tai juk irgi "tam tikros sąlygos". Pasirink netormozną maršrutą, jei gali- ir netormozną laiką, važinėk nesidraskydamas, ir su jokiu jaunesniu nei 20m poros litrų dyzeliniu varikliu neviršysi 6/100. Beveik viskas priklauso nuo juzerio ir mašinos priežiūros; tą jau senai surašiau
viewtopic.php?f=17&t=9407 Tas manasis projektėlis 3/100 tebėra projektėlis; be modifikacijų (iš išorės, aišku, nepastebimų) jis nepraeis. Bet tai ir siūlau nemodifikuotiems pasiekti miesto vidurkį (ne Vilniuje) bent 6/100, o ne 3/100. Tai būtų normalu, o ne hiperreal.
valdas 76 rašė:
Įdomu, ar tas gerb. proffano XMas, jo kuro sąnaudoms pasiekus <3l/100km, da bent kiek pats važiuos, ar jau reiks biškį su šulinio rankena damačyt?..
Tasai XMas tokias sąnaudas pasieks(-ia) penktu bėgiu stabiliai riedant ~64km/h. Tai yra kiek greičiau, nei mieste leidžiamas legalus greitis, bet visgi- aš bent jau žinau, kokiomis sąlygomis vartoju mažiausiai kuro, ir mažiausiai teršiu gamtą, jei kam tas aktualu. Mieste minimaliais greičiais važinėti 5-u bėgiu man ne naujiena (nuorodas, kur tai aprašyta, dėti paprasčiausiai tingiu- patikėk ant žodžio, arba pasiknisk forume). O ar gerb.
valdas 76 tokius savojo bolido parametrus žino? Kokie sąnaudų minimizavimui reikalingi greičiai/apkrovos, kada kurį bėgį jungti etc? Kada kaip kas ekonomiškiausia, o ir išvis kas tai yra
ekonomiškas važiavimas? Spėju, kad kolegos tekstuose šalia žodžio "važiavimas" niekada nebūna nurodomojo žodelio "ekonomiškas". Tai ir sąnaudos gaunasi atitinkamos...
vladsmall rašė:
kiek litru yra bake prie pirmo bruksnele kur "R" raide?
Teoriškai 8, praktiškai- kažkas tarp 3 ir 12. Kiek rezervas yra tavo mašinoje, gali nustati tik pats bandymų/klaidų metodu.