proffanas rašė:
Kas dėl to 1.6 perdarymo į 1.9TDI- žinoma, visiškas briedas

.
Bet kas liečia 1.9TDI, ar 2.0TDI, 2.5TDI patikimumą, tai jiems irgi yra pastabų, lyginant su kokiais italų ar prancūzų dyzeliais. Pumpedūzai, nors jie ir galingiausi, ir bemaž tobuliausi savoje klasėje, kurui ir apkrovoms yra jautresni už mimozas, ir dar neremontuojami, todėl prie "idealių" jie niekaip neįsipaišo. Kitų TDInų bugai (ar senatviniai marazmai) nedaug skiriasi nuo HDInų ar JTD, todėl rinkoje jie irgi nepriskiriami prie "blogų".
Pastebimiau niekam tikę buvo nebent senesniųjų (po 2000m) Fordų TDCi, bet ir jų yra pravažiavusių pusę milijono km be jokio rimtesnio variklio ar kuro sistemos remonto, todėl ir tas "blogumas" gali būti didesniąja dalimi priskirtas ekploatacijai/priežiūrai, o ne konstrukcijai.
Vyrai, variklių "blogume/gerume" paprastai nebūna vienos tiesos

. Akivaizdžiai blogo variklio jokia save gerbianti firma rinkon nemes.
Biskiuka senokai atsakau i posta bet kodel PD varikliai neremontuojami? Va emiau passat 1,9 tdi 2001 m. Su varikliu daestu iki begalybes. Du zieda sutruke buvo, ir kompensatoriai kiauri. Viskas perrinkta sudeta sutepta, vazhiuoja, sekmingai parduotas

dirbo kaip katina ssvelniaia murke

Tik visishkai sutinku apie kuro edima. 1.9 dyzeliukas Tdi eda 5,5-6 nu iki 7 litru. O tas pumpeduzas avtamatas i 9-10 lipdavo.

taigi beliko tik parduoti
