Vienintelis dalykas, kuris ten pačiam problematiškai darytųsi, yra tų guolių įveržimo teisingas reguliavimas. Tam reikalinga tiksli (bent 0,02mm) matavimo įranga padidinto ilgio (20cm tikslaus slankmačio neužteko, be to, geriau būtų mikrometras) ir įvairių storių reguliavimo šaibelės (kurių nežinia, kur gauti, turi servisai, turbūt iš Veho galima užsakyti). Neteisingai sureguliavus tarpą, guolių tarnavimas vietoj standartinio originalių berods apie 120kkm gali nukristi ir 5kk.
Reikalingą tarpelį C5tukui gal nurodys kas iš kolegų.
Aš pabandžiau sureguliuoti pats, dėjau pigius komplektus, viską dariau pagal instrukciją. Anot Alvydo (jei žinot tokį Citroen meistrą palei Kauno apylinkes), bus blogai ir greit iširs. Nes dėjau tuos komplektus, kurie anot jo, net nesireguliuoja. Kodėl ir kaip nesireguliuoja, jis man nepasakė, pats nesupratau. Anot jo, sudėjus tiesiog originalias gamykloj sudėtas šaibas (nereguliuojant) visai normaliai irgi laiko. Mano atveju, šaibų ten jau neradau ir pakeitus guolius ir kitas komplektų dalis naujomis ir viską teisingai supresavus tarpelis vienai šakei buvo kaip tik, kitai per mažas, tad turėjau šiek tiek lengvai pašveisti vieną tokią guolį prispaudžiančią detalę. Nežinau, kaip laikys, mašina atsistos ant ratų mėnesio bėgyje. Tiesa, tai BX, bet sistemos iš esmės skiriasi turbūt tik matmenimis.
Komplektai eina tokie, tik čia matyt prastokos kokybės, originalūs berods po 200-400lt. Bet šitie irgi kažkiek turetų laikyti
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1517820618