WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 18 2025, 13:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 06 2011, 15:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ruošiuos pajunginėt kablio rozetę. Sena buvo tiek pripuvus, kad tiesiog visus laidus teko nukirpt be gailesčio. Ieškau, kur kas jungiasi.
Tradicinė 7 kontaktų jungtis, kemperio netampysiu. Ir visur labai didelė paniava su tais pajungimais, tai visiškai skiriasi kontaktų išdėstymas, tai tiesiog neaišku, kur ir kurie tie kontaktai. Radau va tokį, pakankamai aiškų http://www.motorcycle.co.uk/Reference-m ... codes.aspx
Ar jis teisingas ir kurį čia pusė? Kištuko ar rozetės?

Beje, ar šiais laikais vis dar būtina, kad priekabai posūkiui mirksint mirksėtų ir lemputė salone? Ar čia tik vokiečiuose gal to reikėjo, nes toks dalykas būna su iš Vokietijos parėjusiomis mašinomis. Pas mane ten buvo pridirbta visokių nesąmonių, buvo laidas po dungu pravestas (pliusiniais), tai visus laidus iš po dugno amputavau ir ruošiuos jungti tiesiog nuo galinių lempų pravodkės. Varant mašinos TA, tos rozetės netikrina. Varant priekabos TA, tikrina priekabą, tai teoriškai ne Lietuvai.
Seniau dar žiguliuose būdavo prie rozetės mygtukas, kur atjungdavo galines lempas, prijungus priekabą. Bet čia įtariu dėl relių/jungiklių nepakankamumo labiau nei dėl reikalavimų ar patogumo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 06 2011, 20:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Dabar TA tikrina ir rozetes ir pajungima (bent man xsarai), netikiu, jog Kaune kitaip, nors ka gali zinoti.... Posukio lempute skydelyje privalo veikti su priekabos atatinkama lempute, kaip ir sviesos. Apie zigulius pamirsk, praejes techninis etapas, dabar kitaip. Su tais laidais nuo lempu atsargiai, nes daznai gaunama nuo buferio ir posparniu dregme pridarys bajeriu - dalinai esu susidures ir aprases "Fokusai su elektra", taip kad nesposink.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 06 2011, 20:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Ruošiuos pajunginėt kablio rozetę. Sena buvo tiek pripuvus, kad tiesiog visus laidus teko nukirpt be gailesčio. Ieškau, kur kas jungiasi.
Tradicinė 7 kontaktų jungtis, kemperio netampysiu. Ir visur labai didelė paniava su tais pajungimais, tai visiškai skiriasi kontaktų išdėstymas, tai tiesiog neaišku, kur ir kurie tie kontaktai. Radau va tokį, pakankamai aiškų http://www.motorcycle.co.uk/Reference-m ... codes.aspx
Ar jis teisingas ir kurį čia pusė? Kištuko ar rozetės?

O koks skirtumas - vis tiek laidai kistuke ir rozeteje turi sutapti, priesingu atveju tau nieko nesijungs.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 06 2011, 23:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Yra skirtumas. Čia juk ne 220 rozetė, kad vistiek teka srovė į abi puses. Sujungus rozetę pagal kištuko atvaizdą, bus atvirkščiai kontaktai, nei reik. Kitaip sakant, kad tiktų viens į kitą, turi būt rozetė ir kištukas veidrodinio vaizdo, kad pasukus įkišimo kryptimi sutaptų.

Pamenu, ant vienos rozetės dangtelio blogosios pusės esu radęs tuos kontaktų pavadinimus surašytus. Gal taip pas ką yra?

Dėl pajungimo nuo galinių lempų, tai ten viskas aišku ir tvarkoj. Dar iš Vokietijos ji parėjo taip, kad laidai pravesti nuo tarpinio laido tarp kairės ir dešinės lempų. Pajungta tais užmaunamais ir užspaudžiamais jungtukais, jei žinot. Tada laidai išmesti žemyn per bagažinės gale esantį vieną kamštuką (jame išpjauta skylutė) ir užhermetinta kažkokia mastika. Na, aš kolkas dar nesiruošiu nieko tampyti, išskyrus dviračių laikiklį, tai dar žiūrėsim su tais laidais. Jei neužteks laido išsiaiškint, ten rozetės per TA nebus, o laidai gulės salone po kilimu.
Peržiūrėjau šiandien tą po dugnu kabėjusį laidą. Juo buvo paprasčiausiai atvesta +12V per saugiklį nuo akumuliatoriaus. Matyt, vokietis tampė kemperį ir reikėjo maitinimo. Pajungta matyt buvo prie kontakto NR.2. Naujuose dokumentuose jis minimas kaip rūko žibintams. Senesniuose, kaip laisvas. Vadinas, pajungė, ką reikėjo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 07 2011, 09:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Na internetas kaip ir susitaria dėl tokio išdėstymo:
Paveikslėlis
Ir mano supratimu čia yra mašinos rozetė:
Paveikslėlis
Ant rozetės nėra surašyti kontaktų numeriai?
O čia jei neapsiriko piešdami:
Paveikslėlis
Toks kištukas kaip tik į aukščiau nupieštą rozetę pagal kontaktų išdėstymą.
Ir dar, jei nesupainiosi rozetės viršaus su apačia, pinai gi skirtingi: yra ir mamyčių ir tėvelių.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 07 2011, 11:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
assembled teisingai nurode tas rozetes - butent mano xsaroj dabar stovi Normal Socket - as ir ant dangtelio vidines puses yra zymos su raidem, nes gaminta Vokietijoje. Manau, jog taip ir turi buti, jei auto is Europos, nors teko matyti ir savadarbiu, dar tarybiniu, kuriose galas zino kaip ir kas ten pajungta...

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 08 2011, 06:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Na va, per naktį suveždiojau visą galinę pakabą ir hidrauliką. Užvedžiau, pakilo. Reik orint galinius stabžius, niekas nebėga. Šiaip taip kilnojant leidžiant, maigant pedalą ir sukiojant vairą tas slėgis ten atsirado ir nuorinta. Galvoju išvažiuosiu iš garažo pramankštint galinį aukščio reguliatorių su korektorium, bo sabakos ko tais stringa ar kas, niekaip aukščio nesugaudau. Įdomiausia, kad nusimušė ir priekio aukštis, nors ten net liesta nebuvo. Dabar dedi žemiausią, krenta, jei statai normal, iškart kyla iki max.
O važiuojant iš garažo dėl stataus borto ir besisukiojimo gesau, suku raktą, jokių garsų iš starterio, relė spragsi ir tiek. Tikrinu akumą, rodo 12,8V, kaip ir liuks. Laidai prie akumo labai užkaitę, pasukioju, užveržiu, nieko nepadeda. Paskambino mama ir pradėjo grasint isterijom, ko jos sūnus pernakt garaže sėdi ir greit miegot, nes ateis ir viską išdaužys ir t.t. toliau jau telefonas kišenėj buvo :D Tai va taip ir palikau, pusiau garaže, tik stumtelėjau, kad neužsėstų dugnu ant užvažiavimo kanto. Reiks eit žiūrėt bandyt akumą kitą dėt, tikiuos bet kas, tik ne starteris. Jau rimtų darbų su ta linkme nesinori. O ir perrinktas buvo, sutepta viskas gražu, anglys ne pirmos jaunystės, bet dar drąsiai ir ilgam.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 08 2011, 08:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Paciam daznai taip nesikuria, nesvarbu, ar silta ar salta? Paziurek dar plona viena laida, einanti i starteri, regis, prie reles - jis turi uzsimaut ant plokscios kaip po fiskes - gali buti prastas kontaktas. Pajunginejus ji, kuresi be problemu kuri laika...Sankaba atsargiai reguliuok trosu. Jei gerai sudeta ir pirstas normalus - stos vieton. Akumas taip pat svarbu, nors jei pakrautas ir salta kuria dar, kazkiek laikys dabar, bet ziemai - ne. Aukscio reguliavimo rankeneles padetis neuzfiksuota, tad ir sokineja kaip nori.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 08 2011, 09:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
bardakasbx rašė:
Paciam daznai taip nesikuria, nesvarbu, ar silta ar salta? Paziurek dar plona viena laida, einanti i starteri, regis, prie reles - jis turi uzsimaut ant plokscios kaip po fiskes - gali buti prastas kontaktas. Pajunginejus ji, kuresi be problemu kuri laika...Sankaba atsargiai reguliuok trosu. Jei gerai sudeta ir pirstas normalus - stos vieton. Akumas taip pat svarbu, nors jei pakrautas ir salta kuria dar, kazkiek laikys dabar, bet ziemai - ne. Aukscio reguliavimo rankeneles padetis neuzfiksuota, tad ir sokineja kaip nori.

Ne, tame ir reikalas, kad pirmą kartą tokie kazusai su starteriu. Buvo viskas tvarkoj 7 metus, tai jį perrinkinėjau grynai profilaktiškai, kai nuardyta po kapotu buvo ir lengva prieiti.
Kaip suprasti, kad neužfiksuota rankenėlės padėtis? Kaip ji fiksuojama?
Seniau, pamenu, kai galą sureguliavau tiesiog atleidęs tą stabilizatoriaus apkabą, tada su svirtele pastačiau reikalingą aukštį, apkabos pačios net nejudinau, bet užveržiau atgal ir atleidęs fiksuojantį varžtą sureguliavau, kad tas strypelis būtų per vidurį kvadratinės skylutės. Ir aukštis taip ir liko. Dabar darau taip pat, bet tą svirtelę labai daug reik lenkt, kad pradėtų kilt/leistis. Todėl nesigauna tiksliai pataikyt apkabos manau. Užveržiu, pajudinu mašiną (tipo užlipu ant buferio), pradeda kilti atgal į darbinę padėtį, bet pakyla beveik iki max. Visi varžtai prie galo užveržti, rankenėlė salone užkabinta už kabliuko. Kur ten dar kas fiksuojasi? :)
O minkštumas, kai aukštį gerą pastatau, rankom vos ne iki atboinikų mygias :o

Dėl sankabos nieko nesupratau. Su ja viskas gerai, turbūt ką netaip supratot. Kažkada ne taip seniai buvo keista. Dabar lyg žemokai kabina, reiktų paveržta trosą, bet ten kažkoks per ilgas įdėtas gal, kad papildomą veržlė užsukta ir iki galo susukta. O gal dalių pamesta kokia tarpinė guma ar pan. Kolkas gaila laiko taisyt šitam kolchozui, tai spręsiu vėliau, esu jau gana įpratęs prie žemų sankabų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 08 2011, 12:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Nemoku isaiskint, del rankeneles ir aukscio neatitikimo skambtelek Proffanui, jis isaiskins geriau - atsikales siame dalyke, be to ir vietoje, Kaune. Jei kartosis vel neuzvedimai, itariu ir spyneles kontaktu grupe... :roll: Tas dalykas ir mane vare is proto :x

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 08 2011, 12:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Įdėjau kitą akumą, pradžioj buvo "fau" garsas, bet paskui prasuko ir lengvai užsikūrė. Įdėjau atgal aną, lygiai tas pats, tik jau pabandė biškį pajudint variklį. Vadinas, nusėdo. Aš jau jį įdėjau pusiau pakrautą užvedimui, nes buvo truputį vargintas žaidžiant su ZXo užvedimais, bet paskui stovėjo ant laisvų apsukų gal 2h, kol viską sureguliavau ir surinkau, aptikrinau. Krovimą ir ant laisvų rodo 14,2, turėtų būt ledas. Nesuprantu, kas čia. Gal pats akumas trumpina, ar yra būdas tam patikrinti moment rėžimu, be palikimo ilgam pakrovus?
Tiesa, dėl ko dar sunerimau, kad pajungiant klemas ganėtinai kibirkščiuoja. Pamatavau, 50mA. Daugokai, vienok, signalizacijos tai nėra. Lieka laikrodis, grotuvas ir infrared'as budėjimo rėžimu. Reiks pažaist su saugikliais. Užsisakiau dalių priekiui, ką keisiu, ką ne, anksčiau ar vėliau vistiek teks: sailentai, pusašių salnykai, granatų gumos su tepalu, apatinės variklio pagalvės įvorė, vairo guminė jungtis, kolonėlės gumos.... Dar reiks pažiūrėt vairo traukes ir antgalius, bo man iš rankos nelabai jaučiasi, kai ant žemės stovi.

Dar pasigirsiu: 14 hidraulinių sujungimų gale ir visi sandarūs. Tokius vamzdelius sujunginėjau pirmą kartą 8)

Bandysiu pats tvarkytis.
Ačiū jums, žmonės, už moralinę ir patarimų pagalbą :) Šeimoj ir tarp draugų nėra ko paklaust.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 08 2011, 13:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tiesa, dar uzmirsau - jungiant akuma reikia ziureti klemu jungimo eile. Man BX dyzel. buvo taip: idedi akuma, jungi - klema, po to + . Atjungimas analogiskai : +, paskui - . , tada signalizacija ar centrinis nesikaprizino.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 08 2011, 14:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
bardakasbx rašė:
tiesa, dar uzmirsau - jungiant akuma reikia ziureti klemu jungimo eile. Man BX dyzel. buvo taip: idedi akuma, jungi - klema, po to + . Atjungimas analogiskai : +, paskui - . , tada signalizacija ar centrinis nesikaprizino.
Ale vot xsaroj - tai viskas atvirksciai...vat taip tai... :roll: :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 08 2011, 14:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Na pas mane signalizacijos nėra. Ir centrinis buvo tik paprastas raktu rakinamas. Dabar įdėjau original BX sistema, pultelis su << ženklu. Ten viskas paprasta ir reikia tik + ir -, tai ta prijungimo tvarka ten svarbi kaip ožiui karvė.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 08 2011, 15:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Tas dvi valandas dirbant neatkreipei dėmesio į akūmo apačią ar kartais nešyla? Seno akūmo plokštelės gali būti pabirėję į apačią ir trumpina. Kažkur Kaune žinau akūmus pardavinėja išbrokuotus ir naudotus, bet gerus. Ten jie gali ir rimtai patikrinti, kiek girdėjau. Gal užvesiu ant kelio...

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007