WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 01:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 10 11 12 13 14 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 17 2011, 07:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Deja, sedynes buvo vientisos, tik atlenkiamos. Ir taip nemaza kubatura susidaro, bet rimta, kampuota daikta vezti su universalu patogiau. Butent tai ir buvo checbeko trukumas (bent man) - kebulo konstrukcinis sprendimas nepatogus gabenti pvz. dezes ar panasiai. Sedynes turi tikti pagal ideja, tik tvirtinimo ju taskai kazkiek gali skirtis - reikia tiksliau pasimatuoti. is akies dar nieko tas neduoda - pradedi tvirtinti, ir ziu - kazkiek nesutampa...Buvo man taip su priekinemis, is RD i RE...Sviesas, jei aukstokos, gali paprasyti - vietoje pareguliuos, ne problema. Varikli gali nuvalyti su sluoste, svarbu, nebutu sviezio tepalo ir jo lasu.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 17 2011, 09:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 27 2010, 10:40
Pranešimai: 221
Miestas: Anykščiai
pas mane tai skelta sedinė :roll:
visiškai taip pat kaip xsaroje (bent jau pirmose, kur nusėda per nakti) ar e34 bmw. (atsilenkia arba ten kur viena vieta, arba kur pusantros )

_________________
GOLF MK2 '88 -sold
GOLF MK2 '87 -sold
AUDI 80 '82


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 17 2011, 10:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Pinkis rašė:
pas mane tai skelta sedinė :roll:
visiškai taip pat kaip xsaroje (bent jau pirmose, kur nusėda per nakti) ar e34 bmw. (atsilenkia arba ten kur viena vieta, arba kur pusantros )

Man detaliau paaiskink, kokia tai Xsara I, kuri nuseda per nakti ? :shock: :roll: Kad Xsantijos su hidraulika, tai taip, bet kad Xsara ir dar ne bet kokia, bet I ...+ nuseda per nakti... 8) :wink: Idomiai cia, idomiai...

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 17 2011, 10:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Matot, bardakai, tas variklis tai apšiktas kaip reikiant. Ir labiau ne variklis, kur reliai tik seno tepalo likučiai, bet traversas. Ten du metus varvėjo LHM iš vairo kolonėlės ir turbūt iš to pačio korektoriaus. Jau sakiau. Vairo kolonėlę atkasinėjau kastuvėliais ir atsuktuvais iš po žemių sluoksnio. Ir visa tai buvo šlapia ir varvanti masė. Visos neišvalysi, labai daug liko. Proffanas sakė: būtinai nusiplauk, nes tikrai nieko nebus. O vakar kai prakiuro korektorius, viskas ten pasidengė šviežiu skysčiu. Jį kiek priėjau per vamzdelių ir šlangų krūvas, pavaliau ir surizikavau.

Ir...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Maždaug tokia buvo mano veido išraiška. O kontrolieriaus žodžiai klijuojant lipduką buvo maždaug tokie: Jau šitą kai pamačiau, tai atrodė, kad STOPŪDOVAI nepraeis :) Dau tu čia sukišęs...

Lempos kiek per aukštai švietė. Pagal mano skaičiavimus taip ir turėjo būti, nes pagal tangentą išsivedžiau ir buvo apie pusė laipsnio pagal tuos matavimus iš lapo, bet tikėjau, kad kažką ne taip suprantu apie tą -1,5proc reikalavimą. Pasirodo, lygiai -0,5 ir buvo. Arba jis taip pareguliavo, bet sakė viršutinė riba. Vadinas, šviesų daugiau servise reguliuot nebereiks, EKO konteineris maximos aikštelėj ir ruletė puikiai tinka, tik reik keliais cm daugiau leist

Dėl tepalo tai paprastą prasisunkimą pažymėjo ir supratau, kad tai nuolaida. Bet lašas nei vienas nenukrito ir nesusikaupė.

Važiuoklėj nei vieno minėtino klibesio, stabdžiai priekis 2,3/2,2, galas 1,6/1,8, rankinis 1,8/2,1, dūmingumas keturis kartus mažiau normos. Tiesiog SUPER :)

Dar nepatiko galinė arka be plastmasės, atseit aštrus kampas skardos. Bet bičas pasiklausė pas vyresnį ir jam atsakė: čia tai ***nia.



Kraunamės daiktus ir iki vakaro išvažiuojam, palinkėkit hidrosėkmės, kitkuo jau pasitikiu, nes prasukau daugiau kaip 150km. :labas:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 17 2011, 12:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
:labas: tai sveikinu pabaigus krapstymosi maratona ir gero kelioninio siubavimo su linksmu lingavimu :appl: :)

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 17 2011, 13:09 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
1,5 % šviesoms reiškia aukščio santykį su nuotoliu :)
O jei lietuviškai - tai per 10 metrų šviesos spindulys turi nusileisti 15 centimetrų.
Pamatuoji, kokiame aukštyje spindulys prie faros, ir pamatuoji už dešimt metrų - turi būti 15 centimetrų žemiau.
P.S. Per penkis metrus spindulys turi nusileisti 7,5 cm ;)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 17 2011, 13:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Ar ne pats šiandien praskriejai iš Pašilės g. į Taikos pr. 10:58? :)

Kas dėl reostato, tai per fiziką aiškino teisingai, bet yra dar vienas niuansas: reostato varžos priklausomybė nuo padėties gali būti ne tik tiesinė, o ir logaritminė ir tada jau yra skirtumas kur pradžia:
Paveikslėlis

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 17 2011, 16:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kogero pats, nes apie 10:55 išvažiavau iš TA stoties Chemijos gatvėj :)
Aišku, dėl to reostato tuomet nesiginčysiu, o tik pabandysiu sukeist laidus :D
Ačiū už sveikinimus

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 17 2011, 17:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Tadas1991, padaryk savo beikso fotkiu siektiek po kapotu, is apacios,salono,isores,idomu butu paziuret ka ten sulipdei per tiek laiko, nors bendrai paemus galeciau ir pats kada prasukt kur tas citras stovi ir apziuret,vistik atostogauju :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 17 2011, 18:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Foto būtinai padarysiu ir kažkiek jų yra, bet vis neprisiruošiu sukelt. Būtinai tai padarysiu grįžęs. Čia vis prabėgdamas žvilgteliu, išvykstam už kelių valandų. Nieko ypatinga nedaryta, kas labai ten matytųsi. Tik sutaisyta ir prikelta iš numirusių ar bent profilaktiškai daugelis dalių. Išoriškai nieko nesiskiria nuo pavargusio BXo, nebent dažytas galinis tiltas ir smaluotas kėbulo galas, bet važiuoja truputį geriau ir beveik viskas iš papildomos įrangos nestringa ir veikia, ne kaip senose priežiūros nemačiusiose auto. Bent kolkas :)
Kitą vasarą bandysiu sudalyvauti DSe, ten dar atvažiuoja nors kiek BXų? Būtų apie ką su kolegom pabendraut, apie vamzdelių prisukinėjimą apsikabinus traversą abiem rankom ir rankų grūdimą per jėgą iš mėsos minkštumo eigos, kad pavyktų pasiekti, ką reikia :D
Ir čia 1989 metai, būtų įdomu pačiupinėt kažką naujo, kaip ten reikaliukai. Tiesa, teko apžiūrinėti pikasiką, tvarkiau jam duslių. Bandžiau patikrinti generatoriaus diržo visus guolius, bet kai šiaip taip pavyko tą diržą iš apačios paliesti pirštu, pasakiau kolegai, kad nespėsiu nė nusiardyt, kai jam jau reiks važiuot.
Įdomūs tie BX, prie pečiuko keitimui priėjimas gal 10 samariezų ir ištraukti bardačioką. Kai tuo pačiu kažką važiuoklėj darant kartais tenka tikrai rankas ir įrankius palankstyt palaužyt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 17 2011, 18:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
siaip noreciau su tvarkinga bx pakaba pralekt nes dar neteko,ido visai butu :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 23 2011, 02:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Sveiki iš Norvegijos. Jau 1700km ir kolkas dar viskas gerai, BX rieda puikiai :) Netrukus išbandysim kalnuose. Truputį nerimauju dėl plonokų priekinių diskų ir tėvas grąsino dėl šaltų orų ir senučių padangų blogo derinio, bet manau viskas bus gerai :) Dėžė truputį barška, bet tai jau seniai ir dar nuo Lietuvos ir kažkiek metų prieš tai, tad dar labai neimu į galvą. Retkarčiais pacypsi kairio galinio rato stabžiai, tenka spustelti pedalą, kad nustotų. Šiandien pradėjo girgžėti sankabos pedalas, rytoj ieškosiu, kaip sutepti, nes ėda nervus. Nusimovė vairo kolonėlės guma ir labai gaila neseniai perrinktos kolonėlės. Teko važiuoti ir per liūtį ir per puresnius paviršius, ten bus nekas, bet nebuvo kaip ant kelio sutvarkyt. Šiandien nusipirkau chamutų Biltemoj ir bandysiu ryt čia, šitų namų, kur gyvena tėvas, kieme, išsikėlęs į max susitvarkyt, gal dar išgelbėsiu liniuotę tiesiog taip.
Daugiau jokų gedimų ir trūkumų. Galo aukštis nekažką, bet jau pramokau susitvarkyt, o pravažiavus kažkiek km pats atsistoja kur reikia. Ir dėl to iškart pasidarė per aukštai šviesos. Naktį trasose dažnai mirksi, reik pasireguliuot prie progos.

Kuro sąnaudos, tikėkit netikėkit, bet mano skaičiavimais nesiekia 5.5litro. Čia skaičiavau pagal 1500km ir apie 80l rusiško dyzelio. Pilnas bakas 66l + 20l kanė ir važiuota iki lemputės pilno įsišvietimo, tai nezinau, kiek ten rezervas, bet manau apie 5-6l. Ir trasose važiuoju 100-110, o ne 80. Ir tikrai ties sankryžom nestabdau, o važiuoju su srautu. Kartais, kai yra dėl ko, ir kokį durnelį palieku juodų dūmų šleife, kai trečiu bėgiu ir iki 100. Bet čia keli kartai. Taip pat teko ir kelis simtus km pravaziuot ir 120-130mkh. Ant stogo bagažinė-dėžė su savadarbiais keturkampiais skersiniais ir ragais. Neumann Whale 150, neatrodo stebuklingai aerodinamiska, nuo 80kmh yra švilpesių.

Tiesa, varikliuko trauka biškį man keistoka. Iš praktikos, kad dyzeliai kažkaip mažesnėm apsukom visai neblogai traukdavo, o čia dabar vaziuojant 3 pavara 30-40 arba 4ta - 50-60 ir staigiai paspaudus pedalą bėgėjasi labai prastai. Perlipus 2000 apsisukimų ribą, trauka pasidaro superinė, tik spėk gaudyti apsukas ir kilometrus, sukasi ratai vietoj, aišku nes pradeda normaliai pūsti turbina. Bet ar ji neturėtų veikti anksčiau? Ar gal čia tas variklis toks glušas jau ar pavargęs? Seniau lyg geriau traukdavo. Bet aš tada nevairuodavau, tai negaliu pasakyt. Kaip ir pvz 60kmh į nestatų kalną, 4 pavara dar dar, bet jei atvažiuoji penkta, tai jau gali spaust kiek nori, greitis nepadidės. Tada dažnai net nukrenta ir tenka įmetus trečią, gerai įsukt turbiną ir tada jau lipa. O gal čia tiesiog bėgiai ilgoki? Šiaip 5 begis - 100kmh - 2.4k obr.

Tiesa, tik pravažiavę Pasvalį apturėjom kontaktą su kiškiu. Kvailiukas iššoko gal 5-10m prieš nosį. Mergaitė šalia spėjo tik spygtelti ir BUM. Net jei ir būčiau spėjęs išsukti ar pristabdyti, būtų palindęs po fūra. Kažin ar liko gyvas, bet telydi jį Dievas. O man palūžo truputį buferis ir išsitaškė buvusio halogeno dangtelis. Tai ten viskas gražiai ir tvirtai apklijuota lipnia juosta, kad netabaluotų. Pradžioj buvau susinervinęs, bet paskui teko apsidžiaugti, kai pamačiau, kad kontaktas buvo toje vietoje, kurios visai netoli eina keli slėginiai hidrovamzdeliai. Jie liko nepaliesti, reiškia pasisekė.

Norėjau įdėt nuotraukų, bet susizgribau, kad neturiu kaip prijungti, nes įranga liko pačioje mašinoje, o pats keliauju miegot, rytoj vėl bent keli šimtai km nuvažiuot. Kartą jau žadino už vairo...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 23 2011, 07:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
:wink: normaliai viskas su ta turbina - nori, kad vietoje, beveik stovint, ji paciam pustu is visos jegos? Ji suveikia, kai yra didesnes apsukos, greitis, tad viskas gerai. Kuro sanaudos normalios, taip turi buti. Del disku nepergyvenk, nesutruks - man ne tokius kruvius kazkada Skandinavijoje laike. O del gyviu, papuolanciu po ratais, tai nerimaut siek tiek verta - ne juokas, kai palys po apacia... Saugokis ir sekmingo kelio :labas:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 23 2011, 08:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Laimingo kelio :labas: :appl:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 25 2011, 00:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
10km kilimas į kalną ir tiek pat laipsnių įkalnė. Vietom atrodo tikrai stačiau. Trecias begis ir drozimas 60-70, ketvirtas uzdusta, gyvates posukis, vel antras begis, iki dugno, pasieki 50, meti trecia. Pro sali ramiai pramauna Norvegas su nauja Toyota :D Idomu su tais kalnais. Variklis ne kiek neuzkaito, super. Po to leidziantis zemyn tas pats, tik jau stabdziais. Nusileidus kaladeles smirda, bet neperkaista, vadinas sutvarkyta gerai. Cia i viena virsune konkreciai pakilti - Gaustatoppen. Beje, butent ten virsunen kylant ar leidziantis sutikom daug masinu, bet su senom nelabai kas ten lenda, nors taip visokiu yra. Pralenke vienas w124 ir prasilenkėm su Volvo 850. Virsunej dar teko sutikt XMa ir Xantia, bet atvaziuot galima is kitos puses ne taip staciai, be gyvates. Iki jos gal 150-200km vien siauri vingiuoti kalnu keliai, apart miesteliu. Greitis 80-90, posukiai tokie, kad Lietuvoj jau visur butu zenklas raudonos-baltos rodykles, o ten sudeta tik ant rimciausiu, kur tenka mest greiti iki 50. I prieki sviesioj drasiai myniau, vietom ir iki 100 paspaust galima, paskui aisku vel stabdziai. O atgal kliuvo nakti, nes kopt virsun pradejom jau visai vakare, kad ir greitai gavosi, zemyn vos ne begom, kad spet iki juodos tamsos koju neissisukt. Susisildom, vaziuojam. Pradzioj 60, paskui ipratau ir jau vel 80-90 skrist galima, bet faros apsviecia iki sekancio kalnelio, tai kartais tik 10metru. Vaziuot galima, bet drasos reikia ir nuolat itampa, nors ir kuri laika smagu, kol nepadedi galvot ir kelis kartus vos sustabdai. Galvojau net miegas neprades imt, bet vistiek po 100km vaziavimo prasidejo kankyne su trumpais isvaziavimais pries eisma ir saves pagavimais, kad jau plauki, aciu Dievui viskas gerai. Kas idomiausia, kad tuos 80kmh mini tais posukiais, gale vos ne daiktai vartosi, padangos dar necypia, bet nedaug truksta - pramina norvegas pro sali kaip pro stovinti su kokiu subaru apyseniu. Jei diena, tai bandau del linksmumo vytis, bet jei posukius dar daugmaz galim kartu imti, tiesiojoj, tipo kur nestaigus posukiai, be sansu. Cia matyt ka duoda ipratimas ir vietos pazinojimas. As paprasciausiai bijau, kad paskui pries nenumatyta staigu posuki stabziai ir su parasiutu nebepades.
Galvojau, kad po placiosios Safrane, BXas bus gan nestabilus ir linkes virsti, bet posukiuose tikrai neblogai stovi, ka matyt duoda stori TD stabilizatoriai. Is vietos gerai duodant aisku galas krenta, bet manau, taip ir turetu buti.

Zodziu as patenkintas beveik visapusiskai, sauni masinyte. Siandien perlipom 2500km ir jau matau, kad gaunas daugiau nei planuoti 5k. Netycia per viena statoka gangfelta(taip praminem gulincius policinikus tuos placiuosius) per greit perlekiau jo nepamates, pradejo kartais priekyje tyliai kazkas barkstelti, bet lyg nieko rimto, turetu savaime praeiti. Siaip girdziu visus man nepatinkancius garsus ir kartais jaudiniuosi, nors tai buna tik grubaus asfalto uzesys arba skarbonkes bagazinej.

Ryt- Bergenas ir toliau kalnai, dar grazesni. Ir Tunelis 25km ilgio.

Gal kad zinot, kokios mazdaug kainos Svedija-Danija? Berods yra tilto ir tunelio derinys ar tai panasiai, bet vistiek bus apmokestinta, tai reik ziuret, kiek issitenkam ir ant kuro.
Kitas variantas, keltas i Vokietija, sake, kad pigu ir tik 3h, bet kiek daugmaz tas pigu yra, nezinau.
Atsarginis variantas - atgal pro ryga keltis. Bet taip labai neidomu ir daug kas matyta. Cia aisku as taip narsiai soku isbandyti Lenkijos kelius. Prakalbus apie juos zmones cia siulo visgi keltis per Ryga arba Talina. Arba bent lievu keltu ir brangiai i Klaipeda.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 10 11 12 13 14 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007