Sveiki, kadangi prie minus 10 žmona su C3 1,4HDI 2002 nebepavažiavo, duodant gazo dusta ir gesta masina (iš pradziu kaltinau degaline nes mat * dar nebuvo), bet prisiminiau kad kai prieš keturis metus nupirkom masina taip dar nekeitem kuro filto mat jis labai brangus pasirodė

.
Dabar atėjo laikas keisti, taigi išėmiau aš jį jis atrodo taip:

taigi nusprendžiau patikrinti ar tikrai jame bėda, taigi pasijamiau bulgarke ir viena sona truputį prapjoviau per ta vietą kur matėsi sulydytas korpusas. Po to uzkisau atsuktuva ir laužydamas atskyriau:


Radau ką ir tikėjausi rasti - daug marmalo ir vandens, kuris užšaldė filtrą:


http://s25.postimg.org/53xatjcqn/CAM00544.jpgFiltre radau kaip ir tokį pakaitinimo elementą, bet į jį fiske nebuvo pajungta, metesi fiske kazkur apacioje prie variklio, aš ją prieš tai seniau buvau radęs ir nesupratau kur ji turėjo jungtis, tai izoliavau ir pririšau ka nesitabaluotų, o šiandieną kai filtrą išėmiau supratau, kad ta fiške turi jungtis į tą pakaitinimo elementą. Taip suprantu tas elementas turi sildyti ateinanti į filtrą kurą, nes butent ateinantis kuras bėga tiesiai ant to elemento. Taip suprantu filtras dirbant varikliui turi būti šiltas (gal ir nebūtų buvę man tos bėdos jei būtų fiškė įjungta), bet neaišku ar tas elementas veikia, ir iš vis ar ta fiske paduoda srovę. Gal kas turite tokius pat automobilius galite patikrinti ar fiske įjungtą į filtro apačią ir ar filtras šyla? Fiškė dviejų kontaktų.







Ir dar šone radau trijų kontaktų daviklį ant kurio galo buvo du kaip tokie metaliukai, tai čia iškart supratau kad yra vandens daviklis, užsitrumpinus dviem metaliukam turėtų buūti signalas kad filtras pilnas vandens ir reiktų pašalinti per spec išleidimo varžtelį. Fiškė trijų laidų kišasi iš šono. Bet kazkodel niekur prietaisų skydelyje nera tokios lempikes kad rodytu filtre vandens, ar as ko nezinau? Ar ta fiske net neveikia.



Gal kas padiskutuos protingom mintim, gal kas ardė taip pat
