Na parašysiu ir aš savo įspūdžius po Tauriaus invazijos į mano 2,0HDI 80 kw.
Kad trauka padidėjo, tai jaučiasi akivaizdžiai. Turėjau proga su pažystamo Xantia 2,0HDI 80 kW, po to pavažiuoti

, 0 jam po savosios persėdus į mano

. Tai sakė palauks mano atsiliepimų apie kuro sąnaudas ir jeigu viskas gerai, tada skambins Tauriui.

Labiausiai džiugina galios diapazonas, kaip ir minėjo Taurius.
pvz. tikriausiai pastebėjot, kad šis variklis gerai važiuoja tik nuo 1700 RPM iki maždaug 3000 RPM. tai dabar gali spausti iki 5000 RPM ir nėra jokių traukos sumažėjimu.
Išbandyta:
1-a. pavara kaip buvo pradžioje tupa taip ir liko, tik nuo 2000 RPM jau įdomiau.
2-a. pavara be vargo 75km/h.
3- a. pavara iki 120 km/h
Toliau jau kitom pavarom nespaudžiau iki redline.
Maksimalaus greičio nei ankščiau nei dabar nebandžiau, bet neabejoju, kad bus didesnis.
Iš karto po modifikacijų gatvėje teko palenktyniauti su mitsubishi galant 2,5l. V6. (120kW), tai iki 150km/h (4-a pavara) ėjo lygiai toliau nebuvo jau kur lėkti.

(Minsko plentas)
Kuro sąnaudų dar nepatikrinau, bet kažkokio skirtumo tikrai nepajutau, nors tuos naujuosius arklius dar pavaikau

Ačiū Tauriui už kvalifikuotą darbą ir išsamų savo darbo paaiškinimą.
Jeigu bus dar kokių naujų įspūdžių, būtinai parašysiu.