"ASX sukurtas pagal 345 mm ilgesnio „Outlander“ platformą ir iš šio modelio perėmė apie 70 proc. komponentų. Lyginant su vyresniuoju „broliu“, mažasis „Mitsubishi“ visureigis išsiskiria trumpesniu variklio skyriumi ir jis neturi trečiosios sėdynių eilės, kuo gali pasigirti „Outlander“.
Šie modeliai atrodo ne tik labai panašiai ir dalijasi ne tik ta ta pačia platforma, tačiau turi ir tokią pat 2,67 m važiuoklės bazę, stabdžių sistemą, pakabą, AWC („Electronically Controlled 4 Wheel Drive“) sistemą, tad galite pagalvoti, kam reikės didesnio ir bent 20 tūkst. Lt brangesnio „Outlander“?
Gamintojai teigia, kad ASX yra sukurtas pirkėjams, kuriems reikia tarpinio varianto tarp smagiai važiuojančio „Lancer Sportback“ ir padidintu pravažumu išsiskiriančio „Outlander“.
ASX turės „brolius“ iš Prancūzijos
Naujasis „Mitsubishi ASX“ Lietuvoje kainuoja nuo 55,7 Lt, t.y. beveik 3 tūkst. Lt mažiau už itin populiarų SUV klasės atstovą „Nissan Qashqai“. Standartinę automobilio įrangą „Inform“ sudaro radijo CD grotuvas su MP3 funkcija, oro kondicionierius, 7 saugos oro pagalvės, aktyvi stabilumo kontrolės bei praslydimo kontrolės sistema ir kt. įranga.
Nors ASX dar tik žengia pirmuosius žingsnius siekdamas įtikti vairuotojams, panašu, kad jo sėkme tiki ne tik „Mitsubishi“, bet ir PSA koncernas, jungiantis „Peugeot“ ir „Citroën“ markes. Prancūzai jau paskelbė, kad gamins du naujus kompaktiškus SUV visureigius pagal naująjį „Mitsubishi“ visureigį.
Naujieji „Citroën“ ir „Peugeot“ penkiaviečiai SUV visureigiai pasirodys kitąmet. Teigiama, kad prancūziški visureigiai iš „japono“ perims daugelį techninių komponentų, tačiau pasižymės išskirtiniais dizaino akcentais. 2007 m. pasirodę „Peugeot 4007“ ir „Citroën C-Crosser“ sukurti pagal kitą „Mitsubishi“ SUV visureigį „Outlander“. "
Kiek suprantu DS5 bus ne ant ASX bazes, lygtai siauresnis, bet neesu tikras. Bet kokiu atveju panasu kad tai bus auto "istroskusiems" 