WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 23 2011, 18:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 23 2011, 18:05
Pranešimai: 23
Sveiki,
Nusipirkau picasą (2001 m.) 2 litrinį dyzelį ir po kiek laiko atradau mistinį gedimą.
Kuriasi puikiai, važiuoja lyg ir gerai, bet sušilus varikliui ir pavažiavus virš 50 kilų beveik visada apsipila juodais dūmais ir dingsta trauka. Sustoji palauki truputuką (na iki 5 min.) ir vėl viskas veikia gražiai važiuoja, lyg ir traukia.
Kas galėtų būti?
Filtrai visi pakeisti, prijungus prie kompo jokių klaidų ar gedimų nerodo. JOkių gedimų lemputės nedega.
Tai gal kas turit kokių idėjų kas negerai?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 23 2011, 19:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 30 2011, 12:54
Pranešimai: 23
O kai dumija ir nebetraukia , reikia visada laukti 5 min ar isjungus mase ir vel uzvedus nepasitaiso?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 23 2011, 20:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 23 2011, 18:05
Pranešimai: 23
nembuski rašė:
O kai dumija ir nebetraukia , reikia visada laukti 5 min ar isjungus mase ir vel uzvedus nepasitaiso?


Na nežinau, niekada nejungiau masės. Pradžioj iš viso užteko išjungti variklį ir iškart vėl užvedus viskas veikia gerai. Dabar gi išjungus ir iš karto užvedus visitek tas pats, šiek tiek palaukus susitvarko. Masės atjungimas gali pareikalauti ilgesnio laiko nei kad palaukimas.
O kas grybą pjautų, jeigu masės atjungimas padėtų?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2011, 07:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 30 2011, 12:54
Pranešimai: 23
neveikia rašė:
nembuski rašė:
O kai dumija ir nebetraukia , reikia visada laukti 5 min ar isjungus mase ir vel uzvedus nepasitaiso?


Na nežinau, niekada nejungiau masės. Pradžioj iš viso užteko išjungti variklį ir iškart vėl užvedus viskas veikia gerai. Dabar gi išjungus ir iš karto užvedus visitek tas pats, šiek tiek palaukus susitvarko. Masės atjungimas gali pareikalauti ilgesnio laiko nei kad palaukimas.
O kas grybą pjautų, jeigu masės atjungimas padėtų?

nezinau kaip pas tave pas mane panasiai buvo tai stovi toks vozhtuvelis priesh turbina atjunge man nuo jo slangele ir uzhglusino ir viskas puikiai dabar.bet tai pas mane c5 gali but ir kas kita, nes cia tik mano nuomone kad galetu galbuti taip.kokiam mieste esi?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2011, 09:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 23 2011, 18:05
Pranešimai: 23
nembuski rašė:
neveikia rašė:
nembuski rašė:
O kai dumija ir nebetraukia , reikia visada laukti 5 min ar isjungus mase ir vel uzvedus nepasitaiso?


Na nežinau, niekada nejungiau masės. Pradžioj iš viso užteko išjungti variklį ir iškart vėl užvedus viskas veikia gerai. Dabar gi išjungus ir iš karto užvedus visitek tas pats, šiek tiek palaukus susitvarko. Masės atjungimas gali pareikalauti ilgesnio laiko nei kad palaukimas.
O kas grybą pjautų, jeigu masės atjungimas padėtų?

nezinau kaip pas tave pas mane panasiai buvo tai stovi toks vozhtuvelis priesh turbina atjunge man nuo jo slangele ir uzhglusino ir viskas puikiai dabar.bet tai pas mane c5 gali but ir kas kita, nes cia tik mano nuomone kad galetu galbuti taip.kokiam mieste esi?


O ką tas vožtuvėlis daro? Sprendimas, spėju, toks nestandartinis.... Norėtūsi susitvarkyti neburiant ką nors, bet keičianti tikėtinai blogas detales naujomis....
Miestas Vilnius.

Turiu baisiai nekokios patirties su servisų remontais, kai keičiama belenkas nesigilinnat į priežastį... kol pirštu neparodai nieko nesutvarko.... Tiesa citirnos iki šiol neturėjau, su besispecializuojančiai jų remonte bendrauti neteko.
Na minčių daugiau nėra. kogero reiks laukti kol paprogresuos, nes dabar į servisą nuvažiavęs net negaliu parodyti, kas blogai mašinai.... :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2011, 09:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Na, jei akivaizdžiai dūmija ir netraukia tai vienareikšmiškai kažkas su oro padavimu. Jei pas tave yra interkūleris, pasižiūrėk šlangas. Užkūrus atsidaryk kapotą, tegul kas nors pagazuoja paklausyk ar kur nešvilpia oras. Jei būtų problemos su vakuumu, tai pradėtų netraukti nuo didesnių apsukų ir dūmintų nebūtinai ir gal nelabai. Žodžiu reiktų žiūrėti tarpą tarp turbinos ir įsiurbimo kolektoriaus.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2011, 09:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 23 2011, 18:05
Pranešimai: 23
Pukas rašė:
Na, jei akivaizdžiai dūmija ir netraukia tai vienareikšmiškai kažkas su oro padavimu. Jei pas tave yra interkūleris, pasižiūrėk šlangas. Užkūrus atsidaryk kapotą, tegul kas nors pagazuoja paklausyk ar kur nešvilpia oras. Jei būtų problemos su vakuumu, tai pradėtų netraukti nuo didesnių apsukų ir dūmintų nebūtinai ir gal nelabai. Žodžiu reiktų žiūrėti tarpą tarp turbinos ir įsiurbimo kolektoriaus.


Na motoras ten paprastas. Picsas 2001 m. ėjo su vienu 2 litrų 66 kw motoru be jokių interkulerių. Reiks paklausyti.
Šiandien pasižiūrėjau ryte, kad ir šaltas motoras kartais praranda trauką. Važiuoji važiuoji ir opa jau lėtėja mašina, duodi gazo, vėl viskas gerai. Dūminimo tuo metu nepastebėjau.
O beje kalbant apie vakuumą čia normalu, kad pastovėjus kokias 8 valandas mašinai stabdį reik spausti iš esmės (t.y. smarkiai, kaip kad nebūtų stiprintuvo), užsivedus, viskas gerai.
Kogero reik taupyti babkes ir krapštytis į servisą....


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2011, 10:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Ėjo tie Picasai ir 80 kW. Dėl stabdžių tai lyg ir normalu. Bet jei kažkur vakuumo šlangelės leidžia, tais bus problemų ir su traukimu ir stabdžiais. Sunku kažką aiškiai nupasakot, bet pasiklausyk ar nešvilpia oras ir paeržiūrėk vakuumo šlangeles. Nenustebk, jos ten be jokių "chamutų", jų ten ir nereikia, svarbu nebūtų kiauros.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2011, 11:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 23 2011, 18:05
Pranešimai: 23
Pukas rašė:
Ėjo tie Picasai ir 80 kW. Dėl stabdžių tai lyg ir normalu. Bet jei kažkur vakuumo šlangelės leidžia, tais bus problemų ir su traukimu ir stabdžiais. Sunku kažką aiškiai nupasakot, bet pasiklausyk ar nešvilpia oras ir paeržiūrėk vakuumo šlangeles. Nenustebk, jos ten be jokių "chamutų", jų ten ir nereikia, svarbu nebūtų kiauros.


Na kažkur skaičiau,kad tik vėliua į picasus 80W motorą įdėjo, bet gal ir taip.
Ačiū už patarimus. Reiks vakare pabandyti apžiūrėti ir "apklausyti" gal ką gero rasiu ar įdomaus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2011, 18:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Dar viena mintis atėjo į galvą :) Pagal simptomus visai gali būti EGR vožtuvas stringa. O sistema yra tokia: kai variklis pašyla ir mašina važiuoja pastoviu greičiu, EGR vožtuvas prasidaro ir paduoda kažkiek išmetamų dujų atgal į įsiurbimo kolektorių. Pagazavus, EGR vožtuvas turėtų vėl užsidaryti, kad variklis gautų gryno oro. Tarkim vožtuvas užstringa, ir jis neužsidaro, tokiu atveju pagazavus į cilindrus paduodama daugiau kuro, bet nepakankamai deguonies, - rezultatas juodi nesudegusio kuro dūmai išmetime ir maža galia. Užgesinus variklį, po truputį vožtuvas užsidaro ir vėl užkūrus kuriam laikui viskas ok. Kadangi vožtuvas vis labiau stringa, tai paaiškina faktą, kad iš pradžių užtekdavo užgesinti ir vėl užkurti, vėliau problema stiprėja. Tarkim vožtuvas nėra užstrigęs atidarytoje padėtyje ir pastovėjęs užsidaro, tokiu atveju reikia tik surasti vakuumo žarnelę einančią į jį ir tiesiog nuimti ją ir užkišti. Tokiu atveju viskas turėtų veikti normaliai. Jei taip ir būtų, galima taip ir važinėti, iš EGR naudos varikliui jokios nėra, nebent labai tausoji gamtą. Duok žinot ar pavyks ką rasti.

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2011, 19:08 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
EGR vozhtuvas arba kitas vakuuminis vozhtuvelis prie turbinos knisa smegenis.

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2011, 10:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 23 2011, 18:05
Pranešimai: 23
kokonas rašė:
EGR vozhtuvas arba kitas vakuuminis vozhtuvelis prie turbinos knisa smegenis.


nu vakar paskaitinėjau forumą (ne tik citrinos) irgi kilo tokia mintis, kad ERG vožtuvas. Kaip jis rusiškai vadinasi? eisiu skaityti manualo :) ir jeigu atrasiu kurios ten šlangutės, reiks užglušinti ir pabandyti. Tikiuosi nebus jis užstrigę atsidariusioj padėty.

Beje gal kas galit paporinti ar ERG vožtuvas atsidaro tik karštam varikliui esant? Suprantu, kad jis atsidaro nekraunant variklio, bet ar šaltu varikliu važiuojant pastoviu greičiu jis atsidaro? Ačiū už atsakymus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2011, 11:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 23 2011, 18:05
Pranešimai: 23
pasikuičiau po kapotu, paskaičiua manualą ir nedarau EGR vožtuvo..... gal kas tiksliai žino kur jis yr apas picasą? manualas rašo, kad norint pakeisti, reik variklį nuiminėti, bet kurioj jis vietoj tiklisia yra taip ir neradau.. kažkur už variklio?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2011, 19:52 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Jis pradeda veikti varikliui pasiekus 60 laipsnių :)

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2011, 19:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
neveikia rašė:
pasikuičiau po kapotu, paskaičiua manualą ir nedarau EGR vožtuvo..... gal kas tiksliai žino kur jis yr apas picasą? manualas rašo, kad norint pakeisti, reik variklį nuiminėti, bet kurioj jis vietoj tiklisia yra taip ir neradau.. kažkur už variklio?

Turetu eit uz variklio link ismetimo kolektoriaus kazkur toj pusej...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007