Na va, ir aš po pusės metų krapštymosi laiko užkuriau savo Xantią pakeitęs pečiuką. Nežinau kaip kažkas sugeba per dieną pakeisti, bet tebūnie.
Laikiausi praktiškai beveik visų nurodymų keičiant pečių, pradedant nuo to, kad pakeliau Xantia į MAX padėtį ir pabaigiant rankinio stabdžio troso atleidimu nuo suportų, kad būtų įmanoma įdėti atgal centrinę konsolę...
Po remonto naujų problemų atsirado (gal ir dėl to, kad ilgai auto stovėjo): stabdžiai neleidžia judėti auto, ar tai rankinis prispaudęs laiko ar šiaip kaladėlės "pabrinko"

, bet nenori atleisti ratų; taip pat ir centrinis sustreikavo, neatrakina-neužrakina, nors girdisi, kad varikliukai dirba bent jau kai kurių durų ir bagažinės (o gal benzo bako dangtelio); sklendė oro padavimo iš lauko - vid. cirkuliacijos neveikia normaliai. Kol kas lygtais šie atsiradę gedimai.
Nu bet ir įsigijau hobį... Smagu krapštytis, nors kartais atrodo, kad tų krapštymusi iki galutinio auto suvedimo galo nematyti. O kur dar visokie citrojoniški dalykėliai apie kuriuos kol kas nieko nesuprantu...
Kitą savaitę sutariau Ateities pl., kad Xantią "palygins", o tai dabar persikreipusi.